_
Számomra a Bearcat repülése volt az egyik leglátványosabb Duxfor
  • 2009. júl. 13.
  • 121
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Az N700HL regisztrációs-, D-1088 gyáriszámú Grumman F8F-2P Bearcat gépet 1945-ben építették, és közel 10 évig szolgált a USN kötelékében. 1957-ben került a Planes of Fame Air Múzeumba, ahol nagyon keveset repültek vele, majd 1972-ben Harold "Bubba" Beal és Charles Smith vásárolták meg a gépet, akik valószinűleg versenyzésre használták azt. A gép teljes újjáépítése 1977-ben kezdődött meg, és mivel ekkoriban Beal-ék több Bearcat-el is rendelkeztek a felújított N700HL-t 1981-ben eladták a a duxfordi Fighter Collection-nek. Elvégeztek néhány javítást az USA-ban, majd 1982-ben került véglegesen, a mai otthonába, Duxfordba. Jelenleg a híres USN század a VF-41 ’Red Rippers” festését viseli a gép. Számomra a Bearcat repülése volt az egyik leglátványosabb Duxfordban. A földön aránytalannak tűnő, a Corsair-ek mellett eltörpülő gép a levegőben fantasztikusan mozgott. A pilóta alaposan kihasználta a gép duzzadó erejét, fülrepesztő rácsapásokkal és jeteket megszégyenítő felhúzásokkal mutatta be mit is tud a medvecica, majd egy gyönyörűen kivitelezett szoros köteléket csodálhattunk meg, melyet egy kétmotoros Tigercat-el mutatott be. Kétségtelenül a nap egyik leglátványosabb repülése volt.
Gyártó: Fujifilm FinePix S602 Zoom
Fókusztáv: 46.8mm
Rekesz: f/8.0
Zársebesség: 1/850
ISO: 200
Készült: 2004. júl. 10. 14:38
Kevesebb
Több