Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
Ha valami nekem nem tetszik, akkor csak azért, mert "illene azt mondani hogy tetszik", nem fogom.
Mindenkinek van ízlés-sorrendje, vannak autók amik tetszenek, és vannak amik nem. Egyesek ezt leírják, mások nem. Én igen.
Nos, akkor próbáljuk meg helyre tenni ezt az Alpina illetve BMW kérdést. Aztán a tévedésekért, pontatlanságokért felelősséget természetesen nem vállalok :). Az Alpina egy önálló, bejegyzett autógyár, úgy mint a BMW vagy a Porsche, 1981 óta, addig mint tuning cég futott.
Ha jól emlékszem, az Alpina kínálatában úgy szerepelt a Z8 mint Alpina Roadster V8 (itt lehet erősen tévedek, a Z1 alapokra épült autónak simán Alpina Roadster volt a neve). 555 készült belőle, a motorja BMW M62B44 alapokon fekszik (feltételezem azonos lehet a korábban bemutatott Alpina B10 V8S (E39 5er) motorjával), 4.8-ig felfúrva, nyugodtabb járás, kevésbé szervízigényes (mint a Z8 S62-ese), ugyanakkor hozzácsaptak egy 5 gangos autómatát. És most jön a lényeg, amiért a Top Gearben leszarozták (azaz szerintem, én kombinálok): az 555 példány nagy része (400+) U.S.-ben landolt, és mint tudjuk, ott sokkal fontosabb a megjelenés, a bling bling, pöcshosszabbítás mint hogy karakán roadstere legyen az embernek. Az Alpina készített egy hétvégi változatot, ami nem ad olyan adrenalin lökést, csak jó birtokolni, megjelenni vele, apu odaadhatja a 17 éves kislányának megjelenni vele a club54 előtt stb.
A sima Z8 meg gondolom ehhez képest egy pszicho roadster, azzal nem illik tiszteletlen lenni. Érdekesség (lehet csak nekem volt az): A Z8 alvázszáma is WBA-val kezdődik, és nem WBS-el, mint az M autóké.
Szubjektív vélemény: Szerintem nagyon is szép a Z8, elöl hátul, még belül is, csak a középre tett ó
skraby
skraby 2010. szeptember 09.
eleje nem szép, de a hátulja nagyon bejön:) grat
mufracsek
mufracsek 2010. szeptember 09.
Szerintem meg pont a hátulja valami ritka elb@aszott egy forma.
skraby
skraby 2010. szeptember 09.
Mi a különbség az Alpina Z8 és a BMW Z8 között? Vagy ugyanaz?
airnorbee
airnorbee 2010. szeptember 09.
Szóval:
Az Alpina a gyárhoz szorosan kapcsolódó tuning cég.
(törölnéd az elsőt köszi)
skraby
skraby 2010. szeptember 09.
Akkor van külön alpina és sima bmw változat is, vagy csak alpinát adtak ki?
airnorbee
airnorbee 2010. szeptember 09.
Ha jól tudom nagyjából 4500 db z8-at gyártottak, és ebből vannak alpina tuningosak.
skraby
skraby 2010. szeptember 09.
Értem, köszi:)
airnorbee
airnorbee 2010. szeptember 09.
Azért annak idején szuper kis kocsi volt, ráadásul 40 millió volt az alapára.
bence93
bence93 2010. szeptember 09.
topgíresek nem szerették, az alpina és a sima közt meg mínusz pár lóerő a különbség a gyári javára :D
bence93
bence93 2010. szeptember 09.
http://www.youtube.com/watch?v=8wBFEWJSu5s
bence93
bence93 2010. szeptember 09.
"This must be the first ever tuned car that's slower than the original" :D
v10b
v10b 2010. szeptember 11.
Hát ha valami bebizonyosodott,akkor az,h az ízlésed elbaszott mufracsek!
mufracsek
mufracsek 2010. szeptember 11.
Köszönöm! Ízlésekről vitatkozni kb. annyi értelme van, hogy semmi. Én utálom a spenótot, a haverom szereti. Asszem minden téren elbaszott az ízlésem.
v10b
v10b 2010. szeptember 11.
Nincs mit,igazából nem csak erre az autóra mondom hanem úgy általában megfigyeltem.A spenóttal viszont mélységesen egyetértünk.
mufracsek
mufracsek 2010. szeptember 11.
Ha valami nekem nem tetszik, akkor csak azért, mert "illene azt mondani hogy tetszik", nem fogom.
Mindenkinek van ízlés-sorrendje, vannak autók amik tetszenek, és vannak amik nem. Egyesek ezt leírják, mások nem. Én igen.
Maggi4
Maggi4 2010. szeptember 18.
Nos, akkor próbáljuk meg helyre tenni ezt az Alpina illetve BMW kérdést. Aztán a tévedésekért, pontatlanságokért felelősséget természetesen nem vállalok :). Az Alpina egy önálló, bejegyzett autógyár, úgy mint a BMW vagy a Porsche, 1981 óta, addig mint tuning cég futott.
Ha jól emlékszem, az Alpina kínálatában úgy szerepelt a Z8 mint Alpina Roadster V8 (itt lehet erősen tévedek, a Z1 alapokra épült autónak simán Alpina Roadster volt a neve). 555 készült belőle, a motorja BMW M62B44 alapokon fekszik (feltételezem azonos lehet a korábban bemutatott Alpina B10 V8S (E39 5er) motorjával), 4.8-ig felfúrva, nyugodtabb járás, kevésbé szervízigényes (mint a Z8 S62-ese), ugyanakkor hozzácsaptak egy 5 gangos autómatát. És most jön a lényeg, amiért a Top Gearben leszarozták (azaz szerintem, én kombinálok): az 555 példány nagy része (400+) U.S.-ben landolt, és mint tudjuk, ott sokkal fontosabb a megjelenés, a bling bling, pöcshosszabbítás mint hogy karakán roadstere legyen az embernek. Az Alpina készített egy hétvégi változatot, ami nem ad olyan adrenalin lökést, csak jó birtokolni, megjelenni vele, apu odaadhatja a 17 éves kislányának megjelenni vele a club54 előtt stb.
A sima Z8 meg gondolom ehhez képest egy pszicho roadster, azzal nem illik tiszteletlen lenni. Érdekesség (lehet csak nekem volt az): A Z8 alvázszáma is WBA-val kezdődik, és nem WBS-el, mint az M autóké.
Szubjektív vélemény: Szerintem nagyon is szép a Z8, elöl hátul, még belül is, csak a középre tett ó
Maggi4
Maggi4 2010. szeptember 18.
*csak a középre tett óracsoportot tudnám feledni. Pazar, harmonikus emléke a néhai 507-esnek, kár hogy ez is anyagi bukta volt.