Gyártó: | Nikon COOLPIX L10 |
Fókusztáv: | 6.2mm |
Rekesz: | f/2.8 |
Zársebesség: | 1/30 |
ISO: | 109 |
Készült: | 2009. okt. 10. 16:13 |
Gyártó: | Nikon COOLPIX L10 |
Fókusztáv: | 6.2mm |
Rekesz: | f/2.8 |
Zársebesség: | 1/30 |
ISO: | 109 |
Készült: | 2009. okt. 10. 16:13 |
I\\/I4R[ł
I\\/I4R[ł 2009. október 23.
Biztos, hogy ez AMG volt?
nemesandris
nemesandris 2009. október 23.
Hát eléggé úgy nézett ki,csak hiányzik az első lökhárító széléről egy kis légbeömlő,de amúgy teljes mértékben megegyezik. De akkor nem az?
bazsi007
bazsi007 2009. október 23.
nem (szerintem)
o zsolo o
o zsolo o 2009. október 23.
kezdjük azzal hogy ez csak optika.
o zsolo o
o zsolo o 2009. október 23.
65 és 63 közti különbség belül a felirat lehet - v12 - illetve a kartámasz numpadját fa borítja a 65 javára. másikét bőr. minden 12 hengerest ott fa borít. és minden 12 hengeres hosszu tengelytávú. 63 van rövidben is.
kívül a kipufogok árulkodoak lehetnek. 63 4 oválisat kap, a 65 2x2es trapézszerű formáju. elől a lökhárító oldalán - de még a kerék előtt - különböző a nyílások formája és száma. /innen tudom hogy ez csak amg pakkos/ - most a frissítéssel viszont csak egyféle nyílás létezik.
ha meg vásárolt lökhárítos, kamu kipufogos lenne a kocsi, akkor a fékek elárulják. ha suzukira valo méretűek, akkor nem sokszáz lovas amgről van szo.
o zsolo o
o zsolo o 2009. október 23.
egyébként az amgknek a lökháríton a ködlámpák felett még van egy fény-árnyékvonal szerű domborulat. azért is tűnnek vadabbnak.
lovay2
lovay2 2009. október 23.
Andris a 7esről nem csináltál képet??
Am egy kis vágással és PS-el sztár kép lenne..de grat;)
o zsolo o
o zsolo o 2009. október 23.
bocs ha sok vagyok vagy kioktató. csak irogatom ami az eszembe jut. amg-knek nincs designo külső belsőjük. (de majd csak aztán designozunk ha tudjuk mit is látunk ;)
felniket, tükröt, karbon pakkot azért nem irtam fenntebb mert relative olcson beszerezhetőek. egyébként ez a csomag is amg sajátosság lenne
nemesandris
nemesandris 2009. október 23.
Oké akkor ezek szerint nem AMG :)
marco16
marco16 2009. október 24.
Zsolo, ez a kis beszéd tesztett! :) Szeretem ha valaki így vágja a témát! :)
nemesandris
nemesandris 2009. október 24.
Kösz Iron és ezen nem is módosítottam képszerkesztővel, mert nekem is nagyon tetszett.
Zo HUN
Zo HUN 2009. október 24.
Vicces ez az AMG-style-kérdés. Mikor még kezdtem anno fotózni, simán rámondtam volna egy ilyenre, hogy AMG. Sőt. Volt is olyan alkalom, hogy a hátulja a kocsinak még meg is volt csinálva AMG-re (dupla-dupla kipufogó), és azt hittük (Marco, Marci, én), hogy AMG. De nem az. És szerintem ebben az a vicces, hogy avatatlan szemnek egy ilyen simán AMG-nek tűnhet, ahogy nekem AMG-nek tűnt még 1-1,5 évvel ezelőtt. Ugyanakkor ha már sok AMG-t láttál, vagy csak sok képet AMG-kről, rögtön szembetűnő, hogy ennek köze nincs egy igazi AMG-hez. Így én kicsit szánalmasnak is tartom, mikor mondjuk egy ilyen hátuljára rádobják az AMG feliratot. De egy olyan ember, akinek még a szeme nem szokott annyira hozzá a látványhoz/nem látott még sok ilyet, az simán benézheti. Ezért nézted be te is gondolom. És ezért néztem be még anno én is. :)
Robi RS
Robi RS 2009. október 24.
