_
Autentikus megjelenés
  • 2016. okt. 09.
  • 53
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    XXL XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Az óra megjelenése nagyon autentikus, nem csoda, hogy sok fiatal kedvenc óramárkájaként említi a Zeppelin modelljeit. A márka forgalmazási trendje részben a bevásárlóközpontok kereskedelmi hálózatára támaszkodik, így tömegbázisa is innen kerül ki, trendi életviteli jelenséggé nőtte ki magát. Nincs ebben semmi furcsa, hisz felnőtt már egy generáció, aki elmondhatja magáról, hogy teljes életét belakta a bevásárlóközpontok jelenléte. Talán szocializációs viszonyuk megalkuvóbb az idősebb generációhoz képest, akik lemaradtak erről az életviteli jelenségről. Hankiss Elemér könyvében megjelent írás az "örök tavasz birodalmának" nevezi a nagy plázákat, ahol mindenki megtalálja a magának való ideális terméket, fogyasztói csoportként innen szerez ismereteket, akár a pláza ingyenes wifijén keresztül. Itt nincs ónos eső és köd, mindig zöldellnek a növények, ezért bármilyen szabados öltözék rendjén való, nem kell félni attól, hogy megszólják érte az embert. Ez nincs másként az óramárkákkal se, hisz sok fiatal nem engedhet meg magának méregdrága svájci időmérőt, ezért középutas márkaként ideális választás lehet egy ilyen divatos karóra.
Gyártó: Olympus SP510 Ultra Zoom
Fókusztáv: 10.9mm
Rekesz: f/3.2
Zársebesség: 1/30
ISO: 57
Készült: 2016. szept. 28. 10:14
Kevesebb
Több