_
04 Ferencváros
  • 2016. dec. 22.
  • 149
  • 2
  • 7
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Rollei Digital Camera
Gyártó: Rollei Compactline 320
Fókusztáv: 15.1mm
Rekesz: f/5.9
Zársebesség: 1/366
ISO: 100
Készült: 2016. dec. 04. 11:56
Kevesebb
Több

Hermi   2016. december 23.

Itt is, mint máshol, bizony a forgalomirányítónak nagyon észnél kell lenni, ha nagyobb a forgalom!

imre_hegyaljai11   2016. december 23.

Sajnos a teherforgalom elég gyatra, mivel egyesek érdeke az volt, hogy a közútra tereljék a forgalmat.

Hermi   2016. december 23.

Igen, ez a folyamat elég régen elkezdődött. Még amikor édesanyám a MÁV-nál dolgozott, kb. a 60-as évek második felén,már szinte osztoztak az AKÖV (VOLÁN) és a MÁV a fuvarozáson, ma már aztán alig van teherfuvarozás a vasúton. Nagy kár érte, mert közúton veszélyesebb, környezetszennyezőbb és talán még drágább is...:-( Valamikor akkortájt kezdődött a MÁV leépülése, amit ma látunk, az következmény...:-( Persze nagy érvágás volt a rendszerváltás utáni keleti export megszűnése, a sok gyár bezárása, stb. Nyugaton sokfelé vonattal viszik át az országon a kamionokat...

imre_hegyaljai11   2016. december 24.

Nálunk is létezik olyan "kis kerekű" szerelvény, amely alkalmas kamionok szállítására, de az is elveszett a rokonok hálójában. Egyébként Bécsben láttam, hogy a személypályaudvaron van olyan terminál, ahol a személykocsikat fel lehet adni egyes vonatokhoz.

Hermi   2016. december 24.

Igen, fiamék is most úgy jönnek haza Zürichből, hogy este indulnak: autó a vonatra rakva, nekik hálókocsi, aztán reggelre Bécsbe érnek, onnan jönnek tovább autóval. De így mentek Olaszországba is tavaly, állítólag nem drágább igazán, mintha autóznának végig, mégis mindenki pihenhet.

Kedvencnek jelölték
Albumokban