Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
Tényleg nem azért, hogy kötözködjek, de köztudomású rólad, hogy egy AMG Mecit, vagy egy Porschét már nem állsz meg fotózni. Kérdezem én ez mennyivel pengébb akármelyiknél is? (olcsóbb, nem erősebb, sőt általában gyengébb és nem kevésbé gyakori)
Persze ez egyéni megítélés, és az igazság az, hogy én mindkettőt szívesen nézem, csak kíváncsi vagyok, hogy mit gondolsz erről, mert én szeretem az AMG-ket, meg a Porschékat is és a te képeidet (minőség) szívesen nézném róluk.:)
Énis tegnap láttam Mustang GT-t a Westendnél a felüljáró alatt parkolt, ott álltam mellette és gondolkodtam hogy lefotózzam-e. Majd tovább mentem. Akkor már inkább egy AMG Merci :)
Mazsesz, most megfoftál :) Erre nehéz válaszolni. Leginkább úgy tudnám megfogalmazni, hogy egy Mustang azért valahol megérint, egy AMG meg egy Porsche meg nem. Ha látok az út szélén egy Mustang-ot, akkor késztetést érzek arra, hogy képet lőjek róla, míg egy AMG mellett úgy megyek el, mint egy Skoda mellett. Egyáltalán nem mozdul meg bennem semmi. A Porsche meg azért nem érdekel különösebben, mert annyi van belőle, mint a szemét. Ha napi 5-6-ot nem látok, akkor semennyit.
Másik meg az, amit már nagyon sokszor leírtam. Hogy egy AMG merci az nekem ugyanúgy "csak" egy Merci marad, amit kicsit feldobtak optikailag meg motorikusan. Míg egy Mustang-ot eleve arra terveztek, hogy sportautó legyen. Tudom hogy sokak szemében sántít a hasonlat, de egy AMG Merci alapvetően olyan, mint egy RS Octavia. Egy eredetileg nyugis családi autónak tervezett valami, amit itt-ott megváltoztattak. Míg egy Ferrari, egy Lambo, de még egy Mustang is már a tervezőasztalon az első munkafázisban úgy lett összerakva, hogy az legyen ami. Remélem érthető. :) De megfogalmazni tényleg nem egyszerű.
Én értem mit mondasz Mufra! És vanna benne igazság. Csak amerre én lakom, ezek is ritkák én így mind a három említett típust/márkát lefotózom, meg örömmel is fotózok ilyeneket!
canthere: igen, az Audi egyelőre még csak próbálja megvetni a lábát a sportautó kategóriában. Ez olyan, mint hogy a VW Phaeton is hatalmasat bukott a luxus kategóriában, pedig van olyan jó mint az A8, stb. Csak ugye a VW az sokak szemében egyenlő a Golf-al, meg mostanság már inkább a Passat-al, de semmiképp sem a luxus jut róla eszébe senkinek. Az Audi is próbál betörni a sportautó piacra, amire viszont szerintem az R8 egy kurvajó próbálkozás. Nekem pl. bejön.
marco16: én meg azt értem amit te mondasz. :) Csak ezt meg tegnap Nylonnal beszéltük, hogy a fotózás az nem egy kötelezettség, hanem egy lehetőség. Ez olyan, hogy ha végigsétálok az utcánkon, és a legjobb autó egy Tuareg, akkor azt nem teszem fel csak azért, mert a többi még ennél is rosszabb volt. Tudom, Pesten könnyen okos az ember, mert itt tényleg elég sokminden megfordul. (A hasonlatom direkt volt túlzó.)
Csak pl. múltkor is valaki volt innen nyaralni, és tett fel képet valami ócska szakadt Boxster-ről, meg egy hasonlóan leharcolt Z3-ról (talán), mert hogy ez a két autó volt a legjobb a helyen ahol volt. Én ilyenkor azt mondom, hogy akkor nem kell fényképezni. Én a múlt héten voltam Solt-on 4 napot grillpartyban. A legjobb autó amit az út során láttam, az egy S-line Audi A4 volt. Most akkor tegyem fel, hogy ez Solt legjobb autója? Persze hogy nem.
