Gyártó: | Fujifilm FinePix S1500 |
Fókusztáv: | 8mm |
Rekesz: | f/3.0 |
Zársebesség: | 1/280 |
ISO: | 64 |
Készült: | 2010. júl. 25. 17:42 |
Gyártó: | Fujifilm FinePix S1500 |
Fókusztáv: | 8mm |
Rekesz: | f/3.0 |
Zársebesség: | 1/280 |
ISO: | 64 |
Készült: | 2010. júl. 25. 17:42 |
anna schwelung
anna schwelung 2010. október 12.
...diavetítés formájában néztem végig ezt a nagyon precíz, szép összeállítást a a régi épülettől a jelenlegi állapotig. Így sajnálattal láttam és hiányát éreztem a fáknak....gondoltam megjegyzem majd hiányukat, főleg a nyárra gondolva....de amikor később végigpörgettem oldalanként, akkor láttam, hogy már reagáltál rá. Nem tudom vasút technikai jelentősége van-e, hogy ki kellett vágni?
Manóvezér
Manóvezér 2010. október 12.
anna schwelung:Örülök,hogy tetszettek a képek!Igen szóvá is tettem a MÁV-nál.Válasz lényege:a MÁV a karbantartás egyszerű fogalmát nem ismeri.Magyarul nem gondozták a fákat.Volt olyan korhadt,öreg fa,ami valóban veszélyes volt a vágányokra,felsővezetékre.Ezeket-és csak ezeket-kellett volna kivágni(Ez a dolog vasút-technikai része).Ehhez képest 40-50 éves fákat,tövüknél vágtak ki.Öröm lesz nyaranta a 30 fokos hőségben,a tűző napon vonatra várni... A váróterembe kb.30 ember fér be.Egy meleg hétvégén akár 100 ember is lehet a peronon...Az illetékesek meg szolgálati autóval járnak ugyebár.De annak kell örülni,hogy legalább rendbe tették az állomást.Igaz,hogy a viacolor borítás nem igazán az izlésem szerinti...de nem lehetek telhetetlen. :-)