Gyártó: | Sony Ericsson C702 |
Fókusztáv: | 4.2mm |
Rekesz: | f/3.2 |
Zársebesség: | 1/20 |
ISO: | 80 |
Készült: | 2011. nov. 09. 06:52 |
Gyártó: | Sony Ericsson C702 |
Fókusztáv: | 4.2mm |
Rekesz: | f/3.2 |
Zársebesség: | 1/20 |
ISO: | 80 |
Készült: | 2011. nov. 09. 06:52 |
dr.perrycox
dr.perrycox 2011. november 25.
Ez rakodik,nem parkol.
asztalosgabor
asztalosgabor 2011. november 25.
Attól még kifejezetten szabálytalan. Főleg hogy zebrán áll.
Legalább 5 m-rel távolabb megállhatott volna.
Vagy az úttesten is akár.
De az üzlet mögött egy panelház van, szervízúttal és parkolóval. Onnan sincs messze az üzlet.
Miért hiszik azt egyesek, hogy a járda parkolásra/rakodásra való, és a gyalogosokat nyugodtan lehet zavarni.
Deszkás
Deszkás 2011. november 25.
dr.perrycox: És akkor mi van? Leszarom! Tök mindegy, mit csinál. Oldja meg másképp, nem úgy, hogy minden nap ott áll reggel, a gyalogos meg nem fér el tőle. Felhajthat a zebránál, és megállhatna az épület mellett is, mint a hátulról készült képeken látható, lenne ott hely. Csak hát akkor nem 3 lépés lenne az áru bevitele, hanem 8-9. És? Vegyen kiskocsit, ha nem bírja ekkora távolságon, de semmi képpen ne állja már el a járdát teljes szélességében pont a zebránál!
dworak
dworak 2011. december 20.
Tök jók itt a kommentek... XD Bírom ahogy egymást oltjátok! Vajon mennyire reggel volt az eset, hogy a fotós nem az iskolában vagy a munkahelyén ül. Az a teherautós gondolom dolgozik... tudom, lehetne körültekintőbb és odébb is megállhatna, mint ahogy a fotós és a hörgő kommentelők is lehetnének lojálisabbak egy munkáját végző emberrel szemben. Az a bajunk, hogy egymást, a másikat ellenségnek bélyegezzük, anélkül, hogy ismernénk. Ok a rokihelyekre állók, meg a gyalogátkelőre parkoló istenökrei szidása rendben van. Na de ezt is oltjuk aki dolgozik???? És csodálkozunk hogy itt tartunk. Szégyen....
Deszkás
Deszkás 2011. december 20.
dworak: Reggel 6:45. éppen munkába indultam. Megfelel a válasz a személyeskedésedre?
"Az a teherautós gondolom dolgozik.." Nem csak dolgozik, hanem közlekedik, parkol. Jelen esetben pl úgy, hogy elállja a járdát teljes szélességében! Ajánlom neked megtekintése a másik két képet ugyanerről a pakolásról. Lehetne úgy is beállnia, hogy ne akadályozza a gyalogosok közlekedését a JÁRDÁN! Tudod, ami a gyalogosok részére van fenntartva, nem a teherautósok pakolási lehetőségének kielégítésére. Tudod én is hasonló munkát végzek. Soha nem állom egy mások útját úgy, mint a fenti ember. És bizony okkal hörgök, mivel nem tudom megközelíteni a zebrát, egyszerűen nem hagy helyet. Koppra rááll a falra, és a hátulja így is az út széléig ér.