Én is imádok fényképezni, Miskolcra pl. sokat járok család miatt, de ott még sose láttam Hummer H2-nél jobb autót. És ha megnézitek, Miskolcról pl. egy darab képem nincs.
Mufra: Már megírtam a mondatot csak aztán mégsem küldtem el: "Ahogy a VW is Golfig tud autót készíteni". :) Így gondolom, de addig igen jó! A régi passatok elnyűhetetlenek (alap szervíz mellet).
Phaeton, ja nagy bukta volt nekik. Nekem is bejön az R8, de az árából már mást vennék pedig Audi fan vagyok.
Végülis értem mire gondolsz mufra.
Egyébként érdekes, hogy bejött ez az Audi nem sportautó, Volkswagen nem luxusautó téma, mert nem egy olyan márkát találni, ahol mégis vannak ilyenek. Lásd: Ford GT. Ha most nem Amerikát, hanem Európát vesszük alapul, akkor Ford egyenlő Focus meg Mondeo. És mégis ott van egy Ford GT.:) Jó persze mondhatjuk, hogy ez régebbi hagyományokra nyúlik vissza, de azért mégis. És ha már így nézzük, akkor a Mustang is "csak" egy Ford. Vagy ott van a Dodge Viper. Ugyan ez a helyzet azzal is. Persze a hagyományok ott is jelen vannak. Vagy az NSX, de nem folytatom tovább...:)
Ezért van az, hogy én egy új autónak nem nézek a márkajelzésére egyből, mert azt utálom, amikor valakinek felhozok egy autót - mondjuk most példának az új Opel Insigniát hozom fel, mert az mind minőségileg, mind küllemben maga, vagy inkább az Opel márka fölé nőtt - és akkor az illető egyből azzal kezdi, hogy az csak egy XY... Pedig a mai világban már kevesebb különbség van egy 3-as BMW meg egy Insignia között. (persze én is inkább az 5-öshöz hasonlítanám, csak hát hivatalosan ezek vannak egy kategóriában)
ja és még az előzőhöz hozzátartozik, hogy persze ha sok pénzem lenne én sem R8-at vennék...:P
canthere: ez egy photoshop munka. M3-asból lett átalakítva. Ha jobban megnézed a lámpáit látszik, hogy nincs elég jól kidoglozva. Amúgy pedig az első lökhárító, meg a kis légbeömlő oldalt, a tetőív... Mind M3. De az elgondolás jó és nekem is tetszene.:)
Az Insignia jó autó. Szerintem a Focus-Mondeo-Ford GT hasonlattal sincs baj, mert olyan mint amit én a VW-el mondtam. Gyakorlatilag egykutya. De azt is látni kell, hogy a Ford GT meg a Mustang is elsősorban Amerikában tarol, és tényleg a hagyományok miatt (is). Meg kint a Mustang pl. egy kifejezetten igénytelen "budget sports car". Némi túlzással szarér'-hugyér' utánad dobják. Csak mire bekerül Európába (főleg hozzánk) addigra az ára 2,5x-esére nő. Nálunk ezért is néznek fel rá annyira.
Egyébként a BMW próbálkozását is várom a sport kategóriába. Audi ott az R8-al, Merci (igaz a McLaren-t segítségül hívva) de ot az SLR-el, illetve ugye lassan az SLS-el. A BMW meg az M6-al próbálkozik, ami ezekhez képest bohóckodás.
Szerintem az európai Fordnak a nevén kívül annyi köze van az amerikaihoz, mint pl. a Buickhoz. Így annak nem sok értelme, hogy nem illik az európai modellpalettához a GT, vagy hogy próbálkozás a Mondeo, meg a Focus után, mivel más piac.
Hát ja elég szomorú, hogy ennyit rátesznek, meg az is hogy Amerikában kb. 140Ft/liter az üzemanyag.
"A GT halott, és a GT is."
