_
Kép 848
  • 2010. júl. 26.
  • 210
  • 0
  • 2
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Gyártó: Fujifilm FinePix S1500
Fókusztáv: 8mm
Rekesz: f/3.0
Zársebesség: 1/280
ISO: 64
Készült: 2010. júl. 25. 17:42
Kevesebb
Több

anna schwelung   2010. október 12.

...diavetítés formájában néztem végig ezt a nagyon precíz, szép összeállítást a a régi épülettől a jelenlegi állapotig. Így sajnálattal láttam és hiányát éreztem a fáknak....gondoltam megjegyzem majd hiányukat, főleg a nyárra gondolva....de amikor később végigpörgettem oldalanként, akkor láttam, hogy már reagáltál rá. Nem tudom vasút technikai jelentősége van-e, hogy ki kellett vágni?

Manóvezér   2010. október 12.

anna schwelung:Örülök,hogy tetszettek a képek!Igen szóvá is tettem a MÁV-nál.Válasz lényege:a MÁV a karbantartás egyszerű fogalmát nem ismeri.Magyarul nem gondozták a fákat.Volt olyan korhadt,öreg fa,ami valóban veszélyes volt a vágányokra,felsővezetékre.Ezeket-és csak ezeket-kellett volna kivágni(Ez a dolog vasút-technikai része).Ehhez képest 40-50 éves fákat,tövüknél vágtak ki.Öröm lesz nyaranta a 30 fokos hőségben,a tűző napon vonatra várni... A váróterembe kb.30 ember fér be.Egy meleg hétvégén akár 100 ember is lehet a peronon...Az illetékesek meg szolgálati autóval járnak ugyebár.De annak kell örülni,hogy legalább rendbe tették az állomást.Igaz,hogy a viacolor borítás nem igazán az izlésem szerinti...de nem lehetek telhetetlen. :-)