_
Az Omega márkanév hazánkban
  • 2017. jún. 08.
  • 56
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Az Omega márkanév hazánkban az 1920-as évek közepén vált publikussá. A Bethleni konszolidáció idején az elszegényedő kisnemesi réteg urizáló élete már nem volt fenntartható. A zálogházakba leadott és ki nem váltott méregdrága zsebórák helyett keresni kellett egy alternatív középmárkát, ami megbízható és pontos társa maradt a Dzsentri rétegnek. A hétszilvafás nemesek, akik Mikszáth Kálmán novelláiból ismerhet a modern olvasó, lassan, de biztosan átszokott a Saffhauseni márkakategóriáról az akkor még ismeretlen La Chaux de Fond-i Omega márkára. Ezzel megalapozta kereskedelmi sikerét, árfekvése nagyon tág határokat feszegetett. Az alpaka tokba szerelt modellt már 40 Pengőért meg lehetett vásárolni, de a 18 karátos aranytokba forgalmazott példány ára elérte akár a 450 Pengőt is. Így volt miből választani nemesnek és plebejusnak egyaránt.