Gyártó: | NIKON COOLPIX S7000 |
Fókusztáv: | 4.5mm |
Rekesz: | f/3.4 |
Zársebesség: | 1/10 |
ISO: | 400 |
Készült: | 2017. júl. 05. 09:24 |
Gyártó: | NIKON COOLPIX S7000 |
Fókusztáv: | 4.5mm |
Rekesz: | f/3.4 |
Zársebesség: | 1/10 |
ISO: | 400 |
Készült: | 2017. júl. 05. 09:24 |
Hermi
Hermi 2017. július 10.
Mint egy filmes kellék...:-)
imre_hegyaljai11
imre_hegyaljai11 2017. július 11.
Különlegessége volt a kerék megoldása, hiszen levegővel felfújt kerék nem jöhetett szóba. A feliratok szerint (természetesen) egy magyar ember is részt vett a megalkotásában.
Hermi
Hermi 2017. július 11.
Igen, büszke is vagyok a magyar tudósainkra, mérnökeinkre, akik rendre részt vesznek a fejlesztésekbe.
Nem tudom, hogy mi van a kerékben, ill. miből készült, de csodálkozom, hogy csak ennyire "recés". Tudom, hogy ezek nem száguldoznak, de mégis az ülésmegoldással együtt nagyon sérülékenynek és kellékízűnek látom laikusként.
imre_hegyaljai11
imre_hegyaljai11 2017. július 11.
imre_hegyaljai11
imre_hegyaljai11 2017. július 11.
imre_hegyaljai11
imre_hegyaljai11 2017. július 11.
Íme a kerék szerkezete!
Hermi
Hermi 2017. július 11.
Igen, értem, hogy nem Taurus-gumiból készült és a merevítést is meg kellett oldani, de arra próbáltam célozni, hogy a kerék külső palástja képes-e göröngyös, sziklás helyeken is menni? De biztosan, ha így oldották meg, míg belőlem csak a tudatlan kíváncsiság beszél!:-)