_
A kanyar előtt.
  • 2014. máj. 29.
  • 1604
  • 47
  • 24
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem

Rolling   2014. május 29.

Köszönöm.
Idén annyi béka fotót láttam,ezért inkább lementem békába.

sm33   2014. május 30.

Szép perspektíva, szuper vasút.
Ezt sem itthon lőtted. Gondolom Svájc.

Rolling   2014. május 30.

Annyira új,hogy ép lerakták a síneket.Az összekötő hídnál.Eddig ,Aquincum felső és Pilisvörösvár közt 1 vágány volt és lepusztult a vonal+állomások.Az Unió sok hasonló fejlesztésre,felújításra adott pénzt.hogy európai színvonalon utazhassunk végre.Osztrákok készítik . http://hvg.hu/itthon/20131230_nfm_esztergomi_vasutvonal
http://indafoto.hu/rolling/image/19650827-57437275/348189
http://indafoto.hu/rolling/image/19833139-79d35a52/348189

iiilona   2014. május 30.

Kedves Rolling kiválóan veszed a kanyarokat.:) Nagyszerű kép!

Rolling   2014. május 31.

Köszönöm Ilona!
Remélem máshol,másban is.

anna schwelung   2014. június 03.

Békaperspektívából az óbudai fűtőmű kéménye.
Csak nehogy elkiáltsa magát valaki, hogy uniós pénz ugorj ki! Mert összedőlne minden :-( :-(

Rolling   2014. június 03.

Olvastam,értem,,,ez van.Mióta világ,,,Aki a kályha mellett áll,,,

Rolling   2014. június 17.

Roppant telhetetlen vagyok.Gyerekként is ha síneket láttam,vártam a vonatot,,mozdonyt,,.Alig várom,hogy végre eljussak Esztergomba.

Rolling   2014. június 17.

Dugdosom a gyapjútakaró alatt,hátha fial,,,

anna schwelung   2014. június 18.

Rolling: Igazi kissrác voltál! Unokám is ha tehetné, napestig a sínek mellett állna a vonatok bűvöletében. Néha, ha nem viszem bölcsődébe, Kelenföld és Déli, Kelenföld és Keleti közt már szinte valamennyi járatot kipróbáltunk. Felkéredzkedtünk a Railjetre is a Keletiig, kivételes öröm volt számára a "bizniszklasszban" terpeszkedni.
Én is a mai napig rabja vagyok a vonatoknak....csak ne dübörögnének olyan hangosan a tehervonatok az ablakunk előtt :-(

Rolling   2014. június 18.

A dübörgés nem jó,legyen bármitől,,
Laktam hasonló helyen,megszokható,,,igaz kevesebb vasúti forgalom volt.
Annyit változnak,miközben a régi felé is húz a szívünk.
A nőket(engem is ) érdekel a mozdony,a szuper TVG belső kialakítása,ahogy repeszt,a működése a gőzősöknek,a füst illata,,a viadukton áthaladva, hegyen le-fel(Svájcban )az egész különleges hangulata,Télen és minden évszakban mást látunk a vonatról.Akár a Duna mentén utazva,izgalmas a pályaudvarok illata,szerkezete,épületei.
Visszagondolva gyerekkorunkra,mennyire több volt akkor a vasutas bére,élete, megbecsülése stb,,,Bizony remek állás volt,lakással egyéb juttatásokkal.Sok,azóta megszüntetett vonallal.

A számítástechnika kevésbé érint meg.

anna schwelung   2014. június 18.

Érdekes, a vonat zaja jobban zavar! Életem felét a kiskunlacházi repülőtér tőszomszédságában éltem le. Lehetett hangrobbanás a házunk fölött, düböröghettek a startra váró gépek, recseghettek az ablakaink, kevésbé zavart, aludni tudtam reggelig.
A kelenföldi vonatok dübörgése ( nem a Flirt, Railjet) miatt éjszakánként néha "beveszem" a füldugót.
Apám egyszerű forg.sztv., később személypénztáros volt 46 éven át, bátyámnak házat vett, nekem lakást (előleg a munkáslakáshoz, majd az évtizedekkel ezelőtti kamatadó miatt a kölcsön felét fizette) vett, én örültem, hogy egy mosógépet tudtam lányom lakásába venni :-((

Rolling   2014. június 18.

Külön Egészségügyi Központ/ MÁV Kórház (mára elavult)
Egy dolgozó eltartotta a családot(több gyerekkel) Üdültetés,sportlétesítmények(nem drogoztak a fiatalok)több szakosztály,képben vagyok,,,mára csupán a felső vezetők milliós negyedévije,jutalmazások végkielégítések maradtak,a megszüntetett vonalakkal.Sok vasutas(jegyvizsgáló) annyira leharcolt,,,másik világ.

Kedvencnek jelölték
Gyűjteményekben
Albumokban