_
Készült: 2013. szept. 18. 17:41
Kevesebb
Több

anna schwelung   2020. szeptember 10.

A premontrei papocska kivételével jól elbújtak a meleg elől a zemberek...

frangipani   2020. szeptember 10.

Anna: micsoda szemed van! :-D Itt pont a hideg elől bújtak el. Triesztből ruccantunk át Piránba, én rövid nadrágban. A kirándulást az mentette meg, hogy a városka főterén volt egy kis bolt, ahol tudtunk venni nekem hosszú nadrágot és zoknit, mert komoly felfázás fenyegetett. :-D
Az egy szem zembert gondolom a kapucnis fehér ruhája miatt nézted premontrei szerzetesnek, ő a fakadordító hideg miatt nagykabáttal védekező zimmer feris bácsi, aki még kuncsaftok jöttében bizakodott. :-D

Ennyire hideg, viharos idő volt, hogy még a napernyőket is lefektették:

anna schwelung   2020. szeptember 10.

Hűűűűűha!
A hideget szemmel nem érzékeltem, csak a Villa Maja zimmerferijét.
Nem voltál előrelátó, mint én sem a tenerifei nyaralás során, amikor csoportos kiránduláson átruccantunk La Gomerera szigetére. Már a kikötőben gyanús volt a sok viharkabátos, széldzsekis figura, akinek mi rövidnadrágosok lehettünk gyanúsak.
Aztán mikor átértünk és a busz felvitt minket a csúcsra, ahol kiszállva minden fa körbe-körbe mohás volt. ...folyt ránk a fákról a párás permet, sok-sok fokkal hidegebb, mint az indulási helyen, akkor esett le, hogy az előre nem tervezett kirándulás helyéről miért nem tájékozódtunk?

frangipani   2020. szeptember 10.

Triesztből 30fokban indultunk a 30 km-re levő Piránba, és az időjárás előrejelzést is megnéztem, ami nem jött be. Barátaim azóta azt mondják, hogy mindig öltözzek alul, mert akkor szert tehetek egy új nadrágra, férjem meg azt, hogy tegyem tele a csomagtartót meleg ruhával, mert ilyen indokkal nincs több új nadrág. :-D