_
20100505312 IUC 356 Biztonságos oldaltávolság A járdán biciklizz
  • 2010. máj. 05.
  • 633
  • 0
  • 4
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Gyártó: Nokia 5800 Xpress Music
Fókusztáv: 3.7mm
Rekesz: f/2.8
Zársebesség: 1/100
ISO: 69
Készült: 2010. máj. 05. 06:43
Kevesebb
Több

vehicular cyclist   2010. május 06.

A képen látható sofőr két sarokkal előbb jócskán kicentizve megelőzőtt. Aztán a képen látható helyen az út közepén megállt és mobilozottt. a padkához olyan közel állt, alig fértem el mellette balról. Kocogtattam a vezető oldali ablakon néhányszor, de rám sem hederített, tovább mobilozott. Közben azonban lassan jobbfelé kúszott a képen látható helyzetbe. Mivel nem hagyta abba a mobilozás, elébe kerültem és lefotóztam.

Erre kiszállt a kocsiból és felháborodva kérdezte, hogy milyen alapon fényképezem le. Mondtam neki, hogy fizetni fog, mert veszélyesen közel kerülve, biztonságos oldaltávolság megtartása nélkül előzött meg.

- Maga itt akar kerékpározni? Menjen fel a járdára.

- Maga meg nem ismeri a KRESZ-t de majd fizetni fog.

Azzal otthagytam. Szóval az ember úgy képzeli, hogy a szervízút nem alkalmas kerékpározásra, de parkolásra, parkolóhely vadászatra, útközepén mobilozásra igen.

Elég tipikus autós a rosszabbik fajtából: autisztikus, nem képes lépni a saját világából, és butaságokkal próbálja mentegetni a menthetetlent.

gazdagodjmegköltekezéseidből   2010. július 21.

Szerintem a kerékpáros, segédmotor-kerékpáros, és motorbiciklis emberekkel pont ugyanannyi probléma van, mint a gépjárművezetőkkel, sőt sokkal több, úgyhogy mindenki szálljon önmagába, és próbálja betartani a rá vonatkozó szabályokat. egyébként nagy nyugati államokban ez azért működik olyan jól, mert ismerik a tolerancia foalmát, és azt előszeretettel alkalmazzák is!

vehicular cyclist   2010. július 21.

Nyugaton nem az az elv működik, hogy aki alatt nagyobb a vas, annak van előnye. Ez Ukrajnában, Oroszországban és más olyan helyen fordul elő, ahol a mentalitás még ott tart, hogy próbálják lenyomni azt, aki pillnatnyilag gyengébbnek látszik.
Az általad emlegetett nyugaton ez pont fordítva van: a gyengébb, sérülékenyebb közlekedőt védik a szabályok és még inkább a közlekedők, még ha a szabályok az erősebb odlalán állnának is. Ott ez a tolerancia.