⚠️
Szolgáltatásunk hamarosan megszűnik, már csak korlátozott funkcionalitással érhető el.
Részletekkel hamarosan emailben és itt a felületen jelentkezünk!
Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
az a gondom a német városokkal, hogy a centrumokba csak cipő nélkül és tiszta zoknival lehet belépni. Ha újat és a valóságot akarunk látni, nem az idegenvezetőt kell követni, mert azért arrafelé is akad takargatnivaló. Németország olyan mint a német autó: unalmas, fantáziátlan és drága - sokat fogyaszt.
Ha Nándi eltűnik a képernyőről, válaszolok. Még nem történt meg, de kérdezek: miért vettek az emberek Gorenjét, vagy régebben Daciát, ha amúgy mindig gond volt vele? Az egy lefutó attitűd, hogy a német kocsik annyira jók.
Kedves Nándi, már maradhatsz.
Regulus
Regulus 2014. május 31.
az a gondom a német városokkal, hogy a centrumokba csak cipő nélkül és tiszta zoknival lehet belépni. Ha újat és a valóságot akarunk látni, nem az idegenvezetőt kell követni, mert azért arrafelé is akad takargatnivaló. Németország olyan mint a német autó: unalmas, fantáziátlan és drága - sokat fogyaszt.
csabac
csabac 2014. június 01.
Miért vesznek a vilagon a legtöbben mégis VW - t,BMW-t es nem Dacia-t?..
Regulus
Regulus 2014. június 01.
Ha Nándi eltűnik a képernyőről, válaszolok. Még nem történt meg, de kérdezek: miért vettek az emberek Gorenjét, vagy régebben Daciát, ha amúgy mindig gond volt vele? Az egy lefutó attitűd, hogy a német kocsik annyira jók.
Kedves Nándi, már maradhatsz.
csabac
csabac 2014. június 01.
kedves Regulus, én maradnék a fotózas témánál, ezért látogatom az indafotó oldalát
Regulus
Regulus 2014. június 01.
Igazad van.