Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
A mintaszerü akkor lenne, ha nem a gyalogosoktól vennék el a helyet!
A "mintaszerű" kerékpár út "mintaszerü" kivitelezői még arra sem vették a fáradságot, hogy ia szerencsétlel gyalogost legalább azt eldönthesse, hogy a járda melyik fele az övé.
Ez csak arra jó, hogy a sétálókkal egy életre megutáltassa az igazuk tudatában ész nélkül száguldozó bicikliseket.
Darthwalk! A képeid jók, de nem csak nyeredből lehet fotózni!
@vakegér igazad van, de ha ismered a terepet, akkor tudhatod, hogy ez a Batthyányi tér, ott van a HÉV-hez a lejáró és azt jobbról kerüli a bringaút. ha balról kerülné, hogy a Duna mellett több hely legyen, akkor az nagyobb káoszt okozna.
Plusz, a lejáró után baromi széles a járda és szépen le van karózva, el van választva, majd később az út mellett folytatódik a bringaút, ami a rakpart felújításakor az autóparkolók terhére lett kialakítva és egy fás/bokros területtel van patentül elválasztva a járdától.
Ezekre a megoldásokra gondoltam amikor azt írtam, hogy "kezdődik a *rendes* bicikliút"
vakegér
vakegér 2008. július 25.
A mintaszerü akkor lenne, ha nem a gyalogosoktól vennék el a helyet!
A "mintaszerű" kerékpár út "mintaszerü" kivitelezői még arra sem vették a fáradságot, hogy ia szerencsétlel gyalogost legalább azt eldönthesse, hogy a járda melyik fele az övé.
Ez csak arra jó, hogy a sétálókkal egy életre megutáltassa az igazuk tudatában ész nélkül száguldozó bicikliseket.
Darthwalk! A képeid jók, de nem csak nyeredből lehet fotózni!
vakegér
vakegér 2008. július 25.
Javítok: nyeredből helyett természetesen: nyeregből
darthwalk
darthwalk 2008. július 25.
@vakegér igazad van, de ha ismered a terepet, akkor tudhatod, hogy ez a Batthyányi tér, ott van a HÉV-hez a lejáró és azt jobbról kerüli a bringaút. ha balról kerülné, hogy a Duna mellett több hely legyen, akkor az nagyobb káoszt okozna.
Plusz, a lejáró után baromi széles a járda és szépen le van karózva, el van választva, majd később az út mellett folytatódik a bringaút, ami a rakpart felújításakor az autóparkolók terhére lett kialakítva és egy fás/bokros területtel van patentül elválasztva a járdától.
Ezekre a megoldásokra gondoltam amikor azt írtam, hogy "kezdődik a *rendes* bicikliút"