_
Lambo Espada
  • 2010. dec. 25.
  • 360
  • 6
  • 28
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
2db 70 literes tank. 2010 dec- arakon 50.000 ft egy tankolas. 6 dupla weber karburator. egy gazfroccs ??? forint. Figyeltetek a Piedone filmben; egy kamu antennat tort le a sarvedorol mert az igazi a teton van. a filmben is 2 antenna volt az auton

peka   2010. december 26.

koszonom. nekem 13 eves korom ota akedvencem, de legtobben nem ismerik, illetve sokaknak nem tetszik

Rolhee   2010. december 26.

egyik kedvenc autóm. gyönyörű

peka   2010. december 26.

koszonom, de keves embernek tartozik a kedvencei koze.
Jay Leno-nak ez volt az egyik elso autoja amivel evekig jart es a mai napig megvan a gyujtemenyeben

tic tac   2010. december 26.

Minél többet nézem annál jobban tetszik! :D Nagyon szép autó! :)

Rolhee   2010. december 26.

hát az én kedvenc autóimat elég sokan nem szeretik, nem ismerik (TVR Tuscan, Citroen SM, DS, Alfa S:Z. ...)

Megnéztem a többi képeidet is. Nagyon állat a Lele is. Eddig igazából a Grifo-ról, Rivolta-ról olvastam részletesen és mindig is a kedvenceim közé tartoztak
Mesélhetnél a Lele-ről :)

Tényleg hasonlít az Espada-hoz, meg amire szerintem még nagyon hasonlít az a Ferrari 308 GT4

Rolhee   2010. december 26.

(Azért a régi De Tomaso Mangusta-t se felejtsük el a kedvencek soráról, se a Countach-t...:)

peka   2010. december 26.

a Countach-ot szinte mindenki ismeri, de szerintem a Mangusta mar kevesbe ismert

peka   2010. december 26.

az SM formajat azert szokni kell. Az ISO-t motorteri kabeltuzzel vettem. A kabelkoteget kijavitattam es elkezdtem a kaszni hibait kijavitani, de bejott az Espaada es nem volt penzem mind a 2 autora ezert az ISO-nak menni kellett. A vevo annak a baratja akinek van itthon egy ISO Griffo-ja, igy a Lele szerintem a mai napig Magyarorszagon van, de nem lattam soha tobbet. Ez mar utolso szerias volt nem Ford hanem Corvette motoros. Aranyaiban hasonlt az Espadara, de sokkal magasabb, kevesbe sportos. A belseje is az Espadanak szeintem szebb, viszont az ISO meg ritkabb mint az Espada. A Lambonak meg az az elonye, hogy en vagyok a 2. tulaj es eredeti 7.000 merfold van benne (nem restauralt hanem megkimelt)

peka   2010. december 26.

Elsore a legtobb embernek nem tetszik. En kisgyerek voltam a 70-es evekben amikor eloszor lattam Balatonon egyet. Minden nap Szeplakon ebedelt az olasz igy en minden nap ebedidoben az etterem elott bamultam az autot, amig az olasz kajalt. Igy kb 30 eves almom teljesult amikor megvettem (ebbol kiderul azi is hogy nem vagyok tinedzser). Ha megnyernem a Lotto 5-ost akkor az Espada es az Esprit melle meg egy Alfa Montrealt, egy Ferrari 308-ast es egy Aston Lagondat vennek, de ez alom csak. Az igazi azert az lenne ha a 70-es evek koncept autoibol allna egy a nappaliban. Szerintem a Lambo Marzal, Pininfarina Modulo, Bertone Stratos Zero es Carabo, valamint a Maserati Boomerang a mai napig a legszebb concept autok

Rolhee   2010. december 26.

A Lele nagyon megtetszett. Mindig is nagy kedvenceim voltak a 60-as, 70-es évek olasz granturismo-i.
(Fiat Dino is szerintem egy nagyszerű autó)

Á Marzal :) Kiskorom óta imádom. A mai napig itt van az asztalomon egy 69-es Matchbox formájában.
Tetszik nekem is ez az ékautó koncepció vonal, így már érthető az Esprit, az nagyon közel áll ezekhez.
Ami most megtetszett, amit szívesen megnéznék az a Lotus Elite.