"Ok a rokihelyekre állók, meg a gyalogátkelőre parkoló istenökrei szidása rendben van." Na ő meg nem a zebrán áll, hanem a JÁRDÁN! A zebra folytatásában. És ha ő dolgozik, akkor már rendben van?! Akkor már őt nem lehet "oltani"? Ugyanmár! És csodálkozunk, hogy itt tart az ország, hogy azt felmentjük a felelősség alól, aki dolgozik?! Ő már lehet bármilyen szabálytalan, neki te elnézed, mert dolgozik?! Nem az a lényeg, hogy dolgozik, hanem hogyan dolgozik! Tudod, ő éppenséggel szarul dolgozik. És akkor ne lehessen ezért szólni, mikor meg lehet oldani másképp is pakolást, parkolást, de ő a legkényelmesebb módon akarja, leszarva azt, hogy mások közlekedni szeretnének?! Hát hol élünk?! Ezért tartunk itt, mert leszarunk másokat a magunk kényelméért. É
Deszkás
Deszkás 2011. december 20.
És igen, szégyen, hogy vannak ilyen emberek, akik elfoglalják a járdát a teljes szélességében, és szégyen, hogy vannak olyanok, mint te, akik felmentik a súlyos szabálytalansága alól, mert ő dolgozik?! Hát hol élünk?!
Deszkás
Deszkás 2011. december 20.
Egyébként dworak, Ha eléd állni fel így egy munkáját végző ember, minden reggel, és nem tudnál normálisan elhaladni mellette, te lojális lennél? Lojális lennél, ha tudod, hogy ha két méterrel arrébb állna az épület mellé, akkor már senkit nem zavarna? Vagy ha az úttesttel párhuzamosan állna fel a járdára, szintén nem zavarna senki. Na de így?! és legyek elnéző, mert ő dolgozik?! Nem, nem leszek elnéző, mert akadályoz! Nézd meg ezt a képet: szerinted ez így normális, és legyek elnéző, meg lojális, csak mert neki derogál normálisan parkolni? Hát nem! Nekem se elnéző senki ha munkám során olyan helyen állok meg, ahol tilos. És miért is lennének elnézőek egy szabályszegővel szemben?
Deszkás
Deszkás 2011. december 20.
http://img1.indafoto.hu/6/9/58909_3499ff579a15ffbf778a...
dworak
dworak 2011. december 21.
A 3 válasz közül az elsőre: Igazad van. Nem a Te igazságodba kötöttem bele, hanem jót mulatok rajta, hogy erre pocsékolod az agysejted és az energiád. Nyilván igazabbad lenne, ha egész nap ott parkolna, nem csak addig amíg a munkáját elvégzi, de így CSAK igazad van.
A másodikra: Ha szégyen akkor szégyellem magam, de csak előtted, mert szerinted az. Viszont attól hogy én lojális vagyok azzal, aki dolgozik, és meg tudom engedni magamnak ezt a luxust, hogy kikerülök egy autót aminek a sofőrje a munkája végzése közben 20 percre befoglalja a járdát, hogy ne kelljen hosszabba úton cipekednie, miközben én teher nélkül sétálok, attól én boldogabb vagyok, mert ha nem is segítek, neki, legalább nem várom el séta közben, hogy Ő az én kényelmem érdekében jobban szívjon. Emberségnek hívják ezt, amit Te képviselsz, meg önzésnek.
A harmadik első felére: igen lojális maradok, a másodikban leírtak miatt, és azért mert nem is reagáltam volna ha nem lennék az, a kérdés ezen része felesleges. Gondolom így kiderült számodra, hogy veled is lojális lennék, ha úgy parkolnál. Még jó hogy mi vagyunk többen.
A második felére kérdéssel válaszolnék. Ha veled paraszt valaki mert nem képes lojális lenni veled szembe ha a melód miatt egy sétafikálónak 4 lépéssel több utat adsz azért Neked magadnak is ilyennek kell leni? Te döntesz.
Régebben ez úgy működött, hogy ha egy kenyeres kocsi leparkolt rakodni a közért bejárata előtt, akkor a gyalogosok egy része k
Deszkás
Deszkás 2011. december 21.
1, Nem tudom, mit pocsékolnék az agysejtemen, csak azért, mert feltöltöttem ide a képet, és elmagyaráztam, miért mondom azt, hogy így egy másodpercre sem szabad megállni, akkor sem, ha dolgozik.
