_
Két keréken
  • 2012. dec. 19.
  • 1348
  • 16
  • 39
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
Gyártó: Nikon D3000
Fókusztáv: 26mm
Rekesz: f/4.0
Zársebesség: 1/60
ISO: 200
Készült: 2012. dec. 19. 18:09
Kevesebb
Több

hetye   2012. december 20.

Kicsit nyűgös lehet a le-fel szállás,amúgy nem rossz.

hetye   2012. december 20.

Kicsit nyűgös lehet a le-fel szállás,amúgy nem rossz.

anna schwelung   2012. december 20.

francz: Nem hiszem, hogy jobb! Viszont jó magasan van a benzingőztől, mint e kép kapcsán megjegyezte egyik indás társunk:
http://indafoto.hu/anna_schwelung/image/14773889-4bdff...

anna schwelung   2012. december 20.

Én biztos nem ülnék fel rá!....pedig még a mai napig is - mint gyermekkorom óta - ahogy mondtuk "elengedett kézzel" tudok kilométereket tekerni zavartalan forgalomban (áradás miatt, maratoni futás miatt lezárt rakparton, stb) .

franczk   2012. december 20.

Nekem nincs tériszonyom, ha valaki felsegítene rá, én lehet, hogy kipróbálnám. Viszont elengedett kormánnyal már nem megy ...

anna schwelung   2012. december 20.

Talán, mert oldalra húz a kormány!...a család 3 biciklije közül nekem is csak az egyikkel megy így kissé túl a hatvanon.

franczk   2012. december 21.

Lehet, hogy tényleg "húz" a kormány, de az is lehet, hogy az egyensúlyérzékemmel van baj, és kapaszkodnom kell a kormányba ...

tacsifoto   2012. december 21.

Anna ilyen magasból mekkorát és főleg fájdalmasat lehet esni!

tacsifoto   2012. december 21.

franczk: korábban én is a kormányban bíztam, de csak a Trabim kormányában....nem is csalódtam benne...

franczk   2012. december 21.

Az biztos, de esni csak nagyot érdemes!

franczk   2012. december 21.

Négykerekűt soha nem vezettem, csak kerékpárt, kismotort és harckocsit. Annak volt a legtöbb kereke, viszont nem volt kormánya ...

franczk   2012. december 21.

Van úgy, hogy csalódik az ember ...

tacsifoto   2012. december 21.

franck: akkor mivel irányítottad a hernyótalpast? Most már értem, miért volt, hogy a háború végén az utcánk 90 fokos kanyarját miért nem tudta egy szovjet tank bevenni, egyenesen behajtott a szemközti ház hálószobájára. Gondolhatod:(((( Az illetők megúszták a bombázásokat, de egy tank majdnem eltaposta őket a családi ágyban. Egyébként tankot sosem vezettem, de szívesen megtettem volna. Szeretek vezetni....

tacsifoto   2012. december 21.

franczk: utolsó hozzászólásoddal mélységesen egyetértek. Sokszor csalódtam egyes emberekben....azóta bizalmatlan vagyok.

anna schwelung   2012. december 21.

franczk: Kedvencem volt a Négy páncélos és a kutya! Gondolom Te is inkább csak filmen nézted volna a tankot, mint valóságban 2 évig.

anna schwelung   2012. december 21.

Tacsi: Lehet, hogy Iván azért hajtott be a hálószobába, mert sietett a táncmulatságon megismert leányzóhoz légyottra:-))

franczk   2012. december 22.

A lánctalpas járműveket két botkormánnyal irányítják, amelyekkel a megfelelő lánctalpak körülfordulási sebességét lehet csökkenteni. Az elfordulás akkor következik be, ha a bal és a jobb oldali lánctalp "körsebessége" (körülfordulási sebessége) különböző. Például, ha balra szeretnék fordulni, akkor a bal oldali lánc köbefordulását lassítom a jobb oldalihoz képest a bal botkormány segítségével. Szélső esetben a lánctalpas jármű helyben meg tud fordulni, ha a bal vagy a jobb oldali láncot leállítom. No, ezért a leírásért egykori kiképzőim biztosan keresztre feszítenének!
Ha egy tank nem tudta "bevenni" a kanyart, akkor annak számtalan oka lehet, például figyelmetlenség vagy műszaki hiba, stb.

franczk   2012. december 22.

Csak 11 hónapig élveztem a honvédség vendégszeretetét, utána egyetemre mentem. Egyébként szerettem csinálni.

tacsifoto   2012. december 22.

Esetleg több vodkát ivott Iván a kelleténél.

tacsifoto   2012. december 22.

Köszönöm a tank kormányzásának leírását. Azt hiszem megmaradok gyalogosnak most már.

Zsüzsü   2012. december 23.

Hogy én miért nem vagyok meglepve, hogy egy ártatlan magasjáratú biciklistől a tankoknál kötöttünk ki:))))))

Zsüzsü   2012. december 23.

Amúgy asszem, csak akkor vennék magamra maszkot, ha pestis közelegne, a benzingőz - és egyebek - úgyis mindenütt megtalál:)))))))))))))))))))))))))))))

franczk   2012. december 23.

"tacsifoto" kezdte emlegetni a kormányt ...

Zsüzsü   2012. december 23.

Mondjuk, én csak ne dumáljak a kerékpárokról,.. ugyanis felfelé menni vele nem bírok, lefelé menni nem merek, a kanyarban meg eltanyázom... :)))
Úgyhogy közlekedésbiztonsági szempontból be kell ültetni egy kimustrált, működésképtelen, ÁLLÓ tankba:DDDDDDDDDDDDDD

gulicse   2012. december 27.

Szerintem csak bele akar nézni az új oktatáspolitikai tervekbe.

Chromcsi   2013. január 02.

Meghívom ezt s hasonló képeidet a http://indafoto.hu/gyujtemenyek/elo_szobrok_1/page/1 c gyűjteményembe... Köszönettel....:-)

anna schwelung   2013. január 03.

Zsüzsü: :-)))))))))))))))))) Eszerint marad a csomagtartón utazás:-)

geegee   2013. január 09.

Az a baj ezekkel, hogy nem hajlandók elmondani, hogy mi a bánatot csinálnak, ha meg kell állni egy lámpánál, vagy le-fel kell szállni.Gondolom a leszállás nem nehéz, fent biztos nem marad, mint a repülők se, de felmászni rá...? :D

anna schwelung   2013. január 10.

...mert olyan titokzatosak!:-) Legközelebb eredj a nyomukba és lesd meg! Szerintem a lámpánál csak megállnak és az oszlopba kapaszkodnak...a felszállás is talán a "parkolóházban" történik, pl. itt: http://indafoto.hu/anna_schwelung/image/14773889-4bdff...

tacsifoto   2013. január 10.

É b azt gondolom, hogy csörlővel húzzák fel őket a drótszamárra, mint régen a páncélos lovagokat a lóra....

geegee   2013. január 12.

Bahh...még egyet se láttam, csak képről...Na de nem mindenhol van oszlop, ahol meg kell állni.De valszeg megoldják valahogy.

Kedvencnek jelölték
Gyűjteményekben
Albumokban