_
Készült: 2014. okt. 11. 20:26
Kevesebb
Több

bukkig   2014. november 16.

Karolina, Kerdohil, köszönöm!

franczk   2014. november 18.

Római fotóiddal szép emlékeket ébrsztesz, bár csak néhány órát tölthettem a városban, igaz, azalatt térdig lejártuk a lábunkat. És köszönöm a szívecskéket.

bukkig   2014. november 19.

Anna, Franczk köszönöm hozzászólásaitokat!
Sokat gyalogoltunk mi is, de e lépcsőkön már nem mentünk föl...:-))

franczk   2014. november 20.

Ide nem akartunk felmászni, de a Vatikánba elgyalogoltunk. Nem innen, hanem a Termini pályaudvartól ...

anna schwelung   2014. november 20.

franczk: Nem jár vonat a Vatikánba? Szörnyű elmaradott hely lehet...

franczk   2014. november 20.

Hogy vonat jár-e a Vatikánba, azt nem tudom, de más egyéb tömegközlekedési eszköz igen. Sőt taxi is, de költöttünk volna rá kemény valutát? Spóroltunk ...

anna schwelung   2014. november 20.

Termini....2005. április 7.-én érkeztünk a repülőtéri vonattal pályaudvarra, II.János Pál pápa temetése előtt egy nappal. (Véletlen volt, mert fél évvel előtte rendeltük meg a fapados repülőjegyet és szállást, halálakor meditáltunk érdemes-e utazni a tévében látott óriási népvándorlás miatt) Mint később kiderült, jól jártunk, mert a város szinte üres volt péntek-szombat-vasárnap, mindenki a Vatikánban zsúfolódott.
A város tele volt a gyász szertartásra érkezett minden rendű-rangú emberrel és természetesen rendőrrel. (Az Angyalvár előtt a folyón motorcsónakos rendőrök álltak, cirkáltak)
A pályaudvaron haladtunk, amikor az előttünk siető öltönyös férfi ruházatából kiesett egy baromi nagy stukker, és csúszott a kövezeten. A pasi nem zavartatta magát, felkapta, betette a háta mögé a nadrágjába, 'oszt jó napot. Nem tudom kiféle volt, de hogy nem Ali Agca, az biztos. Hiszen már késve érkezett volna :-)

anna schwelung   2014. november 20.

A városnéző séta nyilván csak gyalogosan lehetséges. De amikor még megtehettük az utazást, a barátainkkal már a reptéren megvettük az ötnapos, vagy hetes bérletet és hamar a tervezett célhoz juthattunk. Párizs szinte összes metróján utaztunk a látnivalókhoz...

franczk   2014. november 20.

Az előbbi aranyos történet. Az utóbbihoz annyit, hogy nekünk csak néhány óránk volt, hogy Rómában nézgelődjünk, ezért nem akartunk közlekedésre költeni ...

Ja, és akkor még nem volt fényképezőgépem, különben a felét se láttuk volna annak, amit így sikerült megnézni.

anna schwelung   2014. november 20.

Én is ilyen későn érő típus vagyok a fotómasinát illetően (leszámítva a gyermekkori 16 képes Pajtás gépet) Akkor még filmes gépem volt és csak az albumomban lapozgathatok az emlékek közt. Olyan technikával meg nem rendelkezem, hogy a papírképből pixeles képet készítsek.

franczk   2014. november 21.

Egy levelezőlap méretű fényképet elég jól lehet digitalizálni. Egy A4-es lapszkenner nem olyan borzasztóan drága ...

bukkig   2014. december 05.