Az általad letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot
Tényleg különleges volt, mivel először a sárga-barnás színek, majd később már a vörös is csatlakozott és kivételes színkavalkádot produkált a naplemente!
H1N1: Szépe ez a színkavalkád, de mint ma megtudtam valamelyik fotó alatt, "fotós oldalakra ilyet és hasonlókat nem töltünk".
Volt idő, amikor jómagam is meghasonlásnak éreztem, hogy napnyugtát töltök fel, de nem azért, mert olyan nagy művésznek gondoltam magam, hogy a napnyugta dehonesztáló lenne számomra :-D :-D
Kedves Anna! A szép egy relatív fogalom így ezen képemen nem is használom, sőt az egész "produkciót" a naplementére kentem mivel "Ő" volt az alkotó! Én csupán rögzítettem valamit, miután jó néhányszor bemutatta, hogy mire képes, ha felhő társai is közreműködnek /tudatlanul/ az alkotásban. Tehát tudatosan és főleg művészileg megkomponálni egy ilyen "rendezést" nem is lehet ezért magam csak közvetítője voltam valaminek, amit érdemesnek tartottam megörökíteni. Előzőektől függetlenül azonban inkább ezt nézem mint amiket a böngészőben néha látok! Katasztrófa, de úgy tűnik ezek is beleférnek a "fotóművészetbe". Akkor inkább a naplemente!!!
Nekem sincs semmi kifogásom a naplementékkel, éppen ezért is kattintottam rá az elmúlt időszakban többször is!
.....más!
Kérlek Te is bombázd levéllel az alábbi címeket, talán helyrehozzák az indafotó aktivitás részét!
dro@mail.inda.hu vagy vagoj@mail.inda.hu. Főleg az utóbbi az érdekelt!
Már küldtem Nekik levelet, köszönték és utánanéznek! Nekem csak az a furcsa, hogy menet közben nem észlelik, hogy valami nem jól működik, pedig itt már többnapos problémáról van szó!!???
Ez volt a röviddel ezelőtt kapott válasz az egyik ímél címről:
"Látom már melyik számlálóról van szó, utánanézünk azonban nem tudom kicsoda és hol jelezte ezt korábban, mert nem látok ezzel kapcsolatosan levelet de ettől függetlenül könnyen lehet, hogy van.
A mai nap biztosan nem lesz már alkalom rá, hogy megnézzük az eredetét, de jövőhéten igyekszem utána járni a dolognak, biztosat ezzel kapcsolatban sem ígérhetek mikorra lesz megoldás, de most már legalább tudunk róla.
Jó hétvégét és minden jót, a jövőben kérem a support@inda.hu címre írjatok bármilyen technikai anomáliát vagy hibát észleltek. "
Ez érdekes, mert ezek szerint több helyen is vehetik a jelzést de nem tudnak egymásról???? Az indapass kapcsolatokon belül írtam eddig is mint ma is és erre küldték válaszukat /lehet, hogy automata/ ezért amiket átküldtél arra már külön nem írtam! Jó játék ez, hogy kihez forduljunk!!??
vagoj ímélről válaszoló srác nagyon kedves volt, több levelet is váltottunk, csak néhányat közöltem itt. Segítőkész volt, bár már a hétvégéjét megkezdte, mégis szívesen válaszolt a saját levelezési címéről.
11.42-kor én is kaptam automatikus választ a segítség oldalon lévő címről, de azért kerestem kézzelfoghatóbb megoldást...
Én is hasonló üzenetet kaptam délután, melyet továbbítottam a kapott ímél címre. A kedves indás szaki szabadidejében ezt válaszolta 20 perce:
"...Igen ez egy automatikus válaszüzenet, a kollégák most nem fognak többet tudni segíteni a support@inda.hu címen sem, egyeztettem már velük és a fejlesztőkkel is.
Jövőhéten megnézik a számláló problémát elsőre azt tudtak most így péntek délután hirtelen mondani, hogy nem történt rendszer szintű változás, ami okozhatott volna bármit gondot.
Jó hétvégét kívánok én is...."
Szombat este 21:45, levél érkezett:
"Tisztelt Felhasználó.
Köszönjük, hogy jelezte felénk az észrevételét, már pénteken beszéltünk egy másik felhasználóval ezzel kapcsolatban.
Jövőhéten megnézik a számláló problémát a fejlesztők, így pénteken délután első ránézésre azt tudták mondani hirtelen, hogy nem történt rendszer szintű változás, ami okozhatott volna bármit
gondot, de utána néznek.
Somogyi Erzsébet
Somogyi Erzsébet 2019. március 05.
Gyönyörű volt.
Nagyo szép fotó.
anna schwelung
anna schwelung 2019. március 06.
Klassz, hogy általad,és Somogyi Erzsébet jóvoltából részesülhettem e csodából.
...sajnos lemaradtam az idei év legeslegszebb napnyugtájáról.:-(
H1N1
H1N1 2019. március 06.
Tényleg különleges volt, mivel először a sárga-barnás színek, majd később már a vörös is csatlakozott és kivételes színkavalkádot produkált a naplemente!
Somogyi Erzsébet
Somogyi Erzsébet 2019. március 06.
Ha kedvezőbb helyen lettem volna érdemes lett volna videóra venni.
anna schwelung
anna schwelung 2019. március 08.
H1N1: Szépe ez a színkavalkád, de mint ma megtudtam valamelyik fotó alatt, "fotós oldalakra ilyet és hasonlókat nem töltünk".