Elég egyszerű eldönteni, hogy 63 nem lehet ugyanis nincs az első kerékív mögött 6.3 felirat. A 65 esetén pedig ez a felirat V12 biturbo. És nem hiszem, hogy van olyan idióta, aki csak azért szedné le a feliratokat, hogy vicces legyen.
o zsolo o
o zsolo o 2009. október 24.
a feliratok kb 15-25 ezerért nincsenek a kocsin. ez egy pipa az extra listán. sztem a verdák legalább kétharmadán nincsen felirat. amg-t értek itt, nem 320as gazdaságost, meg persze nem idehaza.
gyártoja válogatja hogy audinál pl w12, de 6.0 is lehet a quattro felett. mercinél meg pl gl 420 cdi egyik oldalt másikon 4matic, vagy éppen gl 420 egyik oldalt másikon meg cdi.
o zsolo o
o zsolo o 2009. október 24.
véleményem a feliratokrol: 320ast, meg 730d-t stb, irtanám a kocsikrol. sztem égő - biztos hogy alapmodell. nem értem azt aki rajtahagyja...s 500 már pont az amit vagy leszednék vagy nem, mert megy ahogy kell, számszerint is kerek (nomeg nem dízel - ez a szó sztem egyenlő a sóherséggel. legyen nagy, de keveset fogyasszon. lol)...600, 65, és 63 meg mindegy. le lehet vakarni, hiszen ezek az autok mennek. szolidabbak sztem felirat nélkül és ahhoz képest hogy 500+ lovasak nem felvágós gépek, nem zugnak búgnak, nem rángat a váltojuk és kényelmesek. városbéli tuninglegényeknek meg 500as modelltől felfelé mindegy mi előzi meg őket.
o zsolo o
o zsolo o 2009. október 24.
a felirattal felvágos ezeken az árakon inkább vegyen ferrarit vagy egyebet ami hangos, jol megy, élénk színű stb. feltűnést a többségben ugyse kelt vele - mármint a mercis. most is azzal indult a beszélgetés hogy amg e vagy sem. szakértő ugyis felizgul ha 65öt lát vagy még ha egy 63at akkor is. 320asnak hallod a hangját ha van felirat ha nincs.
többségnek meg csak a képen is egy baszottnagy merci van. biztos politikus vagy maffiozo, de mindenképpen másokat megkárosítva szerezte az autót vagy az árát.
Zo HUN
Zo HUN 2009. október 24.
Robi: vagy rosszul értelmezted a kommentem, vagy én értelmezem rosszul a Tied , és te függetlenül írtad tőlem azt hogy szted nem vicces leszedni a feliratokat . Mindenesetre azt egy szóval sem mondtam hogy a feliratokat leszedni egy Amg ről vicces .
Robi RS
Robi RS 2009. október 24.
Teljesen független a kommentem a tiedtől:D
Robi RS
Robi RS 2009. október 24.
Hát zsolo nem tudom, hogy te mit kapsz:D Viszont az biztos, hogy a feliratok levéte az opcionális nem pedig az, hogy rajta legyen. Mindenen rajta van alapból.
erneszt
erneszt 2009. október 24.
Ráadásul fizetni se kell azért,hogy levegyék.Mindenhol 0 Ft-os opcióként szerepel.
o zsolo o
o zsolo o 2009. október 24.
elnézést, én régebbről ugy emlékszem, hogy fizetősek a dolgok.
hogy mit kapok? s 500as eljárhato pályán 11, városban odalépegetve 17ből max. szomszéd korábbi e220a és e250 8 körül kajálgat. s320at nem tudom - hogy merci példánál maradjak, de 730 az megint nekezen lesz városban 11-12 alatt. namost sztem felsőkategoriás autokrol van szo. e osztály esetében ami inkább borzalmas az a hang. mint egy fiat tipo. holott egy elegáns auto lenne. mit veszít az aki 2liter dízel helyett 2 liter benzinnel vette volna meg? 150ezret évente? 17 millionál?
másik: eléggé lentvan az ára egy olcsobb mai s-nek. azért tartom a feliratokat semmisnek, vagy inkább viccesnek, mert van elég most is a használtautón olyanból mint pl carlsson festéses, műanyag toldatos, kromvég kipufogos s-ből. meg mai szérián s 55 felirat - holott ilyen nincs is, csomo lorinser lökhárító aminek a korom összebaszta a kipufogot és környékét. (legalább annyi eszük lenne hogy ne vezetnék bele) láttam már itt az indán olyan s mercit amin az s65 felirat nem azonos stílusu feliratbol van. első kereklámpás e ről voltak a számok, kézzel ragasztva, nem egy magasságban és nem azonos távolságba.
megbotránkoztat az igényszint.
//nem akarok bánto lenni de ez a feliratosdi engem ugy zavar. lehet tul is reagáltam...osszatok:D//
auto az AUTO ha 65 milla volt. hameg 20 se akkor hát...majdnem a harmada...