Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
Az egész 1993 ban kezdődött. A Brüsszeli autóshown bemutatják az új Fiatot. Rengeteg magazin foglalkozott már az új Fiat Coupeval, ami a Lancia Delta Integrale erőforrását használja, és a Tipo alapjaira épül. A tervezől nagy szabadságot kaptak, és bár viseli a Pininfarina logót, a külsőt Chris Bangle tervezte, aki szép munkát végzett később a BMWnél is, az M3 Cabrio, a második generációs Z3, a Z8 és az X-Coupe prototípusának tervezésével. A beltér Pininfarina-tól származik, ezért található a „Pininfarina” aláírás, nem pedig az „f” logó az autón.
A Coupet úgy írták le, mint az autót, amit szétszedhetsz, és minden egyes darabját elhelyezhetnénk egy múzeumban, mint a művészet egy darabját. És valóban, a púpos fényszóróktól kezdve, a kerékívek vágásain és az üzemanyagtöltő nyílás kupakján keresztül a kerek hátsólámpa foglalatokig, minden rész ragaszkodás tárgya lehet, hogy ne is említsük azt az általános magas színvolnalat, amit az autó minden részelte képvisel.
A Fiat Coupe a Brüsszeli autószalonban mutatkozik be, éppen a 94es évforduló előtt. Ez egy teljesen új autó volt, bár a Tipo alvázára épült, mint a Lancia Delta. Továbbá megkapta a Lancia Integrale 2 literes 16 szelepes motorját.
Ebben az autóban is ez a motor található meg, 1995 ccm, 102 kW 6000-es fordulaton 180 Nm nyomaték 4500-as fordulat mellett A végsebessége 208 km/h, és 9.2 sec gyorsulás 0-100 km/h-ra.