Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj
szűrőprogramot
Manóvezér
Manóvezér 2012. október 18.
Inkább gőzlegendák.A 303-as minden idők legnagyobb (amennyiben jól tudom) magyar gőzmozdonya.Sajnos csak 2 db készült belőle.A 424-es pedig vitathatatlanul a legnépszerűbb volt.
tacsifoto
tacsifoto 2012. október 19.
Abszolút nem értek a járművekhez, legkevésbé a mozdonyokhoz, de arra emlékszem, hogy az 1970-es évek közepe táján egy teljesen váratlanul jött iszonyú hóviharban rekedt a vonatunk Tata környékén. Semmi nem tudta kimozdítani, Győrből küldtek egy ilyesféle mozdonyt, ami ha nem is vígan, de behúzta a hosszú szerelvényt a sok száz utassal együtt Győrbe, onnan tovább Sopronba. Igaz, 4 órát késett, de mi mégis hálásak voltunk a gőzösnek, hogy hazaértünk.
Puffancs
Puffancs 2012. október 19.
Manóvezér: A "legendák" címet már elsütöttem a másik képnél.A 424-es beceneve "Bivaly" volt, a 303-as pedig nagy részben 424-es alapokra épült - így lettek gőzbivalyok... :-)
Puffancs
Puffancs 2012. október 19.
Tacsi: nagyon kedves történet :-)))
Manóvezér
Manóvezér 2012. október 19.
Puffancs:Igazad van.Megjegyzésem inkább technikatörténet jellegűnek szántam,azaz nem a címnek szólt.(A napokban került kezembe egy régi vasúti magazin,amiben a 303-asról olvastam). :-)))
Puffancs
Puffancs 2012. október 20.
Tökéletesen igazad van, technika, és magyar ipartörténeti szempontból is kiemelkedő darabok! :-)