2, Én még csak csak kikerülöm, de vigyáznom kell, mert kicsi a hely, és nem szeretném a ruhámat, kabátom a kukával összekenni. De pl egy babakocsis nem fér el.
Vannak már azok a kiskocsik, amire rápakolhat, így aztán egyáltalán nem kellene cipekednie, ha 2 méterrel arrébb áll meg. És láss csodát! Mióta többen szót emeltek az eset miatt, már be tud állni messzebb. De mondok neked még jobbat. Ha annyira nem akarna cipekedni, akkor az úttal párhuzamosan állna meg, így az oldalajtó közelebb kerülhetne a bolt bejáratához. Itt nem az én kényelmemről van szó. Már csak azért sem, mert ha megnézed, nincs fél méter helyed elmenni az autó mögött. De még egyszer megkérdem, mit csináljon egy babakocsis, vagy egy tolókocsis ember? Neki is megmagyarázod, hogy legyen lojális a munkáját szarul végző, szabálytalanul parkoló emberrel, csak mert neki, a munkásembernek így kényelmes? Az a baj, te valahol fordítva ülsz a lovon. Azon lovagolsz, hogy a munkáját végzi.Felejtsd már ezt el! Leszarom, hogy a munkáját végzi, szabálytalanul parkol, elállja a járdát, miközben ezt a munkát úgy is el tudná végezni, hogy elférjen. Akkor lennék valamennyire lojális, ha másképp nem tudná megoldani az áruszállítást. De itt nem el fenn ez.
Nem azért nem vagyok lojális vele, mert velem sem azok, hanem azé
Deszkás
Deszkás 2011. december 21.
Nem azért nem vagyok lojális vele, mert velem sem azok, hanem azért, mert nincs okom lojálisnak lenni egy olyan emberrel, aki nagy mértékben akadályoz a szabad mozgásban, majdhogynem lehetetlenné teszi a számomra, mások számára meg tényleg lehetetlenné teszi, többszörösen szabályszegő, és meg tudná oldani másképp is. És ahogy ma reggel láttam, tényleg nem lehetetlen másképp megoldani, mert ma már nem így parkolt. (Sajnos most nem készültek jó minőségű képek.) De heteken keresztül láttam így parkolni, hogy elzárja a gyalogosok helyét. és ezzel így nem tudok lojális lenni. Azzal, ahogy most parkol, semmi bajom sincs. Beállt az üzlet mellé így a gyalogosoknak is maradt 2m a járdából. Miért nem így tett eddig is?
Deszkás
Deszkás 2011. december 21.
dworak, El kellene vonatkoztatnod attól, hogy a munkáját végzi. Teljesen mindegy, hogy a munkáját végzi, vagy sem, így nem lehet leparkolni. Épp eszű ember nem parkol le járdára, ahogy ő tette. Nem érdekel, hogy nem egész nap áll ott így, hanem csak 5 percig, akkor sem lehet elférni tőle. Ezt kellene felfogni! Így 1 másodpercre sem szabad megállni. Akár hogy csűrőd csavarod, és lovagolsz azon, hogy dolgozik, azért állt meg így, engem ez nem hat meg, ha nem tudok elmenni mellette normálisan, mert nem hagy helyet a gyalogosok közlekedésére. Ennyi. Ez a lényeg!
dworak
dworak 2011. december 21.
Oké, rendben. Természetesen igazad van... a saját nézőpontod szerint. A többi ember meg le van szarva. A pár mondatos eszmecserénkből számomra Te az a tipikus népnevelő lehetsz aki a belsősorban 100-al haladók közé csak azért is befurakodik 80-al veszély helyzetet teremtve, hogy juszt is betartassa a kresszt. Mi?
Deszkás
Deszkás 2011. december 21.
"többi ember meg le van szarva."
