lohere X-47B nevű albuma
http://auto.indavideo.hu/video/X-47B ....................................................... A Northrop Grumman hadiipari vállalat egy repülőgép-hordozóról üzemeltethető pilóta nélküli lopakodó (stealth) repülőgép kifejlesztésén dolgozik. A tavaly indított 635.8 millió dolláros (96.4 milliárd Ft) összköltségű NAVY X-47B UCAS (Unmanned Combat Air System – Pilóta nélküli Repülő Harcrendszer) programban a fejlesztők célja, hogy hat éven belül megalkossák a jövő hadviselési igényeinek megfelelő haditengerészeti csapásmérő repülőgépet. Highslide JS Az amerikai hadiipari óriás már jelentős tapasztalatokkal rendelkezik a pilóta nélküli repülőgépek (Unmanned Aerial System, UAV) fejlesztésében és gyártásában. A cég termékeit (RQ-4 Global Hawk, MQ-5B Hunter vagy az MQ-8 Fire Scout robothelikopter) jelenleg az UAV technológia legfejlettebb képviselői között tartják számon. Emellett nem hanyagolható el a vállalat EA-6B Prowler és E-2D Hawkeye gépekkel megszerzett hajófedélzeti tapasztalata sem. Highslide JS A haditengerészettel kötött szerződés értelmében a Northrop Grumman két X-47-es prototípust fog építeni. A repülési tesztek a tervek szerint 2009 végén kezdődnek majd, míg az első hordozós leszállás a program szerint 2011-re van ütemezve. Az emberi tényező (pilóta) jelentette korlátok kiiktatásával a lopakodó-technológia és a tervek szerinti légi utántöltés alkalmazásával az X-47B jelentős előnyre tehet szert a napjainkban alkalmazott hagyományos haditengerészeti gépekkel szemben. Highslide JS A cél elsősorban az, hogy a hordozótól távol, mélyen a szárazföld belsejében lévő célpontokat is meg tudjon semmisíteni, illetve az 50 vagy akár 100 órás repülési idejével folyamatosan jelen legyen a légtérben. A jövő csodafegyvere a cég adatai szerint Kb. 12 000 méteres magasságon fog üzemelni szubszonikus sebességgel, és akár 2800 km-re is képes lesz utántöltés nélkül a 2045 kg-nyi terhét eljuttatni.Az X-47B 11,6 méter hosszú, 18,9 méter fesztávú és 3,2 méter magas pilóta nélküli repülőgép. Egy hajófedélzeti felszállás során a legnagyobb össztömege 20 412 kg lehet, amiből a maximális hasznot terhelése 2041 kg, nem számítva a különféle elektronikai rendszereket. A Pratt & Whitney F100-220U típusú erőforrás lehetővé teszi a csupa-szárny típus számára, hogy a szubszonikus sebességtartomány felső határán repüljön. Az elképzelések szerint az X-47B 2020 környékén fog rendszerbe állni az amerikai haditengerészet hordozóin. ................ http://auto.indavideo.hu/video/US_Navy_-_X-47B ............................................................................. http://auto.indavideo.hu/video/US_Navy_-_X-47B_start
- Összesen 15 kép
- Küldés e-mailben