Gyártó: | Rollei Compactline 320 |
Fókusztáv: | 15.1mm |
Rekesz: | f/5.9 |
Zársebesség: | 1/366 |
ISO: | 100 |
Készült: | 2016. dec. 04. 11:56 |
Gyártó: | Rollei Compactline 320 |
Fókusztáv: | 15.1mm |
Rekesz: | f/5.9 |
Zársebesség: | 1/366 |
ISO: | 100 |
Készült: | 2016. dec. 04. 11:56 |
Hermi
Hermi 2016. december 22.
Elágazások:-)
imre_hegyaljai11
imre_hegyaljai11 2016. december 23.
A ferencvárosi gépészet és a rendezőre való bejárat látható.
Hermi
Hermi 2016. december 23.
Itt is, mint máshol, bizony a forgalomirányítónak nagyon észnél kell lenni, ha nagyobb a forgalom!
imre_hegyaljai11
imre_hegyaljai11 2016. december 23.
Sajnos a teherforgalom elég gyatra, mivel egyesek érdeke az volt, hogy a közútra tereljék a forgalmat.
Hermi
Hermi 2016. december 23.
Igen, ez a folyamat elég régen elkezdődött. Még amikor édesanyám a MÁV-nál dolgozott, kb. a 60-as évek második felén,már szinte osztoztak az AKÖV (VOLÁN) és a MÁV a fuvarozáson, ma már aztán alig van teherfuvarozás a vasúton. Nagy kár érte, mert közúton veszélyesebb, környezetszennyezőbb és talán még drágább is...:-( Valamikor akkortájt kezdődött a MÁV leépülése, amit ma látunk, az következmény...:-( Persze nagy érvágás volt a rendszerváltás utáni keleti export megszűnése, a sok gyár bezárása, stb. Nyugaton sokfelé vonattal viszik át az országon a kamionokat...
imre_hegyaljai11
imre_hegyaljai11 2016. december 24.
Nálunk is létezik olyan "kis kerekű" szerelvény, amely alkalmas kamionok szállítására, de az is elveszett a rokonok hálójában. Egyébként Bécsben láttam, hogy a személypályaudvaron van olyan terminál, ahol a személykocsikat fel lehet adni egyes vonatokhoz.
Hermi
Hermi 2016. december 24.
Igen, fiamék is most úgy jönnek haza Zürichből, hogy este indulnak: autó a vonatra rakva, nekik hálókocsi, aztán reggelre Bécsbe érnek, onnan jönnek tovább autóval. De így mentek Olaszországba is tavaly, állítólag nem drágább igazán, mintha autóznának végig, mégis mindenki pihenhet.