Gyártó: | Fujifilm FinePix S1000fd |
Fókusztáv: | 5.9mm |
Rekesz: | f/2.8 |
Zársebesség: | 1/12 |
ISO: | 64 |
Készült: | 2009. júl. 13. 16:56 |
Gyártó: | Fujifilm FinePix S1000fd |
Fókusztáv: | 5.9mm |
Rekesz: | f/2.8 |
Zársebesség: | 1/12 |
ISO: | 64 |
Készült: | 2009. júl. 13. 16:56 |
Lamboboy (törölt)
Lamboboy (törölt) 2009. július 13.
látom mostanában nagyon R8 hangulatban vagy :)
bazsi007
bazsi007 2009. július 13.
XD de igazad van :D
Gaben17
Gaben17 2009. július 13.
Nincs Lamborghini,elmegy az R8 is:))))
Michael
Michael 2009. július 13.
Végül is most már egy cég :D
Gaben17
Gaben17 2009. július 13.
De egy R8 eltörpül egy Lambo mellett:)
steeve
steeve 2009. július 13.
De egy Audi R8 V10... inkább azt vinném
Gaben17
Gaben17 2009. július 13.
Hát ez egy full extrás R8 volt:))) tetszett:P
bence93
bence93 2009. július 13.
Amibe beleszerettem, a padlógáznál a kis "kattanás" :) Lehet, hogy természetes, de én még nem vezettem, szóval nekem újdonság volt, és baromi jó érzés :)
Gaben17
Gaben17 2009. július 13.
Iyen kocsit én sem vezettem,de nem lehet rossz:)
tac
tac 2009. július 13.
még az 1.6os régi suzuki swiften is volt valami relé/kapcsoló a gázpedál alatt de sosem értettem mit kapcsol
o zsolo o
o zsolo o 2009. július 15.
autómatáknál általában van egy olyan kapcsolo hogy kick down. az azt kapcsolja hogy a legnagyobb gyorsulás, legjobb sebességfokozat...változik a motorvezérlés... igazábol amolyan vészgyorsulásféle. de nem arra használják ilyen sportkocsiknál hanem hogy 4 sec körül gyorsuljanak százra. ált ilyen "gombos" autoknál - meg nagyobb teljesítményű automata kocsiknál - a gázpedál lenyomása a kick down pontig, kb 40-60%-a annak az értéknek mintha teljesen padloig nyomnál egy sima gázt. eztuán meg nincs más csak a max. de ebbe még beleszol az elektronika, motorvezérlés, a gázpedál lenyomási sebessége, kormány esetleges rángatása stb...
/remélem érthető voltam/