_
Országos ismertség
  • 2015. dec. 19.
  • 228
  • 1
  • 0
  • beágyazás
    XXL XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Szórólapok, árjegyzékek terjesztése sem mai jelenség, régebben, a digitális média előtt a legnagyobb marketing lehetőségét jelentette. Budapest lassan túlnépesült, a felvásárló kapacitás folyamatosan nőt és a tömegközlekedés használatához pontos időre volt szükség, ennek méréséhez és a menetrend betartásához pedig pontos zsebórára. Ha már zsebóra, akkor legyen Magyar és ha megbízhatóságának garanciája visszaköszön a szemközti plakáton, vagy szórólapon a siker adott volt. Brauswetter János volt az első magasan képzett Magyar órásmester, aki nem csak lokális szinten Szegeden, hanem országosan is komoly eredményt ért el, köszönhetően szaktudásának és fejlett marketing készségének.(Kép forrása : Tandem Stúdió, Zsebórák anno)
Gyártó: Olympus SP510 Ultra Zoom
Fókusztáv: 10.9mm
Rekesz: f/3.2
Zársebesség: 1/50
ISO: 50
Készült: 2014. jún. 05. 12:50
Kevesebb
Több
Kedvencnek jelölték
Albumokban