lohere Asiana Airlines 214 nevű albuma
http://auto.indavideo.hu/video/Asiana_Airlines_214-es_... ................. A három pilóta, akik a pilótafülkében tartózkodtak a baleset idején, a következőket mondta el a kivizsgálóknak. ................... http://auto.indavideo.hu/video/Asiana_Airlines_214-es_... A bal ülésben ülő pilótának, akinek a képzése zajlott, nagyjából 9700 repült órája volt, eddig nagyjából 10 járaton 35 repült órát gyűjtött össze a típuson. A jobb ülésben ülő oktató kapitány nagyjából 13 000 órát töltött a levegőben, melyből 3000-et a B777-es gyűjtött össze. Ő elmondta, hogy ez volt az első útja oktató pilótaként, és ezen a járaton ő volt kijelölve parancsnokként. A tartalék első tiszt, aki a “jump seat”-en ült nagyjából 4600 órát töltött a levegőben. A pilótafülkében tartózkodók elmondása alapján amikor 4000 lábon voltak, kicsit közel voltak a pályához így percenkénti 1500 lábas süllyedést állítottak be. 500 lábon észrevette az oktató kapitány, hogy alacsonyan vannak, mivel a PAPI (mely vizuálisan mutatja a megfelelő siklópályát) három pirosat és egy fehéret mutatott, így utasította a pilótát hogy húzza fentebb a gép orrát. Az automatikus tolóerő szabályozónak a megközelítési 137 csomós sebességet állították be, és azt hitte, hogy a rendszer ezt is tartja. E mellett kissé lesodródtak a pálya középvonaláról, így ezt is korrigálniuk kellett 500 és 200 láb között. 200 lábon észrevette, hogy a PAPI négy pirosat mutat, valamint a sebességük veszélyesen lecsökkent, és a tolóerő szabályozó nem tartotta a beállított sebességet. Ekkor előre akarta tolni a gázkarokat átstartoláshoz, de észrevette, hogy a bal ülésben ülő kapitány már előre tolta azokat. A baleset utáni vészelhagyást jelenleg is vizsgálják, de az biztosan kijelenthető, hogy volt olyan vészmentő csúszda, amely befele a gép törzsébe nyílt ki és fújódott fel. http://auto.indavideo.hu/video/Asiana_Airlines_214_bal... A vizsgálat emellett tovább folyik részletesen az automatikus tolóerő szabályozó irányában, meg kell vizsgálni, hogy milyen módban volt, valamint a személyzet tagjai mit hittek, milyen pozícióban volt. Forrás: NTSB ............... http://radarfigyelo.hu/2013/07/10/11468/ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Last Saturday, July 6, Asiana Airlines flight 214 from Incheon, South Korea to San Francisco, crashed during a landing attempt at San Francisco International Airport. The flight was carrying 307 people, and most were able to evacuate safely, 182 were injured, and two Chinese students aboard were killed. The National Transportation Safety Board is at work, trying to determine the exact cause, but what is known so far shows that the aircraft was low and underspeed during its approach, and the tail section appears to have clipped the seawall at the end of the runway, as the Boeing 777 struck the tarmac hard. This collection of images contains many photographs from passenger Eugene Anthony Rah, who was documenting the scene as he fled the aircraft. forrás és fotók:http://www.theatlantic.com/infocus/2013/07/the-crash-o.../
- Összesen 28 kép
- Küldés e-mailben