BQM-145A közepes UAV
The primary mission of the BQM-145A is to obtain high quality images of enemy territory and transmit them back for reconnaissance analysis in real-time or near-real-time. Az elsődleges küldetése az BQM-145A, hogy jó minőségű képeket az ellenség területére és továbbítják azokat vissza felderítés elemzés valós időben vagy közel valós időben. The MR UAV's payload bay can carry state of the art reconnaissance equipment, including electro-optical, infrared and synthetic aperture radar sensors as well as recorders and data transmitters to accomplish the mission. Az MR UAV's payload bay szer között a korszerű felderítő eszközök, beleértve az elektro-optikai, infravörös és szintetikus apertúra radar sensors valamint felvevők és adatok adókészülékek tekintve a küldetést. MR UAV used the Advanced Tactical Airborne Reconnaissance System (ATARS) to complement manned reconnaissance capability . MR UAV használják a fejlett taktikai Airborne Felderítő Rendszer (ATARS) kiegészítése legénységgel felderítési képességet. The designated payload of the MR UAV can capture, record and then transmit electronic images to a shipboard or ground based control station for digital analysis. A kijelölt terhelhetősége elismerés UAV lehet az elkülönítés, majd rögzítik és továbbítják elektronikus képeket a fedélzeti vagy földi állomás digitális elemzést.
The Medium Range UAV began as a joint effort of the Navy and Air Force. A közepes UAV kezdődött a közös erőfeszítés a haditengerészet és a légierő. The Medium Range UAV was to augment the services' manned penetrating reconnaissance aircraft, such as the Air Force's RF-4C. Like these manned aircraft, the Medium Range UAV was to be powered by a jet engine and penetrate enemy airspace at high subsonic speed, and not slowly loiter for long periods over hostile territory like Aquila or Pioneer. A közepes UAV az volt, hogy fokozza a szolgáltatások "legénységgel Áthatoló felderítő repülőgépek, mint például az Air Force RF-4C. Ilyen személyzettel ellátott légi járművek, a közepes UAV az volt, hogy hajtott egy sugárhajtású motorral és behatolnak ellenséges légtérben szubszonikus nagy sebesség, és nem lassan, hosszú ideig bolyong át az ellenséges területen, mint Aquila vagy Pioneer. The operational concept called for the Medium Range UAV to precede strike aircraft deep into hostile airspace (350 nautical miles) and relay back near-real-time video that could be used by aircrews and mission planners to identify the highest priority targets and help plan the safest and most effective ways to strike them. A működési elv felhívta a közepes UAV kell előznie sztrájk repülőgép mélyen az ellenséges légtérben (350 tengeri mérföld) és relé vissza közel valós idejű video amelyet a légi és a küldetés tervezői, hogy azonosítsa azokat a kiemelt célokat, és segít a terv legbiztonságosabb és leghatékonyabb módját megtalálni őket. The UAV would then return after the air strikes were completed to conduct battle damage assessment. Az UAV azután visszatérés után a légi akciót kitölteni, hogy csatában kárfelmérés.
An onboard Mission Logic Control Unit (MLCU) computer is programmed with a complete mission profile, including way point data such as latitude and longitude as well as speed, altitude and heading commands. A fedélzeti Mission Logic Control Unit (MLCU) számítógép programozott egy teljes misszió profilt, beleértve útpont adatok, mint például a szélesség és hosszúság, valamint a sebesség, a magasság és megnevezés parancsokat. It also directs the aircraft's flight controls and manages its payload according to mission requirements. Emellett irányítja a légi jármű repülési ellenőrzi és kezeli a rakomány a misszió követelményeknek. Navigation is performed with an Inertial Navigation System (INS) aided by Global Positioning System (GPS) satellite data which provides the vehicle's precise earth location. Navigáció végzett egy Inerciális navigációs rendszer (INS) által támogatott globális helymeghatározó rendszer (GPS) műholdas adatokat, amely a jármű pontos helyét földdel. The UAV's propulsion system, a Teledyn