_
4
  • 2018. márc. 07.
  • 48
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    XXL XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
A marketing meghatározza egy ismert márka hovatartozását, a számlapra felvitt brand pedig sok esetben a megálmodott luxus minden igényeivel kiszolgálja a vevőkört, sokszor műszaki tartalom nélkül. A divatmárkák nem állnak meg az időmérők és ékszerek határán, hisz sok esetben teljes kozmetikai és illatszeriparral párosulnak, így a kiválasztott, trendi időmérőhöz választható saját márkás parfüm vagy kozmetikum is. A műszaki tartalom letisztultsága sokszor annyit jelent, hogy egy semmitmondó quartz szerkezet végzi el az időmérés hálátlan feladatát a kiválasztott divatórán belül. Ezek változatossága márkafüggő, de lényegük azonos, beavatkozás és gondozás mentessen mutassák az amúgy is rohanó időt. Olcsóbb, távol keleti modellben Myota szerkezet teljesít szolgálatot, drágább, akár 180 000 forintos divatkütyükben pedig Ronda, vagy ETA óramű látja el ugyan ezt a feladatot.
Gyártó: NIKON CORPORATION NIKON D5300
Fókusztáv: 40mm
Rekesz: f/14.0
Zársebesség: 1/40
ISO: 160
Készült: 2018. márc. 07. 10:13
Kevesebb
Több