Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
jó magasan rugózhat a pótutas ezen a nyergen:-)
Apámnak először hasonló felépítésű Csepel 125 volt, de gyári dolgozóként kicserélte hosszú, egyenes, egybeszabott ülésre.
Én 8 éves koromban ültem hasonló nyeregben, de émlékeim szerint rugózásról szó sem volt ! :-) http://indafoto.hu/Lev53/image/11764753-d3c2d4b0/392803
Ez egy D-csepel (125-ös ), míg az édesapámé egy lemezvillás 125-ös Csepel volt. Annál még a D-csepelnél meglévő teleszkópok sem voltak. Az én akkori kb. 30 kg-om pedig meg sem kottyant az ülés alatti csavarrugónak.
anna schwelung
anna schwelung 2011. július 31.
jó magasan rugózhat a pótutas ezen a nyergen:-)
Apámnak először hasonló felépítésű Csepel 125 volt, de gyári dolgozóként kicserélte hosszú, egyenes, egybeszabott ülésre.
Lev53
Lev53 2011. július 31.
Én 8 éves koromban ültem hasonló nyeregben, de émlékeim szerint rugózásról szó sem volt ! :-)
http://indafoto.hu/Lev53/image/11764753-d3c2d4b0/392803
Ez egy D-csepel (125-ös ), míg az édesapámé egy lemezvillás 125-ös Csepel volt. Annál még a D-csepelnél meglévő teleszkópok sem voltak. Az én akkori kb. 30 kg-om pedig meg sem kottyant az ülés alatti csavarrugónak.