Gyártó: | Kodak Easyshare C142 |
Fókusztáv: | 5.7mm |
Rekesz: | f/2.9 |
Zársebesség: | 1/100 |
ISO: | 80 |
Készült: | 2011. szept. 10. 13:47 |
Gyártó: | Kodak Easyshare C142 |
Fókusztáv: | 5.7mm |
Rekesz: | f/2.9 |
Zársebesség: | 1/100 |
ISO: | 80 |
Készült: | 2011. szept. 10. 13:47 |
anna schwelung
anna schwelung 2011. november 25.
rátaláltam a hetek óta tartó szmog okozójára!:-)))
david88
david88 2011. november 25.
:D
franczk
franczk 2012. augusztus 21.
Erről az jut eszembe, hogy a gőzmozdonyok korában hányszor volt avartűz a sínek mellett, ha nem jól működött a szikrafogó.
anna schwelung
anna schwelung 2012. augusztus 21.
Valóban!...és talán az sem véletlen, hogy az alföldi falvaknak csak a közelében megy a vasút, feltehetően hasonló okok miatt.
Szülőfalum, Kiskunlacháza vasútállomása is 3 km-re van a falutól és sorolhatnám azon a vonalon a többit is Dömsödön át Áporkáig....
franczk
franczk 2012. augusztus 22.
Nyilván a települések voltak előbb, a vasútvonalakat később ehhez optimalizálva építették.
anna schwelung
anna schwelung 2012. augusztus 22.
Természetesen így lehetett, csak nekem nagy mélyütés volt hóban-napsütésben iskolába, munkahelyre bringával közlekedni:-((...mert a busz abban az időben épp ellenkező irányban járt az állomásról visszafelé.
franczk
franczk 2012. augusztus 22.
El tudom képzelni. Én ugyan városi srác voltam, csak másfél kilométerre volt az iskola, de az osztálytársaim közül sokan voltak "bejárók". Gondolom, ismered ezt a kifejezést. Ők is meséltek megpróbáltatásaikról. A busz és vonat menetrendjét pedig a mai napig nem képesek összehangolni.
anna schwelung
anna schwelung 2012. augusztus 22.
Hogyne!...bejáró voltam én is a gimibe, 20 km. vonattal....majd később ingázó, amikor Kiskunlacházáról vonatoztam a dolgozóba...
franczk
franczk 2012. augusztus 22.
A munkahelyemre én ingáztam majdnem 15 évig.