Na most fogtad meg a lényeget. A pakoló leszarja a többi embert, a lényeg, hogy ő dolgozik, és akkor megállhat ott, ahol akar, te meg még tapsikolsz is hozzá!
Egyébként meg: 100-zal, 80-nal és KRESZ. És nem, tévedsz. Kimegyek a Rákóczi hídon is a külső, a többi meg hadd száguldozzon kényére, kedvére.
Deszkás
Deszkás 2011. december 21.
dworak, egyébként nem az én nézőpontom egyedül, hanem több gyalogosé, és a normális embereké. Fel kellene már végre fognod, hogy csak nem normális, másokat leszaró ember áll fel így a járdára, hogy nem hagy a gyalogosok részére helyet a közlekedésre. Nonszensz, hogy szerinted ez így tök rendben van, csak mert ő dolgozik.
Deszkás
Deszkás 2012. január 12.
Na kedves dworak, sikerült már belátnod, hogy egyedül vagy a véleményeddel és nincs igazad?
dworak
dworak 2012. január 12.
Bocs, hogy azóta nem reagáltam, de most éppen kifogtad, hogy otthon vok betegállományba és jobb dolgom sincs munkaidőben, mint netezni. Nos hogy őszinte legyek, mint azt már korábbi hozzászólásomban is említettem, engem szórakoztat az, hogy Te ebben éled ki magad, hogy másokat fényképezgetsz és illegálisan a személyiségi jogaikat sértve kiteszed a képeidet nyilvánosan elérhető oldalakra a fotózott tudta és beleegyezése nélkül. Hát tedd.
dworak
dworak 2012. január 12.
Én még mindig jót mulatok rajtad, és azon hogy ilyesmire pocsékolsz agysejtet, ha neked ennyi van tegyed. ÉN még mindig inkább beállok segíteni, hogy hamarabb tudjon elmenni a járdáról mint a rosszindulatomban fröcsögve, ön bíráskodva publikálom az illegális, jogsértő fotókat ezzel szerezve lelki kielégülést vélt sérelmeimért. Ne haragudj, de ennél fontosabb dolgom is akadt azóta...
dworak
dworak 2012. január 12.
Tudod mit igazad van! Az, hogy rajtad kívül már senki nem ír ide és te is csak engem próbálsz meg provokálni, mint észérvekkel alátámasztani a képed publikálását azt bizonyítja, hogy egyedül vagyok. Jaj! Semmiképpen nem, azt, hogy rajtad kívül senkit nem érdekel...
dworak
dworak 2012. január 12.
Viszlát! :)
dworak
dworak 2012. január 12.
A furgonosnak, meg ha megint találkozol vele, jó munkát és sikerekben gazdag évet!
Deszkás
Deszkás 2012. január 12.
LoL! Vicces vagy! Nem én provokállak, te provokáltál itt. Jössz mindenféle hülyeséggel, azzal próbálod mentegetni, hogy ő dolgozik, azért nézzük el, legyünk vele lojálisak, és én én szarok le más embereket, amikor leszólom az ilyen embereket. Miközben igen, dolgozik, de rosszul végzi a munkáját, mert másokat akadályoz a közlekedés, nem lojális a gyalogosokkal, ha az lenne, nem állná el az útjukat és végül ő sérti az én jogaimat, akkor miért ne sérthetném én viszont az ő jogait, hm?
Persze, hogy nem ír ide, más csak, mert csak te nem látod be, hogy az ipse többszöröse szabálytalan és őt védeni butaság.
Egyébként mitől is illegális a fénykép? Mert látszik a rendszáma? Attól nem illegális. Megint butaságot mondasz. És inkább nem viszlát, mert azt hiszed, itt csak neked lehet igazad. Pedig másik is az én meglátásomat erősítették meg, te voltál itt az egyedüli aki védted. Vajon miért? Te vezetted?
Deszkás
Deszkás 2012. január 12.
