Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
A DTM szabályzat szerint anno kellett utcai verziót is csinálni. Az utcaiból 502 db készült, ezek közül egyet, szinte 0 km-esen most adtak el Magyarországon. Teljesen igaz, hogy az eredeti utcai gépeken sárga az első indexbura, és más a felni kerékagyi része is. Sok minden más azonban kifogástalan. Talán az 502 eredetiből lett egy "feltámasztva" -
S.Szabi
S.Szabi 2011. április 10.
huh! :-)
I\\/I4R[ł
I\\/I4R[ł 2011. április 10.
Ez nem a replika?
bence93
bence93 2011. április 10.
És nem ez áll mindig a Kossuth tér és a Jászai közt egy mellékutcában?
Puffancs
Puffancs 2011. április 10.
A DTM szabályzat szerint anno kellett utcai verziót is csinálni. Az utcaiból 502 db készült, ezek közül egyet, szinte 0 km-esen most adtak el Magyarországon. Teljesen igaz, hogy az eredeti utcai gépeken sárga az első indexbura, és más a felni kerékagyi része is. Sok minden más azonban kifogástalan. Talán az 502 eredetiből lett egy "feltámasztva" -
Puffancs
Puffancs 2011. április 10.
bence93 - nem tudom sajna, ez a kép a Rózsa utcában készült.
S.Szabi
S.Szabi 2011. április 14.
Nincs véletlenül olyan képed amin látszik hogy van-e tetőablaka ? :-)
Puffancs
Puffancs 2011. április 15.
Nincs sajna - de nincs tetőablaka. Ez az egyetlen szépséghibája :-)
S.Szabi
S.Szabi 2011. április 15.
Pont ellenkezőleg, aminek volt tetőablaka az volt a replika, de ha ennek nincs akkor nagyon valószínű hogy ez tényleg eredeti :-)
Puffancs
Puffancs 2011. április 15.
Ezt nem tudtam :-) A tetőablak nekem komfortfokozó - na de sebaj, azért így is mennék vele egy kört...