Viszont nagyon szeretem a gömbölyű formákat is, mint például 356os Porsche,DS, Jaguar E-type (coupeban, akár a rövid, akár a hosszú tengelytávos).

peka   2010. december 27.

a carabo Milanoban az Alfa muzeumban kiallitva, de gyakran kolcsonadjak. a pininfarina modulo a Pininfarinanal es egyeztetes utan meg lehet nezni. A stratos es a marzal Bertonenal all, de nem nyilvanos a gyujtemeny. en evek ota kuzdok, hogy bejussak. Az uj Lotus cncept autokat most lattam eloben a Los Angeles-i kiallitason es valoban nagyon szepek. Keszitetem roluk egy csomo kepet, de sajnos nem lettek tul jok, mert nagyon szorosan alltak es nem lehetett jo kepet csinalni

Rolhee   2010. december 27.

Én nyáron szeretnék kijutni az angliai goodwood festivalra.
Láttam a concorson is voltál. Arról mi a véleményed? Az is a terveim között szerepel.

Amúgy tényleg szépek az új Lotusok, de én a régi Elitre gondoltam, erre :)
http://www.flickr.com/photos/paulreynolds/1697229305/

(Amúgy az új autók igazából 1dologban tetszenek jobban és ez pedig a biztonság.)

peka   2010. december 27.

a goodwood-on en is gondolkozm de eleg draga. a concorso szerintem jo es Milanoig el lehet repulni fapadossal, onnan mg kb 50km. De autoval sem veszes plane, ha 4-en osszedobjak a benzin penzt. szerintem a concorso nagyon jo es ossze lehet kotni Alfa, Ferrari vagy Lambo muzeummal. az iden 1 honappal kesobb lesz, majus vegen

peka   2010. december 27.

Orultem, hogy mast is ennyire erdekelnek a szep autok.
BUEK

Rolhee   2010. december 28.

Neked is Buék!

Én meg annak örültem, hogy végre ilyen autókról is felkerülnek ide képek.
Csak jó lenne már élőben látni, hallani, érezni egy ilyen Espada-t, nemcsak képről, mert sajnos eddig még élőben nem láttam egyet se, még külföldön se.

peka   2010. december 28.

tavasszal eloveszem, most sajnos a ho miatt nem tudom. erosen gondolkodom, hogy majusban ezzel menni olaszba a concoso-ra, bar a jelenlegi benzinarak mellet meggondolando

Rolhee   2010. december 28.

hát úgy biztos nagy élmény lenne.
biztos van olyan autóőrült ismerősöd, aki szívesen elkísérne és úgy már mindjárt feleződnek a költségek

peka   2010. december 28.

vannak barataim akik jonnenek, de igy sem lehet osszehasonlitani a fogyasztasat egy 1/6-os dizellel

Rolhee   2010. december 28.

hát azzal nem :)
elégé kedvet adtál a Concorsohoz, szóval lehet végül ott találkozunk :)

voltak még más különleges autóid?

az Espada-t szoktad kiállításra vinni?

Rolhee   2010. december 28.

Arra lennék még nagyon kíváncsi, hogy mint Espada tulaj, mi a véleményed a kocsidról? Akár vezetési élmény, technikája, formaterve, részletei, érzések, amit kivált...egyszóval mindenre :-)
Olvastam cikkeket az autóról, de azért az nem ugyanaz, mintha olyan beszél róla, aki birtokolja is és akinek szintén egy álma a kocsi.

peka   2010. december 28.

formaterv nagyon tetszik. vezetes-futomu meglepoen jo, termeszetesen a 350 loero es a keskeny gumik miatt csinjan kell banni gazzal. technika-osszeszereles primitiv, (de ez a mai egzotikus sportatuknal is mind igy van). a kozepkonzol elemei faekekkel vannak beallitva. doblemez kezzel van kikalapalva. de en nagyon szeretem, azert becsulom a regi vezetoket akik ezekkel az autokkal 200 folott szaguldoztak (ABS nincs, kormanyszervo nincs, kiporgesgatlo nincs, menetstabilizalo nincs,viszont nyers ero van). a kuplung kemeny, es a valto is kemeny kezet kivan. a mai autok vezetese gyerekjatek ezekhez kepest.