Egyébként én ész érvekkel alátámasztottam többször leírtam, miért szabálytalan és miért nem tudom elnézni neki a parkolását. Te vagy az, aki ész érvek nélkül hülyeségek halmozásával próbálod meg mentegetni. Erre jó példa az, hogy azért legyek, legyünk vele lojálisak, mert ő dolgozik. Ez a tavalyi év poénja! :DDDD
dworak
dworak 2012. január 12.
Ok látom, még mindig nem jön át a mondanivalóm így megpróbálom Pistikésen rendben? Szóval nem azt vitatom, hogy szabálytalan-e vagy sem. Igen, lehet, hogy szabálytalan. De miért azt kell megszégyeníteni és ide feltenni, aki azért szabálytalan, mert dolgozik és a közért segítőkészségétől függően naponta maximum 20 percet tölt el ott, amiből neked kb 1 percre állja utadat annak érdekében, hogy este az Ő gyerekeinek is legyen mit az asztalra tennie. Vannak a képeid között olyan autókról készült képek amelyek valóban megérdemlik itt a helyüket, bár ott is vannak szélsőségek, pl ennél a képnél http://indafoto.hu/deszkas/image/9269649-bc5004bb/user ahol azt kérdezed, itt hogy férjen el a gyalogos. Nos a a valószínűleg rutintalan sofőr valóban szabálytalanul kevés helyet hagy a gyalogosok számára, de babakocsit tologató apukaként tudom, hogy ott röhögve elfér bárki aki nem szélsőségesen elhízott kövér.
dworak
dworak 2012. január 12.
De aki meg akkor az nem megy arra, mert az semerre sem megy. De visszatérve erre a konkrét képre és arra, hogy mennyire ragaszkodsz ahhoz, hogy én beszélek hülyeségeket, és Te mennyire megmondod mi am agyarok istene és ebben a világban senki ne merészelje megszegni az általad isteni kinyilatkoztatásként értelmezett szabályaidat. Hidd el ha sokkal jobb lenne a világ az olyan „ki ha én nem, majd én jól megmondom típusú emberektől mint Te, akkor itt a kép alatt, nem csak Te próbálnál engem meggyőzni arról, hogy hülyeségeket beszélek, hanem még rajtad kívül jó páran. De csak Te vagy… Nézd! Nem azt kell bántani aki a megélhetése érdekében szabályt sért, hanem azt aki nem teszi számára lehetővé, hogy ott a boltnál úgy tudjon megállni hogy az szabályba ne ütközzön, és a gyalogos forgalmat ne akadályozza. Azt írod miért így áll, miért nem úgy, hogy a járda szélére párhuzamosan? Akkor el lehet mellette menni. Ok. Ha az valaki másnak szúrja a szemét, akkor Te kiállnál a furgonos mellett? Hiszen akkor úgy rakodna, ahogy Te mondtad. Hát persze hogy nem.
dworak
dworak 2012. január 12.
A jó magatartás az lenne, hogy fognád a kis képeidet és elmennél az Önkormányzatodhoz és azt mondanád. Látják? Itt ez a furgonos. Minden reggel úgy kell rakodnia, hogy el kell állnia a gyalogosok elől az utat. Nincsen ez jól. Neki el kell végezni a munkáját, a gyalogosnak meg el kell férnie. Kedves Önkormányzat! Oldják meg azt a problémát! Építsenek ki egy 1 autónyi parkolót, úgy, hogy ha a közértbe áru érkezik, a rakodás idejére a furgonos is el tudja végezni a feladatát, és a gyalogos is el tudjon menni. nem lakok messze Budapesttől és bejárok dolgozni. De nálunk otthon ez így működik. Nálunk nincsen ez a másik ellen áskálódás, hanem felfogtuk, hogy a boltba szükség van az árura, mert az kell nekünk, annak meg valahogy oda kell jutnia. Mi kiépíttetünk egyéni kezdeményezésre egy 1-1 parkolót a kisboltok mellé, sőt csak úgy kaphatja meg az engedélyt, ha van neki rakodó parkolója. Ésszel, sokkal többre mennél, mert azzal hogy itt fröcsögsz a neten és szórod a képeket meg próbálod meggyőzni azokat akik nem értenek veled egyet nem mész semmire a furgon továbbra is ott fog állni és Te továbbra is őrlöd magad rajta…
Deszkás
Deszkás 2012. január 12.
