_
EKIP /Új típusú repülő járművek/
  • 2010. aug. 24.
  • 157
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
1. Description of Flying Vehicles "EKIP" 1. Leírása Repülő járművek "EKIP"

In the Closed-Stock Company "Aviation Concern "EKIP" the specialists of aviation and space-rocket branches of industry guided by professor LN Schukin developed the fundamentals of principally new type of flying vehicles "EKIP". A zárt részvénytársaság "Légi Concern" EKIP "a szakemberek a repülés és űrkutatás-rakéta iparágak mentén professzor LN Schukin alakult alapjait elsősorban az új típusú repülő járművek" EKIP ".
The "EKIP" aircrafts can carry heavy large-scale loads (100 and more tons) at long distances (thousands of kilometers) at a speed of 500-700 km/h at the altitude of 8-13 km. A "EKIP" légi jármű szállítására nehéz nagy terhelés (100 és több tonna) a nagy távolságokra (több ezer kilométeres) sebességgel a 500-700 km / h tengerszint feletti magasságban a 8-13 km. These flying vehicles can move near the surface of ground or water using the air cushion at a speed up to 160 km/h and glide at a speed up to 400 km/h as a "screen-plane". Ezek a repülő járművek tudja mozgatni a felszín közelében a talaj vagy a víz felhasználásával légpárnás sebességgel, akár 160 km / h, és glide sebességgel akár 400 km / h, mint a "képernyő-sík".
The flying vehicles "EKIP" do not require an airfield. A repülő járművek "EKIP" nincs szükség a repülőtéren. They can land on airfields of any category, including ground and water surfaces. Tudnak landolni repülőtér bármely kategóriába, beleértve a felszín alatti és a víz felszínén. The length of the runway for heavy vehicles (several hundred tons) does not exceed 600 meters, take-off and landing are performed at steep descent trajectory, which decreases the level of noise affecting the vicinity. A kifutópálya hossza a nehéz gépjárművek (több száz tonna) nem haladja meg a 600 métert, fel-és leszállás elvégezni meredek süllyedés pályája, amely csökkenti a zajszintet befolyásolja a közelben.
An air cushion device is used for takeoff and landing of flying vehicles "EKIP". Egy légpárna eszközt használnak, a felszállásra és leszállásra a repülő járművek "EKIP". The profound air cushion research developments made at the State Scientific Research Center TSAGI (Moscow Branch of Central Air-hydrodynamic Institute), could not be used in traditional existing airplanes due to absence of large planer area. A mély légpárna kutatási eredmények tett az Állami Tudományos Kutató Központ TSAGI (moszkvai irodájának Central Air-hidrodinamikai Intézet), nem lehetett felhasználni a hagyományos meglévő repülőgépek hiánya miatt nagy gyalu területre.
The flying vehicles "EKIP" have large planer area and the air cushion landing gear ideally fits with the structure of the aircraft. It is located under the body of the vehicle and ensures that low pressure is exerted on the vehicle itself and on the runway (ground, water surface) during takeoff and landing. A repülő járművek "EKIP" nagy gyalu terület és a légpárnás futómű ideális illeszkedik a szerkezetre, a légi jármű. Ez alatt található a test a jármű, és biztosítja, hogy az alacsony nyomást gyakorolt a járműnek, és a kifutópálya ( talaj, a víz felszíni) felszállás és leszállás közben.
This pressure is equivalent to the pressure of a layer of water 220-270 mm thick. Ez a nyomás felel meg a nyomás a réteg a víz 220-270 mm vastag.
For the flying vehicles "EKIP" with a load-carrying capacity of hundred tons there is no necessity to build special airfields with concrete runways 5 km long, as it is necessary for heavy airplanes like B-777 (Boeing) and A3-XX (Airbus Industry). A repülő járművek "EKIP" a terhelhetőség száz tonna nincs szükség speciális repülőterek építésére konkrét kifutópályák 5 km hosszú, mivel szükség van a nehéz repülőgépek, mint a B-777 (Boeing) és az A3-XX ( Airbus ipar).


Mock-up of Passenger Variant of Flying Vehicle Modell-, az utas variánsa Repülő jármű

The flying vehicles "EKIP" will transport heavy loads and large numbers of passengers (1000 and more) to the existing airfields of continental and waterlocked countries. A repülő járművek "EKIP" szállítják majd a nehéz rako