Se a Ford GT-t, se a Carrera GT-t nem gyártják már, ami szintén egy Porsche, mégis hozzáhasonlíthatatlan egy 911 Turbohoz, vagy akár egy GT2-eshez is. A Mustang az egy fantaszikus autó, akármennyire is "igénytelen", hiszene gy régi legendát támasztottak fel 2005-ben. Most viszont már kezd unalmas lenni a formája, hátulja kifejezetten csúnya, de előről még mindig hasít. A tuningolt Musatngok meg a Shelby-k, azok tényleg egyedibbek sokkal. Azért már bőven megállnék :) Most volt modellfrissítés kiváncsi leszek, ki kapja majd le az első faceliftes Mustangot it nálunk :)
Mazsesz
Mazsesz 2009. augusztus 12.
Tényleg nem azért, hogy kötözködjek, de köztudomású rólad, hogy egy AMG Mecit, vagy egy Porschét már nem állsz meg fotózni. Kérdezem én ez mennyivel pengébb akármelyiknél is? (olcsóbb, nem erősebb, sőt általában gyengébb és nem kevésbé gyakori)
Persze ez egyéni megítélés, és az igazság az, hogy én mindkettőt szívesen nézem, csak kíváncsi vagyok, hogy mit gondolsz erről, mert én szeretem az AMG-ket, meg a Porschékat is és a te képeidet (minőség) szívesen nézném róluk.:)
Robi RS
Robi RS 2009. augusztus 12.
Ezen már én is gondolkoztam:)
EnzoFerrari
EnzoFerrari 2009. augusztus 12.
Énis tegnap láttam Mustang GT-t a Westendnél a felüljáró alatt parkolt, ott álltam mellette és gondolkodtam hogy lefotózzam-e. Majd tovább mentem. Akkor már inkább egy AMG Merci :)
mufracsek
mufracsek 2009. augusztus 12.
Mazsesz, most megfoftál :) Erre nehéz válaszolni. Leginkább úgy tudnám megfogalmazni, hogy egy Mustang azért valahol megérint, egy AMG meg egy Porsche meg nem. Ha látok az út szélén egy Mustang-ot, akkor késztetést érzek arra, hogy képet lőjek róla, míg egy AMG mellett úgy megyek el, mint egy Skoda mellett. Egyáltalán nem mozdul meg bennem semmi. A Porsche meg azért nem érdekel különösebben, mert annyi van belőle, mint a szemét. Ha napi 5-6-ot nem látok, akkor semennyit.
Másik meg az, amit már nagyon sokszor leírtam. Hogy egy AMG merci az nekem ugyanúgy "csak" egy Merci marad, amit kicsit feldobtak optikailag meg motorikusan. Míg egy Mustang-ot eleve arra terveztek, hogy sportautó legyen. Tudom hogy sokak szemében sántít a hasonlat, de egy AMG Merci alapvetően olyan, mint egy RS Octavia. Egy eredetileg nyugis családi autónak tervezett valami, amit itt-ott megváltoztattak. Míg egy Ferrari, egy Lambo, de még egy Mustang is már a tervezőasztalon az első munkafázisban úgy lett összerakva, hogy az legyen ami. Remélem érthető. :) De megfogalmazni tényleg nem egyszerű.
Robi RS
Robi RS 2009. augusztus 12.
Azért egy SL Merci alapváltozata sem nevezhető nem sportautónak:)
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
Én is láttam azt a Mustangot EF., de én a gondolatig sem jutottam el. :)
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
Az én szememben az R8 nem ér fel olyan tekintéllyel, mint amennyibe kerül. Az abban a kategóriában is csak egy Audi.
marco16
marco16 2009. augusztus 12.
Én értem mit mondasz Mufra! És vanna benne igazság. Csak amerre én lakom, ezek is ritkák én így mind a három említett típust/márkát lefotózom, meg örömmel is fotózok ilyeneket!
Robi RS
Robi RS 2009. augusztus 12.
