Gyártó: | Nikon D90 |
Fókusztáv: | 75mm |
Rekesz: | f/5.3 |
Zársebesség: | 1/60 |
ISO: | 200 |
Készült: | 2010. ápr. 24. 18:02 |
⚠️ Szolgáltatásunk hamarosan megszűnik, már csak korlátozott funkcionalitással érhető el. Részletekkel hamarosan emailben és itt a felületen jelentkezünk!
bence93
bence93 2010. április 27.
Az orrára Chrysler van írva amúgy.
S.Szabi
S.Szabi 2010. április 27.
ugyanaz ;-)
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
A Chrysler és a Plymouth azok testvérmárkák. Egyik amerikai piacra szánt, a másik Európába. Ez olyan, mint a Vauxhall (Anglia) és az Opel (minden más hely).
De igazatok van, a jelre tényleg Chrysler volt írva.
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
Mufra, azért a Chrysler és Plymouth, nem egészen olyan kapcsolat, mint az Opel-Vauxhall.
GM leányvállalat mind a kettő, teljesen különböző modellpalettával (persze ettől még voltak közös modellek)!Eleve egyik se európai piacra szánt márka! Az Opel-Vauxhall kapcsolatnál pedig arról van szó, hogy a modellpaletta teljesen megegyezik az Opel típusaival (asszem talán egy saját típusa van a Vauxhallnak), csak jobbkormányosak, és csak az angol piacon forgalmazzák őket.
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
Igazad lehet, nem vitatkozom, mert nincs semmi tudásbázis mögötte :) (Mármint az én állításom mögött)
Két kiegészítés: 1. van balkormányos Vauxhall is :)
2. A korábbi Prowler-ek amit láttam, azokon Plymouth jel volt. Ez akkor gondolom egy közös márka. És mivel így tartom nyilván a mappában, ezért ezt a nevet kapta. De átírom, ha hazaértem. Lévén ez tényleg Chrysler.
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
Igazából a Prowlernél teljesen mindegy mit írunk, hisz a márkajelen kivűl semmi különbség nincs, ugyanúgy, ahogy a Viper esetében is (kevesen tudják, hogy van Chrysler Viper is!) :)
Zo HUN
Zo HUN 2010. április 27.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748... Érdekes, anno gyártottak Chrysler néven Vipert is.
Zo HUN
Zo HUN 2010. április 27.
Majdnem egyszerre írtuk! Még nem láttam a hozzászólásodat, amikor elkeztem írni a kommentet. Csak tovább tartott, mert linket kerestem. :)
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
:)
bence93
bence93 2010. április 27.
Tudom, hogy különbség nincs, de hamár a típusba belekötünk, akkor a márkába miért ne? :)
Kiegészítés: a Vauxhall ha jól tudom nem csak Angliába gyárt, hanem Ausztráliába, meg mittudomén milyen eltévelyedett jobkormányos helyekre is.
bence93
bence93 2010. április 27.
A Viperrel nekem pl újat mondtatok, ettől függetlenül ez az első (?) generáció borzalmas csúnya szerintem.
Zo HUN
Zo HUN 2010. április 27.
Nekem bejön, bár a kupé Viper-ek hátulról mindíg jobban tetszettek.
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
Ausztráliában Holden-ként futnak.
S.Szabi
S.Szabi 2010. április 27.
legszebb Viper a mai napig is.. :)
http://farm2.static.flickr.com/1028/3166199765_fa65a11...
bence93
bence93 2010. április 27.
Ízlésen nem lehet vitatkozni, de az amcsik kurvára nem értenek az autótervezéshez! :)
bence93
bence93 2010. április 27.
kép: Szerintem az autó alatt annyi helyet kellett volna hagynod, mint mellette jobb oldalt.
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
Bence ezzel tudnék vitatkozni! Szerintem egy nemzet se tudott úgy játszani a formákkal, mint az amcsik az 50-60-as években! Pár példa:
'59-es Pontiac Laurentian: http://www.chevcarclubvic.org.au/photos_pages/chev/mem...
