_
EKIP/Új típusú repülő járművek/
  • 2010. aug. 24.
  • 244
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
2. Basic Technical Concepts of the "EKIP" Project 2. Alapvető műszaki koncepció a "EKIP" Project

1. The aerodynamic load-carrying body in the form of short thick wing with small lengthening joining of the functions of the wing and fuselage. 1. Az aerodinamikai teherhordó szerv formájában rövid vastag szárnyas kis meghosszabbítását csatlakozott a funkciók a szárny és a törzs.

2. 2. The profile of the flying vehicle body ensuring laminar airflow in the boundary layer of the larger part of upper surfaces of the vehicle, permitting to install on the upper part of stern the vortex boundary layer airflow control system thus ensuring steady airflow around the vehicle body. Profilja a repülő vázszerkezet biztosítja lamináris légáramlást a határréteg a nagyobb része a felső felület a jármű, amely lehetővé teszi, hogy telepítse a felső részét a szigorú örvény határréteg légáramlás ellenőrző rendszer így biztosítva a folyamatos légáramlást a jármű körüli test. The vehicle body airfoil allows to install an air cushion landing gear on the lower flying vehicle surface. A vázszerkezet szárnyszelvény lehetővé teszi, hogy felszerel egy légpárnás futómű az alsó repülő jármű felületét.

3. 3. The vortex boundary layer airflow control system mounted on the stern surface ensures steady airflow around the body of the vehicles under all flight conditions, including take-off and landing at high angles of attack. Az örvény határréteg légáramlás ellenőrző rendszer felszerelve a hajó hátsó felületét biztosítja a folyamatos légáramlást a test körül a járművek mellett az összes repülési feltételek, beleértve a felszállás és leszállás nagy állásszögekre.

4. 4. The jet air cushion landing gear, ensuring takeoff and landing of the flying vehicle on airfields of any category, including short runway (500 meters) airfields, ground and water surfaces. A jet légpárna futómű, biztosítva felszállás és leszállás a repülő jármű repülőtér bármely kategóriába, beleértve a rövid futópálya (500 m), repülőterek, a földi és a víz felszínén.

5. 5. Large volumes of the vehicle permit to mount the fuel system using both the gas and traditional fuel, which reduces the operating expenses and considerably in creases the environmental safety parameters of the vehicle. Nagy mennyiségű a jármű engedély felmászik a tüzelőanyag-rendszer segítségével mind a gáz-és a hagyományos üzemanyag, amely csökkenti a működési költségeket, és jelentősen növeli az környezeti biztonsági paramétereket a jármű.

6. 6. The location of main power units and auxiliary engines inside the vehicle permits to use high efficiency noise-suppression and fire-fighting systems. A helyszín a legfontosabb hatalmi egységek és segédmotorok a jármű belsejében lehetővé teszi, hogy használja nagy hatásfokú zaj-elfojtás és tűzvédelmi rendszerek.

7. 7. Main thrust by-pass turbojet engines with afterburners for takeoff and landing and flat nozzles with thrust vector control, including thrust reverse. Fő iránya by-pass sugárhajtóműves motorok afterburners a felszállásra és leszállásra, és lapos fúvókák tolóerővektor-vezérlő, beleértve a tolóerő fordított.

8. 8. Auxiliary dual generator tur-boshaft engines ensure economy mode of operation of vortex boundary layer airflow control system providing for steady airflow around the body of the vehicle during cruiser flight and accelerated air cushion mode of operation during takeoff and landing. Kisegítő kettős generátor tur-boshaft motorok biztosítják gazdaságos üzemmód működése örvény határréteg légáramlás ellenőrző rendszer biztosítja az állandó légáramlást a test körül a jármű repülés alatti cirkáló és gyorsított légpárnás üzemmód alatt felszállás és leszállás.

9. 9. Auxiliary control power units ensure stability and control of the vehicle during takeoff and landing. Kiegészítő vezérlőberendezés hálózati egységek stabilitásának biztosítása és ellenőrzése során a jármű felszállás és leszállás.

10. 10. Use of composite materials in the body and tail unit of the vehicle ensures low weight of structure, maintainability, long service life and high corrosion-resistance