peka   2010. december 28.

nem szoktam kiallitasokra vinni, a magam oromere vettem de szivesen megmutatom barkinek. sajat autoban ami kulonleges volt szamomra az Espriteken kivul az az ISO Rivolta Lele es Ferrari 348 volt, de mivel USA-ban voltam autokereskedo, sok kulonleges autot vettem illetve kuldtem Europaba. a teljsseg igeny nelkul: Mecdes SLR Mclaren, RR Phantom, Porsche Carrera GT (a 10 hengesres), Plymouth Prowler, Dodge Viper, es sok-sok kevesbe egzotikus (RX7, RX8, 3000GTVR4, Stealth, Supra, 911, 944. 968, SVX, )

Rolhee   2010. december 29.

Köszönöm az Espada leírást

Nagyon durva, hogy ezt írod, hogy kint autókereskedő voltál és ilyen autókkal foglalkoztál.
Nekem az az álmom, hogy majd egy olyan autókereskedésem legyen, ami kizárólag ritkaságokkal foglalkozik. Mint például Lancia Delta Hf Integrale, Lotus-ok (Elise, Esprit, Elan, Super7), TVR-ek (Tuscan, Sagaris, Cerbera), Citroen (DS, SM), Maserati (a kocka Ghibli, 3200gt), Porsche (928, 914, 968), M-es BMW-k, S-es Audik, AMG Mercedesek, Ford (Sierra Cosworth, Escort Cosworth), Renault (Clio V6, Avantime) és más egyedi, kis példányszámú autók leinformálható élettörténettel. Persze bármilyen hasonló autó beszerzését vállalnánk. Szívesen mennék más országokba felhajtani ilyen autókat, hogy megtaláljam a megfelelőt (akár aukciókon, magánszemélytől, kiállítástól, kereskedőtől).
Szervízhálózat, felújítóműhely ezek is benne vannak a tervben.

A másik, 2 év múlva fejezem be az egyetemet és akkor 2012 telén vagy 2013 elején ki szeretnék költözni az USA-ba legjobb barátommal, aki szintén imádja az ilyen autókat és éppen ma voltunk 9körül kocsikázni a hóban :) és pont azt beszéltük, hogy megyünk ki majd USA-ba és leginkább egy ilyen autókereskedést csinálnák(ott kint, de bárhol a világban), ami ilyen ritkaságokkal foglalkozik. Először természetesen egy autóval kezdenénk, mint például Delta Hf Integrale, 8-as BMW, 300ZX, DS, 944, E30 M3, első generációs Boxster utána egyre bővülne a kínálat és a vevőkör és ez később magával hozná

Rolhee   2010. december 29.

hogy lenne autószalon és komplett szervízháttér.
Ez az a dolog, amivel leginkább foglalkoznék, ez ami leginkább boldoggá tenne.
(Csak még nem tudom hogyan kezdjünk ezekhez hozzá, ezt értem Amerikára -zöldkártya- és az autókereskedésre is.)
Szóval ezért volt számomra durva, hogy ezeket írtad (meg mivel autók terén is hasonló az ízlésünk)

peka   2010. december 29.

nekem amcsiban nem volt szalonom, mivel en csak nagykerskedo voltam (csak kereskedoknek arultam). en sziven szerint inkabb egy olyam ettermet csinalnek amibenaz autok a diszletek es esetleg a kozepen lenne egy tuningmulhely amit az ettrerembol lehetne latni. zold kartya es amerika ugyeben szivesen megosztom veled az informacioimat, de azt inkabb telefonon vagy szemelyesen. a szamom: 309486192

peka   2010. december 29.

en nagyon pesszim ista vagyok az autozas jovojevel kapcsolatban, ezert tartom kockazatosnak autokereskedesre alapozni a jovotoket, de az biztos, hogy az USA-ban fognak a legtovabb menni a benzines autok. szerintem hamarosan az elektromos es a hybrid autok fognak dominalni.
amit irtal, hogy mit szeretnel attol meg jobb az autos ujsagiro szakma. beutazod a vilagot es a legujabb autokat probalhatod ki es meg fizetest is kapsz erte.
milyen egyetemre jarsz?

Kedvencnek jelölték
Albumokban