Látom, továbbra sem tudod elfogadni, hogy szabálytalan. Te csak annyit mondasz, "lehet, hogy szabálytalan" ilyen nincs. Nem mondom, hogy döntsd el, mert egyértelműen szabálytalan, hiszen a KRESZ szerint csak akkor állhat fel a járdára, ha az burkolati jel és/vagy tábla engedélyezi, ÉS a gyalogosok számára marad 1,5m hely. Mivel itt nem marad hely, egyértelmű, hogy szabálytalan. Kár ezt ragozni. El kellene fogadnod a a tényeket és nem vitázni rajtuk. Én is munkába megyek, időre megyek, amiben ő feltart. Nem fogok neki segíteni, mert nem érek rá, és engem nem fizet senki azért, hogy az ő áruját hordjam. De te nyugodtan áll oda, és segíts neki, ha erre van időd, kapacitásod. Mondom neked, fura szemszögből nézed a dolgokat. Be lehet állni másképp is, csak hanyag. Tudod, ha én így végezném a munkámat, mint ő, nem tudnék mit lerakni az asztalra.És nem érdekelnek a magánügye. Nem csak engem tart fel, hanem másokat is. Ne csak az ő szemszögét nézd már, hanem a gyalogosokét is. Ne azt nézd, hogy ő vagy én, mert ez nem kétszereplős történet, de látom, ez nem jut el a tudatodig. Nagyon sajnálatos dolog. Itt a gyalogosok szemszöge van és az övé. Nem az enyém és az övé. Megérted már égre ezt? Fel tudod fogni?!
És nem nekem vannak szabályaim, hanem a közlekedésnek a KRESZ-nek, amiről azt hiszem, neked fogalmad sincs. Most is engem támadsz provokálsz, mert nem ismered a KRESZ-t, és azt hiszed, az általam mondottak az én szabályaim. Pedig nem. Ezek bizony KRESZ szabályok.
"Nem az
Deszkás
Deszkás 2012. január 12.
"Nem azt kell bántani aki a megélhetése érdekében szabályt sért," Ezt majd a rendőröknek magyarázd. Meg talán olvasd el az itteni második hozzászólást, meg talán vedd figyelembe azt, amit korábban írtam, hogy egy ideje már be tud állni a bolt mellé, hogy ne akadályozza a pakolás ideje alatt a gyalogosforgalmat a ZEBRÁNÁL!
Mellesleg igen, kiállnék, ahogy a mostani parkolása mellett is kiállok. De te persze mást feltételezel, ismeretlenül. Voltam az önkormányzatnál, és lám, azóta be tud parkolni rendesen.
"Ésszel, sokkal többre mennél, mert azzal hogy itt fröcsögsz a neten és szórod a képeket meg próbálod meggyőzni azokat akik nem értenek veled egyet nem mész semmire a furgon továbbra is ott fog állni és Te továbbra is őrlöd magad rajta…" Én nem őrlöm magam és egyáltalán nem fröcsögtem. Veled ellentétben. És újra leírom neked, amit már jó párszor megírtam: Egy ideje nem parkol így. Mikor is írtam ezt? 12.21-én. Azóta nem sikerült felfognod, amit leírtam és továbbra is hajtod a magadét?! Vicces.
És újfent ajánlom elolvasásra neked 11.25-én asztalosgabor által írottakat.
Deszkás
Deszkás 2012. január 12.
