Gyártó: | Panasonic DMC-FZ50 |
Fókusztáv: | 20.5mm |
Rekesz: | f/3.2 |
Zársebesség: | 1/640 |
ISO: | 100 |
Készült: | 2012. febr. 25. 14:04 |
Gyártó: | Panasonic DMC-FZ50 |
Fókusztáv: | 20.5mm |
Rekesz: | f/3.2 |
Zársebesség: | 1/640 |
ISO: | 100 |
Készült: | 2012. febr. 25. 14:04 |
Liηzε®
Liηzε® 2012. február 25.
Nagyon szép! :)
bence93
bence93 2012. február 25.
Hangja nem volt? :)
EnzoFerrari
EnzoFerrari 2012. február 25.
Finomabb hangja van mint amit a külső mutat, de durva ez a gép. :)
spotter
spotter 2012. február 25.
Szerintem azért nem hallottuk, mert csak gurugatott vele...
EnzoFerrari
EnzoFerrari 2012. február 25.
Igen, az "alap" C63 AMG is nagyon tud üvölteni, hát akkor ez... :)
airnorbee
airnorbee 2012. február 25.
Ezt csinálták az M3 ellen?
EnzoFerrari
EnzoFerrari 2012. február 25.
Hát a cikkekben úgy hozzák le hogy igen, amit nem igazán értek. Ha lenne újra M3 CSL akkor már hihetőbb lenne.
Robi RS
Robi RS 2012. február 25.
M3 GTS esetleg? :)
bence93
bence93 2012. február 25.
Igen, ha muszáj ellenfelet találni, akkor az az, de a BS-ek amúgy is ellenfél nélküliek szerintem. (ilyen erős utcai autókat ezekben a kategóriákban más nem nagyon gyárt)
airnorbee
airnorbee 2012. február 26.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ha Bmw hasonlítanak Mercivel, általában a Bmw-t hozzák ki győztesnek.Persze van kivétel de az a jellemzőbb.
spotter
spotter 2012. február 26.
Szerintem pályán egy BMW-nek sincs esély ez ellen...
airnorbee
airnorbee 2012. február 26.
"Their little soiree with the Black Series Coupe landed them a lap time of 7 minutes and 46 seconds, placing it between the Porsche Carrera S (7:44) and the BMW M3 GTS (7:48)."
2mp, bíztam a GTS-ben:(
Na majd az új m3.Így megy ez.
Zo HUN
Zo HUN 2012. február 26.
Ezt valahol én is olvastam, de hivatalos adatok szerint a 991-es 7.40-et megy! :P Ráadásul még olcsóbb is. Szóval ellenfél van, csak mondjuk egy 991-es nem ennyire exklúzív. Amúgy kb. egy ilyen merci ezzel az Aero csomaggal annyi lehet, mint egy 991 S kerámiafékekkel, feláras színnel (szóval nem az alap 4-5közül választva), Sport Chrono pakkal, PDK-val, Bose(!!) hifivel. És még könnyebb is, mint ez. Érdekes, hogy pályaautónak lett szánva a Merci, mégis több, mint 1600 kiló. A Porsche kevesebb, mint másfél tonna, 117 lóerővel gyengébb, és jobban megy + full extra. Bár gondolom ha a Merci ilyeín nehéz maradt, van extra benne is bőven. Mindenesetre a számok elgondolkodtatóak. Bár aki az alapján vesz autót... :P Ilyen autót az ember (szerintem) csak érzés alapján vesz. Aki meg szereti a számokat, annak ott a GT-R.
bence93
bence93 2012. február 26.
Zo: a GTR meg 1800 kiló, mégis mit megy pályán... A Merci szerintem (a többi BS-hez hasonlóan) inkább szórakozó-, mint pályaautó. (majd meglátjuk a mai TG-ből :P)
Szerintem amúgy a 911 és ez két tök különböző filozófia szerint épült autó, szóval ennek szoros értelemben vett konkurenciája nincs.