Gyártó: | Fujifilm FinePix S1000fd |
Fókusztáv: | 5.9mm |
Rekesz: | f/4.0 |
Zársebesség: | 1/200 |
ISO: | 100 |
Készült: | 2010. aug. 06. 08:37 |
Gyártó: | Fujifilm FinePix S1000fd |
Fókusztáv: | 5.9mm |
Rekesz: | f/4.0 |
Zársebesség: | 1/200 |
ISO: | 100 |
Készült: | 2010. aug. 06. 08:37 |
Evaneni38
Evaneni38 2010. október 11.
Szeretem a regi allomasepuleteket, jo lenne, ha megmentene'k valaminek.
Manóvezér
Manóvezér 2010. október 11.
Egyentervek alapján készültek annak idején.Mégis a maguk környezetében egyediek (voltak).Sajnos soknak a vasútbezárások okozta enyészet lesz veszte,holott évtizedekig híven szolgálták az utazóközönséget.
anna schwelung
anna schwelung 2010. október 12.
a Bp-Kelebia fővonalon utaztam az átkos előző rendszerben, 8 kocsis szerelvénnyel.Tanulni, dolgozni jártunk. ...amióta szinte minden munkahely bezárt, csak 3 kocsival közlekednek, napközben csaknem üresen. A pénztárak zárva, váróterem is majdnem hogy, a jegyvizsgáló felteszi a kérdést: jegy nélkül 200 jó lesz?...mivel ez a gyakorlat, kimutatják, nincs utas, mivel ugye nincs bevétel. A szárnyvonalakon még ennyi utas sincs, a fenntartás óriási költség, a működő állomásokat is felveri a gaz, szóval a vonalak bezárása véleményem szerint nem ördögtől való....ha a boltodban annyi vevő sincs, hogy a villanyszámlára sem futja, meddig tartod nyitva?
Gomba68
Gomba68 2010. október 12.
Kedves Anna!
Teljesen eggyet értek Veled abban, hogy ami veszteséges, azt nem szabad tovább működtetni.
De, szerintem Évanéni és Manóvezér arra gondolt, hogy a még megmaradt épületek állagát meg lehetne óvni, vagy felújítva más funkciót adni neki, úgy hogy kívülről megmaradjon az eredeti formája.
Evaneni38
Evaneni38 2010. október 12.
Igen, pontosan, Gomba68, koszonom.:)
Manóvezér
Manóvezér 2010. október 12.
anna schwelung/Evaneni38/Gomba68:A valóban gazdaságtalan vasútvonalakat nem kell tovább üzemeltetni.Hozzászólásomban az épületekre(is)gondoltam.DE lelkes vasútbarát lévén,a vasutat is szeretném megmenteni.Ezt tőlünk nyugatabbra sikerrel csinálják,Az tenne legjobbat a vasútnak és az ottani épületeknek,ha használnák rendesen...Akkor ezek az állagmegóvási problémák is csökkennének.
Manóvezér
Manóvezér 2010. október 12.
Még egy gondolat.Van jó példa is.Velencefürdő vasútállomást a 30a vonal felújítása alatt ledózerolták.Az igénytelen esőbeálló helyett eredetiben építették újjá a régi,hangulatos épületet.Annyi csak az eltérés,hogy nincsen kocsma,és 30 cm-vel magasabb a peron.Példaképeket erről találhattok itt:http://indafoto.hu/Manovezer/velencefurdo_vasutallomas Jó böngészést!
Gomba68
Gomba68 2010. október 12.
Szívből remélem, egyszer nekünk is sikerül követni ezt a nyugati példát.
Szépen sikerült a felújítás Velencefürdőn.
Evaneni38
Evaneni38 2010. október 15.
De kedves Manovezer, kocsma azert kollene... vo'na ra igeny....:)))
Viccet felre te've...nem a buszok turtak ki a vasutat?A kettonek egyutt nincs elegendo kihasznaltsaga, tehat valasztani kell. Sajnos, ugy tunik, a vasut vesztett.
Manóvezér
Manóvezér 2010. október 15.
Evaneni38:Kocsma kéne(igény valóban lenne),de nem az lenne a lényeg...
Igen sajnos a busz győzött.Csak nem ez a legjobb megoldás mindenütt.Ugyanis a busz nem viszi el a bringát,a kosárban a tyúkot stb.A vonat igen.Ráadásul a télen a busz vagy megy vagy nem.A vonat kevesebbszer "fagy"meg... A hosszútávú környezetkímélésről nem beszélek.Én az ésszerűség legvégső határaiig a vonat mellett vagyok...