'59-es Chevy Impala: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/56/SC0...
'59-es Cadillac Eldorado: http://files.conceptcarz.com/img/Cadillac/59-Cadillac_...
Zo HUN
Zo HUN 2010. április 27.
'59 Eldorado+Impala FOR EVER!
bence93
bence93 2010. április 27.
Ezért írtam, hogy ízlésen nem lehet vitatkozni, kinek ez, kinek az. :)
Nekem az Aston DB5, Ferrari ezer modellje, Mercedes Ponton, 220SE, 300SL, Porsche-k, hadd ne soroljam sokkal joban bejönnek.
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
No, Chrysler lett belőle :)
A Viper-ről tudtam, hogy futott mindkét névvel. Cserébe egyik se tetszik :) De ugye ízlések...
bence93
bence93 2010. április 27.
Hamár mindenki kap innen értesítő ímélt :D, kinek milyen tapasztalatai vannak autósiskolákkal? Hol szokás buktatni, rossz oktatók stb, vagy pozitív élmények (akár személyes, akár ismerős, vagy legenda :)
Az se lenne rossz, ha itt válaszolna aki tud :)
http://www.freeforum.hu/pengeverdak/topik/36724
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
Én 2001-ben vizsgáztam, tehát az én tapasztalataim lehet nem lennének annyira mérvadóak :)
maci94
maci94 2010. április 27.
Juteszembe, hétfőn láttam egy sárga Prowlert. Kép nincs sajnos, villamoson voltam. U-s rendszám. :)
bence93
bence93 2010. április 27.
Ismerőstől sem hallottál "véleményeket"? Nekem sajnos vagy szülő korosztály, vagy velem egykorúak vannak főleg az ism. körömben, szóval nincs sok infóm, talán itt a kicsit idősebbek tudnak valamit :)
S.Szabi
S.Szabi 2010. április 27.
Rutinpályára vigyen gyakorolni a rutinvizsgára.. ez fontos..
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
Meg az fontos, hogy tudj vezetni. Én úgy mentem anno vezetni, hogy apummal előtte vagy 2 hetet gyakoroltunk. Szereztünk 2 bóját, és akkor járdával párhuzamosan beállni. Előről, hátulról. Utána járdára merőlegesen beállni. Jobbról, balról, orral, farral. Gyorsítani 40-re. 1-ből 2-be váltani. Szlalom, Kocsi orrával ninél közelebb megállni valamihez. Stb. 2 hétig, minden nap, napi kb. 2 órát. Akkor még szép bordó magyar gyártmány F Astra-nk volt :) Pont ugyanilyen: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astr...
Aztán olyan helyre mentem tanulni, ahol lehetett ilyen autót is választani. Így legalább a kezelőszervekkel, motorral, irányítással, méretekkel tisztában voltam. A műszaki részt kb. át is ugrottuk. A rutinpályán 1 (egy!!) órát töltöttünk, mert az oktató mondta, hogy mi a fasznak tolatgassunk ott, amikor kb. vizsgázhatnék is. Egy hét múlva vizsgáztam, de közben már a forgalomban mentünk. Forgalomban mászkáltunk kicsit, de mindig arra, amerre dolgom volt :) Aztán levizsgáztam abból is. 1 hibapontom lett: gyalogoscsalogatás. :) Ennyi. Míg mások még a rutinpályán vették a plusz órákat, addig én már saját jogsival hajtottam a bordó Astra-t az utakon. :-)
switch
switch 2010. május 01.
Kiigazítanék gyorsan két dolgot: a Plymouth és a Chysler nem GM leányvállalat. A Chryslerhez a Plymouth, a Dodge tartozik/zott.
A Holden pedig a GM leányvállalata, sokkal 'tökösebb' modell palettával, mint az anyaválallaté...pl van platós 'izomautójuk' :-)