_
őszi égbolt
  • 2010. nov. 14.
  • 804
  • 7
  • 7
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
" Minden egyes madár szárnycsapása a következő madár számára olyan légmozgást teremt, amely emelő hatású.A "V" alakban való repülés az egyedül való repüléshez képest a csapat repülési kapacitását 71 %-kal növeli. Ha egy vadlúd kiesik a csapatból, azonnal megérzi a légellenállást és gyorsan visszatér a helyére, hogy újra támaszkodhasson a többiek szárnycsapásának erejére."
Gyártó: Panasonic DMC-FZ50
Fókusztáv: 26.8mm
Rekesz: f/4.5
Zársebesség: 1/200
ISO: 200
Készült: 2010. nov. 14. 16:36
Kevesebb
Több

Manóvezér   2010. november 14.

Valamit tudnak ezek a madarak... Na most képzeld el,hogy a repülőgépek is-pl.üzemanyagtakarékosság okán-ilyen konvojokban repülnének...

elvi   2010. november 14.

Nem is lenne annyi utas, legalábbis egy idő után:)

anna schwelung   2010. november 16.

Manóvezér: pont emiatt szüntette meg a Malév a tengerentúli járatait, mert amíg járműparkjának összes gépe V alakban Torontóba repült, a várakozó utasok sora Ferihegytől a Szent László térig ért:-)...ez a sok ember a téren jelenlétével zavarta a templom fotósának munkáját:-)

elvi   2010. november 28.

Igen ,ők ezt hordozzák génjeikben, segíteni a túlélést ...
Ha egy madár megsérül és kiválik közülük, követi még kettő és vele maradnak amig meggyógyul vagy elpusztul a sebesült vadlúd.

Pethes Mária   2010. november 30.

Pontosan... és amikor megerősödik, hármasban csatlakoznak egy másik - teljesen ismeretlen - csapathoz... és azok befogadják őket... Itt a Madárvártán nagyon sok érdekes történetet mesélt egy öreg madarász... tőle hallottam pl. azt is, hogy a hattyú egyszer választ, ha a társát baj éri, melléhal... szóval van mit tanulnunk a madaraktól (állatoktól)

elvi   2010. november 30.

Köszi, hogy befejezted a története:)
..és ha vannak kis hattyúi, amit még fel kell nevelni, akkor is melléhal?

Kedvencnek jelölték
Albumokban