Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj
szűrőprogramot
bence93
bence93 2010. április 27.
Az orrára Chrysler van írva amúgy.
S.Szabi
S.Szabi 2010. április 27.
ugyanaz ;-)
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
A Chrysler és a Plymouth azok testvérmárkák. Egyik amerikai piacra szánt, a másik Európába. Ez olyan, mint a Vauxhall (Anglia) és az Opel (minden más hely).
De igazatok van, a jelre tényleg Chrysler volt írva.
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
Mufra, azért a Chrysler és Plymouth, nem egészen olyan kapcsolat, mint az Opel-Vauxhall.
GM leányvállalat mind a kettő, teljesen különböző modellpalettával (persze ettől még voltak közös modellek)!Eleve egyik se európai piacra szánt márka! Az Opel-Vauxhall kapcsolatnál pedig arról van szó, hogy a modellpaletta teljesen megegyezik az Opel típusaival (asszem talán egy saját típusa van a Vauxhallnak), csak jobbkormányosak, és csak az angol piacon forgalmazzák őket.
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
Igazad lehet, nem vitatkozom, mert nincs semmi tudásbázis mögötte :) (Mármint az én állításom mögött)
Két kiegészítés: 1. van balkormányos Vauxhall is :)
2. A korábbi Prowler-ek amit láttam, azokon Plymouth jel volt. Ez akkor gondolom egy közös márka. És mivel így tartom nyilván a mappában, ezért ezt a nevet kapta. De átírom, ha hazaértem. Lévén ez tényleg Chrysler.
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
Igazából a Prowlernél teljesen mindegy mit írunk, hisz a márkajelen kivűl semmi különbség nincs, ugyanúgy, ahogy a Viper esetében is (kevesen tudják, hogy van Chrysler Viper is!) :)
Zo HUN
Zo HUN 2010. április 27.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748... Érdekes, anno gyártottak Chrysler néven Vipert is.
Zo HUN
Zo HUN 2010. április 27.
Majdnem egyszerre írtuk! Még nem láttam a hozzászólásodat, amikor elkeztem írni a kommentet. Csak tovább tartott, mert linket kerestem. :)
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
:)
bence93
bence93 2010. április 27.
Tudom, hogy különbség nincs, de hamár a típusba belekötünk, akkor a márkába miért ne? :)
Kiegészítés: a Vauxhall ha jól tudom nem csak Angliába gyárt, hanem Ausztráliába, meg mittudomén milyen eltévelyedett jobkormányos helyekre is.
bence93
bence93 2010. április 27.
A Viperrel nekem pl újat mondtatok, ettől függetlenül ez az első (?) generáció borzalmas csúnya szerintem.
Zo HUN
Zo HUN 2010. április 27.
Nekem bejön, bár a kupé Viper-ek hátulról mindíg jobban tetszettek.
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
Ausztráliában Holden-ként futnak.
S.Szabi
S.Szabi 2010. április 27.
legszebb Viper a mai napig is.. :)
http://farm2.static.flickr.com/1028/3166199765_fa65a11...
bence93
bence93 2010. április 27.
Ízlésen nem lehet vitatkozni, de az amcsik kurvára nem értenek az autótervezéshez! :)
bence93
bence93 2010. április 27.
kép: Szerintem az autó alatt annyi helyet kellett volna hagynod, mint mellette jobb oldalt.
Tuninglove
Tuninglove 2010. április 27.
Bence ezzel tudnék vitatkozni! Szerintem egy nemzet se tudott úgy játszani a formákkal, mint az amcsik az 50-60-as években! Pár példa:
'59-es Pontiac Laurentian: http://www.chevcarclubvic.org.au/photos_pages/chev/mem...
'59-es Chevy Impala: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/56/SC0...
'59-es Cadillac Eldorado: http://files.conceptcarz.com/img/Cadillac/59-Cadillac_...
Zo HUN
Zo HUN 2010. április 27.
'59 Eldorado+Impala FOR EVER!
bence93
bence93 2010. április 27.
Ezért írtam, hogy ízlésen nem lehet vitatkozni, kinek ez, kinek az. :)
Nekem az Aston DB5, Ferrari ezer modellje, Mercedes Ponton, 220SE, 300SL, Porsche-k, hadd ne soroljam sokkal joban bejönnek.
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
No, Chrysler lett belőle :)
A Viper-ről tudtam, hogy futott mindkét névvel. Cserébe egyik se tetszik :) De ugye ízlések...
bence93
bence93 2010. április 27.
Hamár mindenki kap innen értesítő ímélt :D, kinek milyen tapasztalatai vannak autósiskolákkal? Hol szokás buktatni, rossz oktatók stb, vagy pozitív élmények (akár személyes, akár ismerős, vagy legenda :)
Az se lenne rossz, ha itt válaszolna aki tud :)
http://www.freeforum.hu/pengeverdak/topik/36724
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
Én 2001-ben vizsgáztam, tehát az én tapasztalataim lehet nem lennének annyira mérvadóak :)
maci94
maci94 2010. április 27.
Juteszembe, hétfőn láttam egy sárga Prowlert. Kép nincs sajnos, villamoson voltam. U-s rendszám. :)
bence93
bence93 2010. április 27.
Ismerőstől sem hallottál "véleményeket"? Nekem sajnos vagy szülő korosztály, vagy velem egykorúak vannak főleg az ism. körömben, szóval nincs sok infóm, talán itt a kicsit idősebbek tudnak valamit :)
S.Szabi
S.Szabi 2010. április 27.
Rutinpályára vigyen gyakorolni a rutinvizsgára.. ez fontos..
mufracsek
mufracsek 2010. április 27.
Meg az fontos, hogy tudj vezetni. Én úgy mentem anno vezetni, hogy apummal előtte vagy 2 hetet gyakoroltunk. Szereztünk 2 bóját, és akkor járdával párhuzamosan beállni. Előről, hátulról. Utána járdára merőlegesen beállni. Jobbról, balról, orral, farral. Gyorsítani 40-re. 1-ből 2-be váltani. Szlalom, Kocsi orrával ninél közelebb megállni valamihez. Stb. 2 hétig, minden nap, napi kb. 2 órát. Akkor még szép bordó magyar gyártmány F Astra-nk volt :) Pont ugyanilyen: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astr...
Aztán olyan helyre mentem tanulni, ahol lehetett ilyen autót is választani. Így legalább a kezelőszervekkel, motorral, irányítással, méretekkel tisztában voltam. A műszaki részt kb. át is ugrottuk. A rutinpályán 1 (egy!!) órát töltöttünk, mert az oktató mondta, hogy mi a fasznak tolatgassunk ott, amikor kb. vizsgázhatnék is. Egy hét múlva vizsgáztam, de közben már a forgalomban mentünk. Forgalomban mászkáltunk kicsit, de mindig arra, amerre dolgom volt :) Aztán levizsgáztam abból is. 1 hibapontom lett: gyalogoscsalogatás. :) Ennyi. Míg mások még a rutinpályán vették a plusz órákat, addig én már saját jogsival hajtottam a bordó Astra-t az utakon. :-)
switch
switch 2010. május 01.
Kiigazítanék gyorsan két dolgot: a Plymouth és a Chysler nem GM leányvállalat. A Chryslerhez a Plymouth, a Dodge tartozik/zott.
A Holden pedig a GM leányvállalata, sokkal 'tökösebb' modell palettával, mint az anyaválallaté...pl van platós 'izomautójuk' :-)