Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj
szűrőprogramot
vehicular cyclist
vehicular cyclist 2009. szeptember 06.
A felhajtott rendszámról nem is beszélve: ez hatósági jelzés megváltoztatása, ami bűncselekmény. Természetesen a rendőrség ezzel (sem) foglalkozik, pedig minden negyedik motor így közlekedik.
armando629
armando629 2009. november 20.
motorBICIKLI
Chucky
Chucky 2009. december 15.
Ez aztán nagyon elfoglalja a bicikli útat
OkoskaTörp
OkoskaTörp 2009. december 15.
Chucky: Az adott bringautat teljes szélességgel elfoglalta. Ez egy egyirányú utca (a képen jobbra), amin csak ezen a sávon szabad visszafelé (balra) menni.
107!
107! 2010. március 09.
vehicular cyclist
Ne állíts valótlant! Ez egy szabálytalanul elhelyezett hatósági jelzés!!! SZABÁLYSÉRTÉS! A másik fele meg azért nem igaz, mert csak a tavalyi szezonban, csak én 73 db ilyen szabálysértést szankcionáltam. Mondjuk egy gépkocsizó járőrtől ne várd el, hogy motort próbáljon megállítani, mert úgy is elmegy. Motor ellen motor kell!
vehicular cyclist
vehicular cyclist 2010. március 09.
107!
Nem hiszem, hogy így engedték át a vizsgán. Megváltoztatta, hogy ne lehessen leolvasni. Ez bűncselekmény.
Más tavaly a napi útvonalamon két motor parkolt ugyanígy felhajtott rendszámmal végig az egész szezonban. Az egyik az Andrássy úton a Liszt Ferenc térnél a járdán, a másik a Dessewffy utca és a Hajós utca sarkán a járdán. Az előbbi egész nap, a mási egész este parkolt így. Senki nem háborította egyiket sem.
Lehet, autóból nem látszott rendszámuk.....
Annak nagyon örülök, hogy Te legalább 73 ilyet lekapcsoltál.
107!
107! 2010. március 10.
http://indafoto.hu/vehicular_cyclist
Ha letakarja, összefesti, leveszi... akkor bűncselekmény. Ez így a kevésbé durva kategória, ez csak szabálysértés. Minden esetre fel szoktam hívni a figyelmüket, hogy közel a határ. Megkapják a birit, készül egy kép, és ha legközelebb is olyan, már lehet büntető feljelentést írok szabálysértési helyett.
Álló motorkerékpárral mit csináljak? Csak közlekedni nem szabad felhajtott rendszámmal.
A 73-ról készült kép is. Nagyon tanulságos, csak én hivatalból készítettem, mint bizonyítékot. Nem tehetem fel ide. De hidd el, látványosak. Van köztük bűncselekményes is. :-)
Autóból csak lejáratja magát az ember. Még így is bepróbálkoznak, ha motorral vagyunk.
vehicular cyclist
vehicular cyclist 2010. március 10.
Hát nem tudom: miben különbözik ez a letakarástól? Ugyanaz a hatása és a célja is. Ugyanúgy kell kezelni. Hatósági jelzés az, ami szabályosan van elhelyezve és olvashatónak kell lennie. Ugyanígy a sáros rendszám: láttam csili-vili motort sáros rendszámmal. Az gondolom ilyen alapon meg feledékenység....
107!
107! 2010. március 10.
http://indafoto.hu/vehicular_cyclist
Egy oldalon állunk! De feleslegesen nem indít büntetőeljárást az ember. Erre ezer kifogás lehet, viszont a tiszta motor sáros rendszám nagyon átlátszó! Ezért szoktam először ilyen esetben szabálysértésként kezelni. Fénykép mindig készül, tájékoztatás mindig megvan, másodszor irány a kapitányság. Mindenki tudja, miről szólnak ezek a dolgok, de ha egyszer beviszek valakit, akkor azt nem szeretném potyára tenni. Nem kell rögtön ajtóstól rontani a házba, na meg az esélyt is meg kell adni a jó útra térésre.
Maradtak tavalyról páciensek akiket februárban láttam ugyan úgy közlekedni, de hát lassan mi is kezdünk, akkor majd elvarrjuk a szálakat.
OkoskaTörp
OkoskaTörp 2010. március 10.
107! Nem kell adni a hülyét. Ha leraksz egy kamerát egy forgalmas út mellé, nincs más dolgod, mint kiírni a rendszámokat és postázni a csekket. A járművek negyedének nem ég valamelyik lámpája, kb. a sofőrök fele nem köti be magát, a kamera rögzítene néhány füstfelhőbe burkolózó teherautót/buszt is, irányjelző nélküli sávváltó is rajta lenne néhány. Az ilyen motorosokat meg gyönyörűen rögzíti a felüljárókra/út feletti táblákra szerelt kamera.
(És nem nézek túl sok amerikai/brit rendőrségi műsort.)
vehicular cyclist
vehicular cyclist 2010. március 10.
107! Én sem vagyok már megértő. Akkora a tahóság az utakon, hogy az ilyen megértő magatartás nem vezet semmi jóra. Elsőre látszik, hogy rosszhiszemű a csávó, és addig csinálja, amíg össze nem töri magát vagy amíg le nem kapcsolják. És akkor még jó, ha legalább másokat nem visz magával....
107!
107! 2010. március 11.
Ez nem a megértésről szól. Csak ellentétben veletek én járkálok idézésekre a bíróságra. Nem fogok úgy senkit sem bevinni, hogy egy rosszabb ügyvéd is fel tudja menteni. Ha alkalmas lesz minden körülmény, akkor megfogom. Addig feleslegesen nem.
Mi az, hogy "Nem kell adni a hülyét."? Milyen alapon sértegetsz Te engem? Amiket összehordtál, lehet hogy máshol működnek, de nálunk nem! Sem a jogszabályok, sem a technikai felszereltségünk nem teszi lehetővé. Ennyi pénzből ilyen rendőrségre futja. Majd ha odafent a zsebükbe nyúlnak, és azt a megfelelő felszerelésre költik, na meg a jogi hátteret is biztosítják, akkor el jöhet az az idő is.
vehicular cyclist
vehicular cyclist 2010. március 11.
107! Idefigyelj! Én a végeredmény oldaláról nézem. Azt látom, hogy akkora kupleráj van az utakon, ami civilizált országban elképzelhetetlen. Nálunk ugyanaz az autó csaknem két évig parkolhat mindennap az Andrássyn a buszöbölben háborítatlanul, holott fotóval együtt naponta beszólok az illetékeseknek. Nálunk arra van berendezkedve egy csomó cég, hogy tilosban, járdán, buszöbölben, bringasávon parkolva töltik fel áruval, készpénzzel miegymással. Nálunk fejhajtott rendszámmal közlekedhet a motorosok negyede-harmada. Nálunk a gyorshajtás a szabály az összes főbb városi főúton, hídon. Minek folytassam, mindenki ugyanúgy tudja, látja.
Hogy ebben mekkora a rossz törvények szerepe és mennyi az alkalmazók felelőssége, azt nem tudom. Mindenesetre túl sok rendőrautó megy el a szabálytalanságok mellett szó nélkül, gyalogos vagy bicajos rendőr meg már nincs is.
A magyar utakon ukrán kupleráj van.