_
Bugatti Veyron GrandSport
  • 2010. júl. 15.
  • 1044
  • 13
  • 6
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Egy Lamborghini SV vezetett el hozzá :)
Gyártó: Nikon D90
Fókusztáv: 28mm
Rekesz: f/7.1
Zársebesség: 1/6
ISO: 400
Készült: 2010. júl. 07. 14:32
Kevesebb
Több

bence93   2010. július 15.

f7.1 minek? Vagy az izgalomtól nem tudtál olvasni? :P

Zo HUN   2010. július 15.

Komoly, hogy ti mit láttatok utcán. Ezeket már csak hatalmas combo-k űberelhetik, na meg egy McLaren F1. Gondolom azt viszont nem láttatok. :(
Mennyivel jobban néz ki az új lámpákkal a Veyron!

mufracsek   2010. július 15.

Mint korábban valami kép alatt írtam, sokszor valamire átállítottam a gépet, majd a nagy pörgésben elfelejtettem visszaállítani alapra. Itt pl. egy jóideig A-ban maradt, folyamatosan 7.1-es rekesszel. Persze nem zavaró (jobb, mintha 3.5-ben maradt volna), de figyelni kellett hogy ne mozduljanak be a képek. Komolyan olyan volt a felhajtás kint, hogy az ember a gépre tudott a legkevésbé figyelni.

Iron is, én is többször követtünk el hobákat, amiket csak az esti képvisszanézegetésnél vettünk észre. De azért szerintem így sem vallottunk szégyent :)

bence93   2010. július 15.

Miért jobb, mint a 3.5? Én általában legnagyobb rekeszre veszem a gépet autóknál, a minőség annyira nem romlik tőle..

mufracsek   2010. július 15.

Nem a minőség miatt, de egy közelebbi fotónál egy 3.5 rekesznél már esélyes, hogy az autó hátulja nem éles. Ha távolról lövöd meg, akkor nincs ilyen probléma. Autókat 5-ös rekesz felett érdemes fotózni, hogy az egész éles legyen, akár full közelről, 18mm-en is.

Ugye f1.8-on nem ritka az, hogy szemből az autó orra éles, de a tükrei már életlenek, a fara meg homály.

Kedvencnek jelölték
Gyűjteményekben
Albumokban