Volt idő, amikor jómagam is meghasonlásnak éreztem, hogy napnyugtát töltök fel, de nem azért, mert olyan nagy művésznek gondoltam magam, hogy a napnyugta dehonesztáló lenne számomra :-D :-D
H1N1
H1N1 2019. március 08.
Kedves Anna! A szép egy relatív fogalom így ezen képemen nem is használom, sőt az egész "produkciót" a naplementére kentem mivel "Ő" volt az alkotó! Én csupán rögzítettem valamit, miután jó néhányszor bemutatta, hogy mire képes, ha felhő társai is közreműködnek /tudatlanul/ az alkotásban. Tehát tudatosan és főleg művészileg megkomponálni egy ilyen "rendezést" nem is lehet ezért magam csak közvetítője voltam valaminek, amit érdemesnek tartottam megörökíteni. Előzőektől függetlenül azonban inkább ezt nézem mint amiket a böngészőben néha látok! Katasztrófa, de úgy tűnik ezek is beleférnek a "fotóművészetbe". Akkor inkább a naplemente!!!
anna schwelung
anna schwelung 2019. március 08.
Nekem sincs semmi kifogásom a naplementékkel, éppen ezért is kattintottam rá az elmúlt időszakban többször is!
.....más!
Kérlek Te is bombázd levéllel az alábbi címeket, talán helyrehozzák az indafotó aktivitás részét!
dro@mail.inda.hu vagy vagoj@mail.inda.hu. Főleg az utóbbi az érdekelt!
H1N1
H1N1 2019. március 08.
Már küldtem Nekik levelet, köszönték és utánanéznek! Nekem csak az a furcsa, hogy menet közben nem észlelik, hogy valami nem jól működik, pedig itt már többnapos problémáról van szó!!???
anna schwelung
anna schwelung 2019. március 08.
Ez volt a röviddel ezelőtt kapott válasz az egyik ímél címről:
"Látom már melyik számlálóról van szó, utánanézünk azonban nem tudom kicsoda és hol jelezte ezt korábban, mert nem látok ezzel kapcsolatosan levelet de ettől függetlenül könnyen lehet, hogy van.
A mai nap biztosan nem lesz már alkalom rá, hogy megnézzük az eredetét, de jövőhéten igyekszem utána járni a dolognak, biztosat ezzel kapcsolatban sem ígérhetek mikorra lesz megoldás, de most már legalább tudunk róla.
Jó hétvégét és minden jót, a jövőben kérem a support@inda.hu címre írjatok bármilyen technikai anomáliát vagy hibát észleltek. "
H1N1
H1N1 2019. március 08.
Ez érdekes, mert ezek szerint több helyen is vehetik a jelzést de nem tudnak egymásról???? Az indapass kapcsolatokon belül írtam eddig is mint ma is és erre küldték válaszukat /lehet, hogy automata/ ezért amiket átküldtél arra már külön nem írtam! Jó játék ez, hogy kihez forduljunk!!??
anna schwelung
anna schwelung 2019. március 08.
vagoj ímélről válaszoló srác nagyon kedves volt, több levelet is váltottunk, csak néhányat közöltem itt. Segítőkész volt, bár már a hétvégéjét megkezdte, mégis szívesen válaszolt a saját levelezési címéről.
11.42-kor én is kaptam automatikus választ a segítség oldalon lévő címről, de azért kerestem kézzelfoghatóbb megoldást...
H1N1
H1N1 2019. március 08.
[JIRA] Feedback [2019-03-08 07:00:23]
Beérkező levelek
x
Inda ügyfélszolgálat
7:02 (10 órával ezelőtt)
címzett: én
Szia,
A leveledet megkaptuk és a SUPPORT-71114 ID-val láttuk el. Igyekszünk 24 órán belül válaszolni rá, addig is köszi a türelmet.
Ez egy automatikus válaszüzenet, ezért kérjük, ne válaszolj erre az emailre.
Üdv,
Az Inda csapat
Így válaszoltak jelzésemre!
anna schwelung
anna schwelung 2019. március 08.
Köszi! Biztos megoldják a hét elején!
... sajnos ahogy minden területen látjuk, tapasztaljuk a hozzá nem értést, ide is begyűrűzött :-(
anna schwelung
anna schwelung 2019. március 08.
Én is hasonló üzenetet kaptam délután, melyet továbbítottam a kapott ímél címre. A kedves indás szaki szabadidejében ezt válaszolta 20 perce:
"...Igen ez egy automatikus válaszüzenet, a kollégák most nem fognak többet tudni segíteni a support@inda.hu címen sem, egyeztettem már velük és a fejlesztőkkel is.
Jövőhéten megnézik a számláló problémát elsőre azt tudtak most így péntek délután hirtelen mondani, hogy nem történt rendszer szintű változás, ami okozhatott volna bármit gondot.
Jó hétvégét kívánok én is...."
anna schwelung
anna schwelung 2019. március 09.
Szombat este 21:45, levél érkezett:
"Tisztelt Felhasználó.
Köszönjük, hogy jelezte felénk az észrevételét, már pénteken beszéltünk egy másik felhasználóval ezzel kapcsolatban.
Jövőhéten megnézik a számláló problémát a fejlesztők, így pénteken délután első ránézésre azt tudták mondani hirtelen, hogy nem történt rendszer szintű változás, ami okozhatott volna bármit
gondot, de utána néznek.
Addig is köszönjük előre is a türelmét.
Üdv,
Az Inda csapat "
H1N1
H1N1 2019. március 10.
Ugyanezt kaptam én is, köszi!