Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
Köröztem, hogy meg tudjak állni valahol a Quattroporte miatt, és akkor az Oktogonon ez ment el előttem. Tudom, kicsit lejjebb adtam a színvonalat, de ez az autó elérhető közelségben lehet 2-3 év múlva, így elkezdett érdekelni :)
Igaz. Ezzel az autóval az a bajom, hogy előről bejön. Hátulról fantáziátlan, belülről meg ronda :S Ezért csak előről fényképeztem, és nem fordultam úgy, hogy a hátáról is legyen kép :)
Meg elérhető árban van. Tehát egy pár éven belül ha épp sportautót lenne kedvem venni, akkor mint reális alternatíva szóbajönne.
Hát főleg. Bár múltkor a korábban általam fotózott sima V6-os kék Mustang ugyanott ahol láttam lepadlózta, és kintről nézve nagyon ment, és a hangja is állat volt :)
Amúgy erneszt: az a Veyron nem véletlen az én egyik képem Londonból? :)
pedig vezetési_élmény/ár-ban nagyon ott vannak.. engem annyira soha nem izgatott, hogy hogy néz ki egy autó, mert amikor benne ülök, az már úgysem számít.. amellett meg rengeteg, náluknál jóval drágább autót odavernek, én ezért imádom (főleg az sti-t)
Csak mert nem próbáltad. :) Én vezettem Mustang GT-t, nem is keveset, ott van nagyon. Nem csak az számít (legalábbis nekem), hogy mennyi idő alatt éri el a százat. Az sem zavar, hogy pirosnál otthagyja pl egy STi. Akkor is egy élmény a nagy köbcenti a V8-as hanggal. Mufracsek: Szerintem is szép elölről, hátulról én nem látom fantáziátlannak, nekem az is bejön. A belseje meg eléggé fapad, kivéve a műszerfalat, az szép.Viszont kényelmes, annyira nem zabál, ha kell üvölt, a trck. control nagyon jól működik és ki lehet kapcsolni. Nem mellékesen, megbízható és nem drága az alkatrész, ha kell valami. Nem annyira, mint egy Ferrariba.
Mondjuk egy Ferrari meg ez nem is egy kategória. Sem árban, sem presztízsben, se semmiben :)
Nekem továbbrs is elérhető közelségben van, egy olyan 2-3 éves távlatban. Ha esetleg majd meglesz, szólok mindenkinek :)
S.Szabi
S.Szabi 2009. március 20.
egész jól néz ki :D
Zo HUN
Zo HUN 2009. március 20.
Helyes! :)
csoki
csoki 2009. március 20.
ejj-ejj mufracsek... pedig neked nagyon szigorú elveid vannak... : ))
mufracsek
mufracsek 2009. március 20.
Igaz. Ezzel az autóval az a bajom, hogy előről bejön. Hátulról fantáziátlan, belülről meg ronda :S Ezért csak előről fényképeztem, és nem fordultam úgy, hogy a hátáról is legyen kép :)
Meg elérhető árban van. Tehát egy pár éven belül ha épp sportautót lenne kedvem venni, akkor mint reális alternatíva szóbajönne.
erneszt
erneszt 2009. március 20.
De csakis a V8! :)
mufracsek
mufracsek 2009. március 20.
Hát főleg. Bár múltkor a korábban általam fotózott sima V6-os kék Mustang ugyanott ahol láttam lepadlózta, és kintről nézve nagyon ment, és a hangja is állat volt :)
Amúgy erneszt: az a Veyron nem véletlen az én egyik képem Londonból? :)
csoki
csoki 2009. március 21.
ilyen árkategóriában nekem impreza kéne (persze nem az a legújabb ratyi).. mondjuk nekem az az abszolút 8-10 millióig
mufracsek
mufracsek 2009. március 21.
Nekem az nem tetszik. Se az Imprezza, sem az EVO akárhány. Egyáltalán nem érdekelnek.
csoki
csoki 2009. március 22.
pedig vezetési_élmény/ár-ban nagyon ott vannak.. engem annyira soha nem izgatott, hogy hogy néz ki egy autó, mert amikor benne ülök, az már úgysem számít.. amellett meg rengeteg, náluknál jóval drágább autót odavernek, én ezért imádom (főleg az sti-t)
canthere
canthere 2009. március 23.
Pontosan! Haveromnak 360 lovas STi-je van. 4,4sec 100km/h ra.
Eléggé hátbab@sz.
Az amcsik nem tudnak autót gyártani...
futo
futo 2009. március 24.
Csak mert nem próbáltad. :) Én vezettem Mustang GT-t, nem is keveset, ott van nagyon. Nem csak az számít (legalábbis nekem), hogy mennyi idő alatt éri el a százat. Az sem zavar, hogy pirosnál otthagyja pl egy STi. Akkor is egy élmény a nagy köbcenti a V8-as hanggal. Mufracsek: Szerintem is szép elölről, hátulról én nem látom fantáziátlannak, nekem az is bejön. A belseje meg eléggé fapad, kivéve a műszerfalat, az szép.Viszont kényelmes, annyira nem zabál, ha kell üvölt, a trck. control nagyon jól működik és ki lehet kapcsolni. Nem mellékesen, megbízható és nem drága az alkatrész, ha kell valami. Nem annyira, mint egy Ferrariba.
mufracsek
mufracsek 2009. március 24.
Mondjuk egy Ferrari meg ez nem is egy kategória. Sem árban, sem presztízsben, se semmiben :)
Nekem továbbrs is elérhető közelségben van, egy olyan 2-3 éves távlatban. Ha esetleg majd meglesz, szólok mindenkinek :)