_
Plymouth Prowler 020
  • 2010. ápr. 27.
  • 1646
  • 1
  • 27
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Elég vad ez az autó.
Gyártó: Nikon D90
Fókusztáv: 75mm
Rekesz: f/5.3
Zársebesség: 1/60
ISO: 200
Készült: 2010. ápr. 24. 18:02
Kevesebb
Több

bence93   2010. április 27.

Az orrára Chrysler van írva amúgy.

mufracsek   2010. április 27.

A Chrysler és a Plymouth azok testvérmárkák. Egyik amerikai piacra szánt, a másik Európába. Ez olyan, mint a Vauxhall (Anglia) és az Opel (minden más hely).
De igazatok van, a jelre tényleg Chrysler volt írva.

Tuninglove   2010. április 27.

Mufra, azért a Chrysler és Plymouth, nem egészen olyan kapcsolat, mint az Opel-Vauxhall.
GM leányvállalat mind a kettő, teljesen különböző modellpalettával (persze ettől még voltak közös modellek)!Eleve egyik se európai piacra szánt márka! Az Opel-Vauxhall kapcsolatnál pedig arról van szó, hogy a modellpaletta teljesen megegyezik az Opel típusaival (asszem talán egy saját típusa van a Vauxhallnak), csak jobbkormányosak, és csak az angol piacon forgalmazzák őket.

mufracsek   2010. április 27.

Igazad lehet, nem vitatkozom, mert nincs semmi tudásbázis mögötte :) (Mármint az én állításom mögött)
Két kiegészítés: 1. van balkormányos Vauxhall is :)
2. A korábbi Prowler-ek amit láttam, azokon Plymouth jel volt. Ez akkor gondolom egy közös márka. És mivel így tartom nyilván a mappában, ezért ezt a nevet kapta. De átírom, ha hazaértem. Lévén ez tényleg Chrysler.

Tuninglove   2010. április 27.

Igazából a Prowlernél teljesen mindegy mit írunk, hisz a márkajelen kivűl semmi különbség nincs, ugyanúgy, ahogy a Viper esetében is (kevesen tudják, hogy van Chrysler Viper is!) :)

Zo HUN   2010. április 27.

Majdnem egyszerre írtuk! Még nem láttam a hozzászólásodat, amikor elkeztem írni a kommentet. Csak tovább tartott, mert linket kerestem. :)

bence93   2010. április 27.

Tudom, hogy különbség nincs, de hamár a típusba belekötünk, akkor a márkába miért ne? :)
Kiegészítés: a Vauxhall ha jól tudom nem csak Angliába gyárt, hanem Ausztráliába, meg mittudomén milyen eltévelyedett jobkormányos helyekre is.

bence93   2010. április 27.

A Viperrel nekem pl újat mondtatok, ettől függetlenül ez az első (?) generáció borzalmas csúnya szerintem.

Zo HUN   2010. április 27.

Nekem bejön, bár a kupé Viper-ek hátulról mindíg jobban tetszettek.

bence93   2010. április 27.

Ízlésen nem lehet vitatkozni, de az amcsik kurvára nem értenek az autótervezéshez! :)

bence93   2010. április 27.

kép: Szerintem az autó alatt annyi helyet kellett volna hagynod, mint mellette jobb oldalt.

Tuninglove   2010. április 27.

Bence ezzel tudnék vitatkozni! Szerintem egy nemzet se tudott úgy játszani a formákkal, mint az amcsik az 50-60-as években! Pár példa:
'59-es Pontiac Laurentian: http://www.chevcarclubvic.org.au/photos_pages/chev/mem...
'59-es Chevy Impala: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/56/SC0...
'59-es Cadillac Eldorado: http://files.conceptcarz.com/img/Cadillac/59-Cadillac_...

bence93   2010. április 27.

Ezért írtam, hogy ízlésen nem lehet vitatkozni, kinek ez, kinek az. :)
Nekem az Aston DB5, Ferrari ezer modellje, Mercedes Ponton, 220SE, 300SL, Porsche-k, hadd ne soroljam sokkal joban bejönnek.

mufracsek   2010. április 27.

No, Chrysler lett belőle :)
A Viper-ről tudtam, hogy futott mindkét névvel. Cserébe egyik se tetszik :) De ugye ízlések...

bence93   2010. április 27.

Hamár mindenki kap innen értesítő ímélt :D, kinek milyen tapasztalatai vannak autósiskolákkal? Hol szokás buktatni, rossz oktatók stb, vagy pozitív élmények (akár személyes, akár ismerős, vagy legenda :)
Az se lenne rossz, ha itt válaszolna aki tud :)
http://www.freeforum.hu/pengeverdak/topik/36724

mufracsek   2010. április 27.

Én 2001-ben vizsgáztam, tehát az én tapasztalataim lehet nem lennének annyira mérvadóak :)

maci94   2010. április 27.

Juteszembe, hétfőn láttam egy sárga Prowlert. Kép nincs sajnos, villamoson voltam. U-s rendszám. :)

bence93   2010. április 27.

Ismerőstől sem hallottál "véleményeket"? Nekem sajnos vagy szülő korosztály, vagy velem egykorúak vannak főleg az ism. körömben, szóval nincs sok infóm, talán itt a kicsit idősebbek tudnak valamit :)

S.Szabi   2010. április 27.

Rutinpályára vigyen gyakorolni a rutinvizsgára.. ez fontos..

mufracsek   2010. április 27.

Meg az fontos, hogy tudj vezetni. Én úgy mentem anno vezetni, hogy apummal előtte vagy 2 hetet gyakoroltunk. Szereztünk 2 bóját, és akkor járdával párhuzamosan beállni. Előről, hátulról. Utána járdára merőlegesen beállni. Jobbról, balról, orral, farral. Gyorsítani 40-re. 1-ből 2-be váltani. Szlalom, Kocsi orrával ninél közelebb megállni valamihez. Stb. 2 hétig, minden nap, napi kb. 2 órát. Akkor még szép bordó magyar gyártmány F Astra-nk volt :) Pont ugyanilyen: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astr...
Aztán olyan helyre mentem tanulni, ahol lehetett ilyen autót is választani. Így legalább a kezelőszervekkel, motorral, irányítással, méretekkel tisztában voltam. A műszaki részt kb. át is ugrottuk. A rutinpályán 1 (egy!!) órát töltöttünk, mert az oktató mondta, hogy mi a fasznak tolatgassunk ott, amikor kb. vizsgázhatnék is. Egy hét múlva vizsgáztam, de közben már a forgalomban mentünk. Forgalomban mászkáltunk kicsit, de mindig arra, amerre dolgom volt :) Aztán levizsgáztam abból is. 1 hibapontom lett: gyalogoscsalogatás. :) Ennyi. Míg mások még a rutinpályán vették a plusz órákat, addig én már saját jogsival hajtottam a bordó Astra-t az utakon. :-)

switch   2010. május 01.

Kiigazítanék gyorsan két dolgot: a Plymouth és a Chysler nem GM leányvállalat. A Chryslerhez a Plymouth, a Dodge tartozik/zott.
A Holden pedig a GM leányvállalata, sokkal 'tökösebb' modell palettával, mint az anyaválallaté...pl van platós 'izomautójuk' :-)

Kedvencnek jelölték
Gyűjteményekben
Albumokban