_
Lámpaoszlopnak használják...
  • 2011. máj. 26.
  • 887
  • 3
  • 5
  • beágyazás
    XL L M S XS
    px
    HTML
    URL
  • jelentem
A MÁV első pályaudvara volt, amelyet a társaság elődjének államosításakor, 1867-ben adtak át a forgalomnak. 1867–1885 között az államvasutak budapesti főpályaudvaraként működött, ezt követően adta át a helyét a szintén a VIII. kerületben épült, nagyobb, korszerűbb Keleti pályaudvarnak.

Rolling   2011. május 26.

Lenne pár ötletem a hasznosításra,vannak jó példák,hogy gazdaságosan is lehet üzemeltetni ilyen épületeket.

Manóvezér   2011. május 26.

Esetleg lehetne funkciójában-pályaudvarként-használni... (a széjjellopott felsővezeték,vágányok helyreállítása után)Valahol olvastam,hogy a Vasúttörténeti park szabadtéri kállítását tervezik ide.
Ugyanilyen szomorú sorsra jut a szomszédos Északi Járműjavító.

gulicse   2011. május 27.

Kelenföldön hasonló állapotban van az épület. Csak annak egy részét még használják. Hogy aztán mi lesz a sorsa... Pedig ezek nagyon szép épületek, nyugalmat sugároznak, emberi léptékűek, hívják az embert, áttekinthetőek, tudod, hova menj...
(Nem tudom, Ráday küzd-e még érte...)
De ha vonatozik az ember, jó párat láthat (Budafok, hogy ne menjünk messzire), ahol akár "szolgálati" lakásokat is ki lehetne alakítani. Aztán a vidéki bakterházak...
"... a bakter előtte áll s üzen,
piros zászló kezében, körötte sok gyerek,..." (Radnóti)

csuf   2011. május 27.

Kár érte, mint annyi minden másért.... :-(

csuf   2011. május 27.

Manóvezér!
Szvsz ha lehetőséged adódik rá akkor járd be a régi csarnokokat amíg még állnak... Mert elpusztul és elvész, mint annyi más ipari emlék :-(
csuf

Kedvencnek jelölték
Gyűjteményekben
Albumokban