_
Audi R8
  • 2009. júl. 13.
  • 727
  • 2
  • 11
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Padlógáz
Gyártó: Fujifilm FinePix S1000fd
Fókusztáv: 5.9mm
Rekesz: f/2.8
Zársebesség: 1/12
ISO: 64
Készült: 2009. júl. 13. 16:56
Kevesebb
Több

Gaben17   2009. július 13.

Nincs Lamborghini,elmegy az R8 is:))))

Gaben17   2009. július 13.

De egy R8 eltörpül egy Lambo mellett:)

steeve   2009. július 13.

De egy Audi R8 V10... inkább azt vinném

Gaben17   2009. július 13.

Hát ez egy full extrás R8 volt:))) tetszett:P

bence93   2009. július 13.

Amibe beleszerettem, a padlógáznál a kis "kattanás" :) Lehet, hogy természetes, de én még nem vezettem, szóval nekem újdonság volt, és baromi jó érzés :)

Gaben17   2009. július 13.

Iyen kocsit én sem vezettem,de nem lehet rossz:)

tac   2009. július 13.

még az 1.6os régi suzuki swiften is volt valami relé/kapcsoló a gázpedál alatt de sosem értettem mit kapcsol

o zsolo o   2009. július 15.

autómatáknál általában van egy olyan kapcsolo hogy kick down. az azt kapcsolja hogy a legnagyobb gyorsulás, legjobb sebességfokozat...változik a motorvezérlés... igazábol amolyan vészgyorsulásféle. de nem arra használják ilyen sportkocsiknál hanem hogy 4 sec körül gyorsuljanak százra. ált ilyen "gombos" autoknál - meg nagyobb teljesítményű automata kocsiknál - a gázpedál lenyomása a kick down pontig, kb 40-60%-a annak az értéknek mintha teljesen padloig nyomnál egy sima gázt. eztuán meg nincs más csak a max. de ebbe még beleszol az elektronika, motorvezérlés, a gázpedál lenyomási sebessége, kormány esetleges rángatása stb...

/remélem érthető voltam/

Kedvencnek jelölték
Gyűjteményekben
Albumokban