_
IMGP5255
  • 2010. máj. 25.
  • 289
  • 0
  • 4
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Gyártó: Pentax K200D
Fókusztáv: 55.0mm
Rekesz: f/5.6
Zársebesség: 1/200
ISO: 200
Készült: 2010. máj. 19. 16:31
Kevesebb
Több

Takaritó-nő-ő-ő   2010. május 26.

Hát nagyon szép mind a két autóbusz, kivül is belül is, legalábbis most még. Ha választanom kellene, én az Ikarusra savazok. Az mégis csak egy jól bevezett név, még ha kicsit randább is mint a Citadell. De ami a jövőt illeti: ha "belakják" a buszokat majd a fedetlenek, akkor azért csak jobb lesz az mindnyájunknak, ha az ülések műanyagból lesznek..Jobban észrevenni rajta a "nem kultúr szakkörösök" által otthagyott ürüléket és takarítani is könnyebb, ha mán rászáradt. .

Petiteto   2010. július 26.

@Takaritó-nő-ő-ő : Csak a név miatt Ikarusra voksolni?! Értelmetlen. Értelmetlen azért is, mivel ez nem a régi jó Ikarus, hanem ARC, amire ráragasztották az Ikarus feliratot. Tessék összehasonlítani az ARC buszokat ezzel az utánzattal. Túl sok változást nem találsz. Az ARC buszoknak meg nem volt a legjobb a hírnevük...
Másrészt az utastér elrendezése borzalmas, az összeszerelés minőségéről meg ne is beszéljünk...

Gábor-Áron réz ágyuja   2010. augusztus 02.

@Petito: hát mit mondjak, május 26.-hoz képest elég hosszú a reakció időd... Küzdősportok közül így még a szópárbajban is lemaradnál...
Na szóval mosthogy már lejárt a szavazási időszak én is egyetértek veled abban, hogy ez az Ikarus "csak" egy átsminkelt ARC, bár azt jól megállapítottad, hogy a smink kimerült az átnevezésben. Lett is ne mulass! - A Credo jóval több szavazatot kapott. Nem hiába no, ezeknek a szavazóknak mégis csak van szépérzéke. Persze a Credon is találni sok-sok javítani való részletet. Ha nem így volna, akkor Krankovits elvtárs most elbocsáthatná a tervezőket, mert a túl tökéletesre sikeredett alkotás után, már nem maradna dolguk...
Amúgy viszont a kétféle autóbusz típus "ruhája" alatt ugyanaz a - mai kor színvonalán álló - gépészet dohog!

Petiteto   2010. szeptember 16.

"Persze a Credon is találni sok-sok javítani való részletet"
Ez így van, felesleges is tagadni:) Viszont a credo-ban nem találni eget verően nagy hiányosságot, és különösebben nagy összeszerelési hibákat. Az ARC-nek az utastere viszont borzalmas, szűkös, ronda, kényelmetlen, ezekhez társul a rengeteg illesztési hiba, a nemtörődömség a gyártó részéről. A nemtörődömséget a legjobban a kijelzők és a lámpák tükrözik. Nem hiszem el, hogy gyártás közben nem vették észre, hogy a lámpa kitakarja a kijelző felét középen, valamint a busz megáll jelzőt sem tudták normális helyre rakni. A hibasorozatot lehetne még folytatni bőven:)

Másrészt csak véletlenül nézegettem ezeket a képeket, csak ezért tartott ilyen sokáig a válasz:) Most is csak véletlenül idekeveredtem:)