Én fotózok mindent, ami elérhetetlen az átlag ember számára (újonnan). Azért nem mindent, de értitek:)
mufracsek
mufracsek 2009. augusztus 12.
canthere: igen, az Audi egyelőre még csak próbálja megvetni a lábát a sportautó kategóriában. Ez olyan, mint hogy a VW Phaeton is hatalmasat bukott a luxus kategóriában, pedig van olyan jó mint az A8, stb. Csak ugye a VW az sokak szemében egyenlő a Golf-al, meg mostanság már inkább a Passat-al, de semmiképp sem a luxus jut róla eszébe senkinek. Az Audi is próbál betörni a sportautó piacra, amire viszont szerintem az R8 egy kurvajó próbálkozás. Nekem pl. bejön.
mufracsek
mufracsek 2009. augusztus 12.
marco16: én meg azt értem amit te mondasz. :) Csak ezt meg tegnap Nylonnal beszéltük, hogy a fotózás az nem egy kötelezettség, hanem egy lehetőség. Ez olyan, hogy ha végigsétálok az utcánkon, és a legjobb autó egy Tuareg, akkor azt nem teszem fel csak azért, mert a többi még ennél is rosszabb volt. Tudom, Pesten könnyen okos az ember, mert itt tényleg elég sokminden megfordul. (A hasonlatom direkt volt túlzó.)
Csak pl. múltkor is valaki volt innen nyaralni, és tett fel képet valami ócska szakadt Boxster-ről, meg egy hasonlóan leharcolt Z3-ról (talán), mert hogy ez a két autó volt a legjobb a helyen ahol volt. Én ilyenkor azt mondom, hogy akkor nem kell fényképezni. Én a múlt héten voltam Solt-on 4 napot grillpartyban. A legjobb autó amit az út során láttam, az egy S-line Audi A4 volt. Most akkor tegyem fel, hogy ez Solt legjobb autója? Persze hogy nem.
Én is imádok fényképezni, Miskolcra pl. sokat járok család miatt, de ott még sose láttam Hummer H2-nél jobb autót. És ha megnézitek, Miskolcról pl. egy darab képem nincs.
Robi RS
Robi RS 2009. augusztus 12.
Elvileg nemsokára a BMW is bepróbálkozik. Remélem valami jót hoznak össze.
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
Mufra: Már megírtam a mondatot csak aztán mégsem küldtem el: "Ahogy a VW is Golfig tud autót készíteni". :) Így gondolom, de addig igen jó! A régi passatok elnyűhetetlenek (alap szervíz mellet).
Phaeton, ja nagy bukta volt nekik. Nekem is bejön az R8, de az árából már mást vennék pedig Audi fan vagyok.
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
http://www.worldcarfans.com/109012916608/photo/bmw-z10...
Nagyon támogatom, ha ezzel jönnek! :)
Mazsesz
Mazsesz 2009. augusztus 12.
Végülis értem mire gondolsz mufra.
Egyébként érdekes, hogy bejött ez az Audi nem sportautó, Volkswagen nem luxusautó téma, mert nem egy olyan márkát találni, ahol mégis vannak ilyenek. Lásd: Ford GT. Ha most nem Amerikát, hanem Európát vesszük alapul, akkor Ford egyenlő Focus meg Mondeo. És mégis ott van egy Ford GT.:) Jó persze mondhatjuk, hogy ez régebbi hagyományokra nyúlik vissza, de azért mégis. És ha már így nézzük, akkor a Mustang is "csak" egy Ford. Vagy ott van a Dodge Viper. Ugyan ez a helyzet azzal is. Persze a hagyományok ott is jelen vannak. Vagy az NSX, de nem folytatom tovább...:)
Ezért van az, hogy én egy új autónak nem nézek a márkajelzésére egyből, mert azt utálom, amikor valakinek felhozok egy autót - mondjuk most példának az új Opel Insigniát hozom fel, mert az mind minőségileg, mind küllemben maga, vagy inkább az Opel márka fölé nőtt - és akkor az illető egyből azzal kezdi, hogy az csak egy XY... Pedig a mai világban már kevesebb különbség van egy 3-as BMW meg egy Insignia között. (persze én is inkább az 5-öshöz hasonlítanám, csak hát hivatalosan ezek vannak egy kategóriában)
Mazsesz
Mazsesz 2009. augusztus 12.
