Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj
szűrőprogramot
bence93
bence93 2010. július 15.
Beteges hely!
bence93
bence93 2010. július 15.
f7.1 minek? Vagy az izgalomtól nem tudtál olvasni? :P
Zo HUN
Zo HUN 2010. július 15.
Komoly, hogy ti mit láttatok utcán. Ezeket már csak hatalmas combo-k űberelhetik, na meg egy McLaren F1. Gondolom azt viszont nem láttatok. :(
Mennyivel jobban néz ki az új lámpákkal a Veyron!
mufracsek
mufracsek 2010. július 15.
Mint korábban valami kép alatt írtam, sokszor valamire átállítottam a gépet, majd a nagy pörgésben elfelejtettem visszaállítani alapra. Itt pl. egy jóideig A-ban maradt, folyamatosan 7.1-es rekesszel. Persze nem zavaró (jobb, mintha 3.5-ben maradt volna), de figyelni kellett hogy ne mozduljanak be a képek. Komolyan olyan volt a felhajtás kint, hogy az ember a gépre tudott a legkevésbé figyelni.
Iron is, én is többször követtünk el hobákat, amiket csak az esti képvisszanézegetésnél vettünk észre. De azért szerintem így sem vallottunk szégyent :)
bence93
bence93 2010. július 15.
Miért jobb, mint a 3.5? Én általában legnagyobb rekeszre veszem a gépet autóknál, a minőség annyira nem romlik tőle..
mufracsek
mufracsek 2010. július 15.
Nem a minőség miatt, de egy közelebbi fotónál egy 3.5 rekesznél már esélyes, hogy az autó hátulja nem éles. Ha távolról lövöd meg, akkor nincs ilyen probléma. Autókat 5-ös rekesz felett érdemes fotózni, hogy az egész éles legyen, akár full közelről, 18mm-en is.
Ugye f1.8-on nem ritka az, hogy szemből az autó orra éles, de a tükrei már életlenek, a fara meg homály.