_
A fedélzet
  • 2016. okt. 09.
  • 71
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Az utasok a hengeres test alatti gondolában helyezkedtek el. A személyzet az alumíniumvázú, vászonborítású test belsejében lévő "hidakon" és létrákon közlekedhetett a 17 gáztartály között. A léghajó mozgását 5 darab Maybach gyártmányú, VL2 típusú, egyenként 540 lóerős, 12 hengeres motor segítette. A fedélzeti műszerek is itt kerültek elhelyezésre, a léghajó irányítása nagyban azonos volt a tengerjáró hajókéval, így az első kapitányok a haditengerészet berkeiből lettek átképezve. A panoráma ablakokon keresztül a teljes horizont látható volt, így a látvány szinte leírhatatlan lehetett. A kissé ipari formatervezésű kabin a korai viktoriánus stílust sugallta, ahol a szabadon hagyott gépalkatrészeket szinte stílus elemenként alkalmazták. Ezért sokáig azt hitték, hogy a tervezés angol eredetű.