_
1,3
  • 2018. márc. 07.
  • 59
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    XXL XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Léteznek olyan belépő márkák, amelyek a mennyiség és minőség (Q&Q-Quality&Quantity) Yin/Yang egyensúlyát figyelembe véve pár ezer forintos divatékszerekkel és órákkal látja el a fiatalokat. Korszerű igényeket figyelembe véve ezen kiegészítők már antiallergén fémekből készülnek, akár implantátum minőségű, 316L acél felhasználásával. Természetesen a nagy márkák is beszállnak a harcba, hogy elnyerjék a fiatal generáció bizalmát. Gucci, Emporio Armani, és egyéb luxusmárkák inkább a jobb módú fiatalokat célozzák meg, akiknek nem okoz gondoz egy drágább modell kiválasztása. Igen, ezt a kiválasztási folyamatot ismerik a kereskedők is, hisz a "Pán Péter szindrómának" nevezett jelenség éppen erre a vásárlási szokásjogra épül. A generáció tagjai felnőttként viselkednek, költenek, de sok esetben még csak eltartottak, jövedelmük nincs, így a keletkező igények pénzügyi finanszírozása a szülőkre hárul. Modern korunk trendi vírusmarketing üzenetei az "Y" generációt célozzák meg, de a pár generációval mögöttük kullogó szülők keresetére van nagyobb hatással.
Gyártó: NIKON CORPORATION NIKON D5300
Fókusztáv: 40mm
Rekesz: f/14.0
Zársebesség: 1/40
ISO: 160
Készült: 2018. márc. 07. 10:38
Kevesebb
Több