Szóval, lett volna lehetősége korábban is normálisan beparkolni, pakolni, csak lusta volt ezt megtenni, egyszerűbbnek találta azt, hogy beáll majdnem a boltba, elállja a gyalogosok útját, leszarva azt, hogy ők addig hogyan közlekednek. Mióta szót emeltem ellene, érdekes módon be tud állni úgy, hogy ne zavarjon másokat. Az önkormányzathoz ezért nem lett volna érdemes odamenni, mert megvolt a pakolásra a megfelelő hely, csak delikvensünk leszart mindent, önző módon, másokra nem gondolva pakolt. Én nem azért emeltem szót a pakolás ellen, mert engem akadályoz, hanem mert másokat is, (főleg babakocsisokat, öregeket, stb.) és azért, mert be tudott volna már korábban is úgy állni, hogy ne zavarjon másokat, de nem tette meg. És ez itt a legnagyobb gond! Ha be lehet állni normálisan, miért nem tette meg?
Deszkás
Deszkás 2012. január 12.
Beteszek neked egy linket, lásd a környéket, tudd, hogy egyáltalán mit védesz ekkora vehemenciával: http://www.norc.hu/embed.aspx?id=6c962cf71a0e661000b0a...
Valamint feltöltöttem neked egy képet is: http://indafoto.hu/deszkas/image/14301977-fbd83d6f/198097
Most mondd azt, hogy nem tudna máshova parkolni csak oda, ami a fényképeken szerepel!
dworak
dworak 2012. január 12.
Na látod! Tudsz te ha akarsz. Ezekkel a képekkel valóban igazat kell adnom neked, de miért is kellett ez, hogy eddig eljussunk? Legközelebb ne maga csak a kocsi legyen fotózva. :) Legyen teljes a bizonyítás. A kressz pedig nem ad engedélyt, hanem utasít arra hogyan parkolj, Tehát ha a tábla azt jelzi hogy parkolhatsz, de egyéb kiegészítő tábla nincsen akkor NEM lehet a járdára felállni még akkor sem, ha egyébként megmaradna a gyalogosoknak a kötelező 1,5m. Ha viszont parkolhatsz, de közted és az úttest bal oldala között, vagy a bal oldalon parkoló jármű között nem marad meg az előírt 3m akkor nem parkolhatsz. Ha parkolhatsz és a tábla alatt további a parkolás módjára utasító tábla van akkor olyan módon vagy köteles parkolni ahogy azt a kiegészítő tábla utasítja. Pl. Féloldalasan a jármű első és hátsó kerekeivel a járdán, abban az esetben, ha a gyalogosnak megmarad az előírt másfél méter, vagy ugyan ez "halszálkában". Mindezekkel együtt én még mindig megbocsátó vagyok a furgonossal, a lojalitásomat nem tudod elvenni tőlem. Én az a típus vagyok aki nem akarja nevelni az embereket, és inkább segít, és megoldást keres mintsem megszégyenít és jogot sért, csak azért mert ha vele megteszik Ő is megteheti. Ez a fogat fogért, szemet szemért elv az emberek körében nem működő dolog, ez csak acsarkodásra ellenségeskedésre ad okot meg nem old semmit.
dworak
dworak 2012. január 12.
Ja még valami az a 360°-os kép az hogy készült, vagy van valamiféle honlap ahol, ha beírom a címet, akkor megmutatja a környék 360°os képét?
dworak
dworak 2012. január 12.
Ez tényleg érdekel függetlenül a kialakult vitánktól... :) Segítenél ebben.
Deszkás
Deszkás 2012. január 12.
Már korábban is beraktam egy másik képet az autóról, amin láthatnád, hogy van hely. Direkt belinkeltem ide neked, de elég lett volna lapoznod egyet. Nem is értem, hogy ha azt a Suzukis képet megtaláltad, akkor a másik képet ugyanaz napról, ugyanarról az autóról, csak más pozicióból mutatja, miért nem?
"A kressz pedig" KRESZ.
