Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
A ,,nőiesen" telt hátsó fele miatt Bözsinek becézett faros Ikarusokból 1953 és 1973 között összesen 7 ezer 466 darab készült, mintegy 4 ezer Magyarországon futott. Közülük aránylag sok a nyolcvanas évek elejéig szállította az utasokat a Volán vállalatoknál. A képeken látható példány egy minden ízében korhűen újjáépített, magántulajdonban lévő Bözsi. Külön gonddal készült a sokak szerint régi szovjet villanyborotvára emlékeztető hátfala, és természetesen hathengeres Csepel motor duruzsol benne. Olyan zajos és füstös, mint a régi szép időkben.
kerdohil
kerdohil 2014. január 20.
Csodásan néz ki, így felújítva, valamikor ilyennel utaztam !
iiilona
iiilona 2014. január 20.
Nagyon rég láttam Bözsihez hasonló buszt.
Nagyon jó kép!
nevetnijo
nevetnijo 2014. január 22.
A "faros Bözsike" :) szuper :) Puffancs is arra járt, nem találkoztatok véletlenül?
bozsaedozsó
bozsaedozsó 2014. január 23.
Régvolt szép volt.
irenne56
irenne56 2014. január 24.
Köszönöm Kerdohil, Ilona, Nevetnijó és Bozsaedozsó! :)))
Bizony, rég volt, szép volt, amikor gyerekkoromban a nagyszüleimhez hetente utaztunk "Bözsivel" Dunaújváros és Budapest között! :))
Nevetnijó, nem találkoztam "Puffanccsal"! :))