Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj
szűrőprogramot
sm33
sm33 2014. augusztus 01.
Reptérről jött, reptérre megy, bár ez az utóbbi hetekben nem biztos :)
tacsifoto
tacsifoto 2014. augusztus 01.
Hát igen....
anna schwelung
anna schwelung 2014. augusztus 02.
Innen biztosan meg tudjátok állapítani! :..ha nem is ezt, de bármelyiket. Én gyakran látom az ablakomból a légi folyosón haladó gépeket, rákattintok, azonnal tudom mi a stájsz....
http://www.flightradar24.com/TUI59D/3f869f3
tacsifoto
tacsifoto 2014. augusztus 03.
Köszi a linket, elmentettem, bár lehet, hogy a fiam is ezt használja, mert néha ezzel szórakozunk. Nálunk elég magasan járnak a gépek, kivéve a pozsonyiakat, mert azok már itt beállnak a leszálló légi folyosóba. Sokszor nézzük, ahogy Schwechatnál sorba állnak a gépek. Nem is értem.... megkerülik a Fertő tavat és a Hanságot, és ott állnak be a leszálló folyosóba. Gondolom, ott is engedik ki a felesleges kerozint.....bár az egyre kevesebb van, mert nagyon pontosan kimérik.... Vinelandjutka mesélte, aki a kanadai légitársaságnál dolgozott. Az volt a dolga, hogy kiszámítsa a súlyokat, az elhelyezésüket, a balanszot, az üzemanyag szükségletet stb. Nagyon felelősségteljes munka lehetett, képzeld, ha valamit rosszul számít ki....
anna schwelung
anna schwelung 2014. augusztus 03.
Duplán örülök, hogy elküldtem! Ugyanis most előkerítettem ezt a rég használt linket és közel 2 órán át néztük lányommal a gépeket. Eddig csak beállítottuk az országra, hogy felettünk miféle gépek haladnak. ...és most véletlenül tekergettem az egér kerekét és kinagyítottam. Lehet olvasni a falvak nevét ahol halad, lisztferihegy környékén láthtajuk, milyen magasságból, mennyivel ereszkedik, és ráközelítve a kifutó környékére láttuk a földetérés pillanatát, hiszen abban a pillanatban az altitude értéke 0 lesz.
anna schwelung
anna schwelung 2014. augusztus 03.
A "váltság" előtti 6-8 évben, amikor megjelenetek a fapados repülők, évente 2x utaztunk baráti társasággal az európai fővárosokba pár napra. Számtalanszor tapasztaltuk ez akár a levegőben, akár Párizs gurulópályáján, ha kanyarban voltunk, hogy előttünk is 5-6 gép gurul, mögöttünk is ugyanannyi. Óriási felelőssége van az irányítóknak és Jutkához hasonló dolgozóknak. Én úgy gondolom, hogy ebben az energiaválságos időkben nemigen engedik már ki az üzemanyagot normál esetben. Az csak kisebb-nagyobb vészhelyzetben, kényszerleszállskor teszik inkább.
tacsifoto
tacsifoto 2014. augusztus 03.
Na ugye! Mi is ilyesmivel múlatjuk magunkat nyári alkonyatokon... Szeretném majd Vinelandjuka gépét is kifogni, bár ezúttal Ferihegyen (vagy Viktorhegyen?) fog leszállni....én megyek majd elébe...
anna schwelung
anna schwelung 2014. augusztus 03.
A hosszú kanadai út során még láthatod a gépét!
tacsifoto
tacsifoto 2014. augusztus 04.
Nem Torontóig megyek elébe, hanem csak Budapestig.....