ja és még az előzőhöz hozzátartozik, hogy persze ha sok pénzem lenne én sem R8-at vennék...:P
canthere: ez egy photoshop munka. M3-asból lett átalakítva. Ha jobban megnézed a lámpáit látszik, hogy nincs elég jól kidoglozva. Amúgy pedig az első lökhárító, meg a kis légbeömlő oldalt, a tetőív... Mind M3. De az elgondolás jó és nekem is tetszene.:)
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
A Mustang egy legenda, ahogy a Fords GT is. Ez a Focus, Mondeo, GT fejtegetés eléggé sántít.
Az Insignia tényleg fasza, főleg a totalcar tesztelt OPC.
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
jaja más is jelezte, hogy PS, én nem vettem észre. Elég jól sikerült, jó forma.
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
Amúgy meg a M-B, BMW, Audi örök harcosokból utóbbi a legfiatalabb márka, s ahhoz képest igencsak ott van a szeren.
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
Szal szerintem egy SL65AMG vs. R8 roadster nem kérdés, még ha vászon is lesz. :)
mufracsek
mufracsek 2009. augusztus 12.
Az Insignia jó autó. Szerintem a Focus-Mondeo-Ford GT hasonlattal sincs baj, mert olyan mint amit én a VW-el mondtam. Gyakorlatilag egykutya. De azt is látni kell, hogy a Ford GT meg a Mustang is elsősorban Amerikában tarol, és tényleg a hagyományok miatt (is). Meg kint a Mustang pl. egy kifejezetten igénytelen "budget sports car". Némi túlzással szarér'-hugyér' utánad dobják. Csak mire bekerül Európába (főleg hozzánk) addigra az ára 2,5x-esére nő. Nálunk ezért is néznek fel rá annyira.
Egyébként a BMW próbálkozását is várom a sport kategóriába. Audi ott az R8-al, Merci (igaz a McLaren-t segítségül hívva) de ot az SLR-el, illetve ugye lassan az SLS-el. A BMW meg az M6-al próbálkozik, ami ezekhez képest bohóckodás.
canthere
canthere 2009. augusztus 12.
Szerintem az európai Fordnak a nevén kívül annyi köze van az amerikaihoz, mint pl. a Buickhoz. Így annak nem sok értelme, hogy nem illik az európai modellpalettához a GT, vagy hogy próbálkozás a Mondeo, meg a Focus után, mivel más piac.
Hát ja elég szomorú, hogy ennyit rátesznek, meg az is hogy Amerikában kb. 140Ft/liter az üzemanyag.
EnzoFerrari
EnzoFerrari 2009. augusztus 12.
"A GT halott, és a GT is."
Se a Ford GT-t, se a Carrera GT-t nem gyártják már, ami szintén egy Porsche, mégis hozzáhasonlíthatatlan egy 911 Turbohoz, vagy akár egy GT2-eshez is. A Mustang az egy fantaszikus autó, akármennyire is "igénytelen", hiszene gy régi legendát támasztottak fel 2005-ben. Most viszont már kezd unalmas lenni a formája, hátulja kifejezetten csúnya, de előről még mindig hasít. A tuningolt Musatngok meg a Shelby-k, azok tényleg egyedibbek sokkal. Azért már bőven megállnék :) Most volt modellfrissítés kiváncsi leszek, ki kapja majd le az első faceliftes Mustangot it nálunk :)
tac
tac 2009. augusztus 12.
Remélem majd az SLS AMG vel kivételt tesztek, mert még ha az SLRhez képest gyengébb/olcsóbb azért az az AMG-k csúcsa lesz!
S.Szabi
S.Szabi 2009. augusztus 15.
nem érdekel hány amg van, max nem nézem meg őket nagyba, de a Mustángokat fotózzátok és töltsétek felfelé.. :p