Gyártó: | NIKON CORPORATION NIKON D7100 |
Fókusztáv: | 50mm |
Rekesz: | f/8.0 |
Zársebesség: | 1/250 |
ISO: | 100 |
Készült: | 2020. ápr. 27. 12:50 |
Gyártó: | NIKON CORPORATION NIKON D7100 |
Fókusztáv: | 50mm |
Rekesz: | f/8.0 |
Zársebesség: | 1/250 |
ISO: | 100 |
Készült: | 2020. ápr. 27. 12:50 |
frangipani
frangipani 2020. április 30.
Hihihi ;-)
Balla Béla
Balla Béla 2020. április 30.
Mézzel, olajjal folyó kánaán! :-)
anna schwelung
anna schwelung 2020. április 30.
Úgy látom ebédidő van, mert csak félig van lerakva a kamion rakománya...
Balla Béla
Balla Béla 2020. április 30.
Anna: Ha arra gondolsz ami a (majdnem utolsó) fa alatt van, az egy mozgó méhkaptár. Sosem pakolják le, de mindig arrébb viszik olyan helyre ahol közelebb van a méhek táplálékához.
Rácz Miklós
Rácz Miklós 2020. május 03.
Azt hiszem, méhész konténernek (vagy egybeírva méhészkonténernek) hívják azt az utánfutót, amit teleszerelnek méhkaptárakkal.
anna schwelung
anna schwelung 2020. május 03.
Ennyire nem volt látható, mint nézőnek. Csupán a sok évtizedes szállítmányozó bújt ki belőlem a kamion láttán.
Ez roppant praktikus, mert maga fuvarozhatja a méhész a kaptárokat.
Anno a Volánnál ez rendszeres munka volt, éjszakai szállítás, nem mindig klasszul járható utakon.
A sofőrök menekültek az ilyen fuvar elől, nehéz volt rájuk tukmálni...
Rácz Miklós
Rácz Miklós 2020. május 03.
Az előző hozzászólásomban utánfutónak írtam a méhészkonténert, pedig talán a pótkocsi név jobban illene rájuk. Arra legalábbis, ami Béla képén van, vagy egy másikra (https://www.orszagalbum.hu/kep.php?p=94397), amit egyszer közelebbről sikerült lefényképeznem. Ha kamion nem is kell az elvontatásukhoz, gondolom azért nem árt egy erősebb vontató jármű.
Annának: Hm, tényleg csak éjszaka lehetett kamionra rakni a kaptárakat, amikor alszanak a méhek. És lehet, hogy még így is csípett egy-egy álmatlanságban szenvedő méhecske?
anna schwelung
anna schwelung 2020. május 03.
Köszönöm Miklós! Évtizedekig dolgoztam a szakmában, azért írtam róla....de a szúrásról nem beszéltem, pedig azok is érték a dolgozóimat. Aztán amikor felborult az autó....ajjjaj.
De annál cifrább volt, amikor a Salgótarjáni u. X. kapunál (kőbányai lévén ismered) kifordult a teherautó és a rögzítetlen bazi nagy marógép a sínekre zuhant, igencsak összetörve kívül, belül.
Gyorsan daru, szabaddá téve a síneket. ...és mivel a börtön asztalos üzemének is dolgoztunk, kaptunk tőlük deszkákat, csúszótalpakat és két "emberem" napokig ácsolta a törött gép alá, köré az új ládát. Én, mint orosz "tudós" festettem az okmányok alapján a cirill betűs szövegeket az oldalára.
Aztán megkapta a címzett gyár a sértetlen több tonnás ládát, talán még most is pereskednek a szovjet feladóval :-D :-D
Ez ugrott be hirtelen a kamion pótkocsiról, a méhfuvarról...