_
Omega zsebóra Magyarországon
  • 2014. ápr. 13.
  • 210
  • 0
  • 0
  • beágyazás
    M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Az Omega márkanév széles elismerésnek örvendett Magyarországon, hisz a jól szervezett marketing hatására szinte minden társadalmi osztályhoz eljutott hírneve. A belépő svájci márkák felé datált név szinte az összes polgári réteget megszólította. A filigrán koktélóráktól a prémiumkategóriás arany zsebórákig minden szegmensben talált magának megfelelő időmérőt a potenciális vásárló. A polgári viselet kötelező kellékeként szereplő zsebórák a kor férfiékszereiként elengedhetetlen szereplői voltak a korabeli ruházatnak. A fémtokba szerelt óra negyven pengős árfekvése miatt csak a jól kereső réteg számára volt megfizethető. Állami tisztviselők az aranytokos kivitelt, közigazgatásban és karhatalmi szervek biztos fizetésével rendelkező ügyfelek pedig az ezüst tokos változatát vásárolták előszeretettel, de sok vevő került ki a csendőrség állományából. A munkásosztály és a kis keresetű társadalmi osztályának számító napszámosok számára a negyven pengős vételár nem volt elérhető. Ők a jóval olcsóbb, de még megbízható Roskopf zsebórákat vásárolták, mely tömeg gyártott verziójából majd 20 milliót gyártottak és 10 pengőért elérhetőek voltak bárkinek.