"Tehát ha a tábla azt jelzi hogy parkolhatsz, de egyéb kiegészítő tábla nincsen akkor NEM lehet a járdára felállni még akkor sem, ha egyébként megmaradna a gyalogosoknak a kötelező 1,5m." Nem állítottam ennek az ellenkezőjét. Olvasd már el figyelmesen, mit írtam! Köszi!
"Én az a típus vagyok aki nem akarja nevelni az embereket, és inkább segít," Pont ez a nevelés lenne a segítség, hogy megértse, nem parkolhat így. Ha te odamész és segítesz neki pakolni, mi fog lejönni az ipsének? Máskor is így kell parkolnia, mert akkor gyorsabban végez, segítenek neki behordani, nem fáradt el annyira és a pénz akkor is ő kapja. Ez hiba. Szólni kell neki, szóvá kell tenni, különben sosem lesz változás, és továbbra is szabálytalan lesz.
360°-os kép: http://www.norc.hu, idővel a http://maps.google.com -on is meg fogod találni.
asztalosgabor
asztalosgabor 2012. január 12.
", ön bíráskodva publikálom az illegális, jogsértő fotókat ezzel szerezve lelki kielégülést vélt sérelmeimért"
te aztán kibaszott segghülye fasz vagy?
A gépkocsinak sohasem voltak személyiségi jogai.
és mindenki leszarja a szánalmas mentegetésedet.
dworak
dworak 2012. január 13.
Mi van asztalosgabor elgurult a gyógyszer kis apám? :) Én Deszkással beszélgettem. Maga ki a franc, hogy így beleszól két ember beszélgetésébe, ráadásul ennyire alpári önmagát lejárató emberhez méltatlan módon. Természetes, hogy nem a gépkocsi személyességi jogairól folyt a beszélgetés sötét lovag, hanem a rendszám alapján azonosítható tulajéról. :) Ám ha nem egyértelmű a visszaolvasás kapcsán, hogy senki nem beszélt a gépkocsiról, hanem a tulaj, vagy a használó viselkedéséről van szó, akkor talán jobb lenne nem beleszólni a felnőttek beszélgetésébe. A mindenki pedig Ön lenne gondlom és még.... ki is?
Deszkás
Deszkás 2012. január 13.
dworak, nyugi!
1, ez, mint ahogy te is említetted egy nyílt hely, ahol bárki hozzászólhat bármihez.
2, Ő volt a képhez a második hozzászóló. Te a 4.
3, A mindenki az mondjuk ő meg én. Mindjárt ketten vagyunk a te véleményeddel szemben. Sőt, mióta megmutattam még egyszer a képeket, hogy lásd, és felfogad az eképpen történő megállás elleni hozzáállásomat, tulajdonképpen te is beláttad, igazunk van.
4, Igen, elég alpári. De nézd meg, te milyen stílusban írtál nekem többször is. Eléggé lekezelően és lenézően. Hoppá!
asztalosgabor
asztalosgabor 2012. január 21.
"Én még mindig jót mulatok rajtad, és azon hogy ilyesmire pocsékolsz agysejtet"
a legjobban rajtad röhögünk itt, ahogy szánalmasan tucatnyi hozzászóláson keresztül mentegeted ezt a faszkalap vezetőt.
pedig már 8 napja elköszöntél! Ennyire nincs életed, hogy csak kötözködni tudsz másokkal? okoskodsz az illegális képkészítésről, miközben síkhülye vagy hozzá!
szerinted ha sértené a tulaj "személyességi jogai"-t (bár nincs ilyen fogalom), akkor az index kipakolná az oldalaira a képeket?
sőt azt is elárulom, hogy bárki házáról készíthetsz képet és bárhova felrakhatod, pedig az alapján bárki azonosíthatja az illetőt.
mondj még néhány okosságot, jó rajtad röhögni, ahogy a 8 általánossal próbálsz értelmesnek tűnni.